2011年7月13日星期三

99篤篤撐: 粤鳴曲藝會知音 (2011年7月12日)


99曲藝社一年一度大公演尋晚喺Glasgow Mitchell Theatre 又圓滿結束嘞!

As usual 我同老公去捧場兼任哎吔攝影師 + 攝錄師......

 今次我地仲升呢成為"工作人員"~
(查實係因為上幾次我同老公影影吓拍拍吓有實Q走埋來 ,實Q又唔知我地係乜水,今次攞正牌就唔洗煩嘞! )

 今次表演共有7段折子戲,平均每段半粒鐘,足足3粒半鐘表演,99只有其中3段既演出!

 喺香港買既55-250mm 變焦長鏡今次大派用場!

本來打算買老公攝影高手朋友介紹果枝閃光燈,可惜只香港有得賣,網上order 要成個月先到趕唔切訂,我仲擔心會唔夠光呢......
好彩唔需要另加閃光燈都夠哂光!

用枝55-250mm 來影99表演真係啱哂,我成晚都只用依枝鏡,無換過鏡頭呢! 坐喺台下輕易可以影到清晰全身造型......


再zoom 近d影close up 半身照......

 依張影到99好立體!

影近得; 影遠d都得......

 再遠dd......

 遠到咁都得!

真係愛死依枝55-250mm 呀!

自從開始用大機,有咗比較之後就發現大機同compact 既相片質素真係好有距離......

 尤其zoom 近來影更加覺有粗糙感 - 我唸依個就係optical zoom + digital zoom 最大既分別! 

其實早前我摷返隻珍藏"霸王別姬"出來重溫,
睇完戲我已經技癢好想影篤篤撐既華麗服飾......

最主要係我隻珍藏裡面有一set 10款既張國榮劇照,
今次我參考咗果咋劇照既影相方法呢!


 公演如常反應熱烈,有好多到賀既花籃果籃......

 後遺症就係 - 99收太多花,我地要瓜分帶返屋企處理......
最搲頭既係 - 屋企邊有咁多花樽!!?!?




4 則留言:

  1. 你99好利害...重有仔&媳婦幫手影靚相...好溫馨的家!!
    支長鏡好正, 但用大機重要長鏡, 要食飽D先夠力影足全場...
    [版主回覆07/14/2011 18:41:00]代我99多謝妳啊Ivy!
     
    我部大機已經算輕架嘞! 一來我手細二來我香雞手,果時特登揀佢貪佢夠輕~ 不過一換咗枝長鏡真係唔係人咁品!!  本來帶咗腳架去,不過上次拆咗個螺絲漏咗喺屋企....影咗3粒半鐘真係手軟!
     
    (後來換返枝kit lens 輕返好多,反而有少少唔慣! )
     
     

    回覆刪除
  2. 送緊D俾鄰居嘛~~ 珮夫人
    [版主回覆07/14/2011 18:36:00]係啦~ 一時唸唔起! 已經太遲嘞 - 我尋日影完張相已經剪開哂d花.....
     
     

    回覆刪除
  3. 睇嚟 CANNON 嘅 zoom 效果比 NIKON嘅好,因為我用NIKON zoom 嘅自動對焦,唔知點解始終都唔夠sharp。
    [版主回覆07/14/2011 18:34:00]全部相我都係用Auto 來影架咋! 個自動對焦真係好好,全部相都好sharp~
     
    不過我無用過Nikon ,無得比較唔知Canon 係咪好過Nikon?  不過我有位影相好叻既朋友佢用Nikon 影雀仔 + 昆蟲超靚呀!
     
     

    回覆刪除
  4. 相片質素高
    [版主回覆07/16/2011 03:08:00]Thank you Maggie!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...