2011年7月16日星期六

二人世界食花齋一餸一湯 - 2011年7月15日 (附食譜)


唐芹枝豆炒五香豆乾 & 粟米湯

尋日(7月15日)剛好係我食花齋2個月~
因為每月只初一十五先食齋,所以依2日我煮素菜都唔會煮太多,盡量可以一餐食哂就最好嘞! 

今次無點特別事先plan 定煮咩......

 早幾日買咗包五香豆乾 + 一大棵芹菜; 喺冰格搵到半包枝豆,再加條紅蘿蔔......

用素食蠔油炒埋一碟就搞掂!
自從發現唔鍾意食菜既Mr.T 原來鍾意食唐芹真係好正 - 因為我都好鍾意食唐芹!!


最正係以前中超好少見有唐芹賣,多數只農曆新年前後有得賣~

不過最近就成日都見到,而且賣得比以前平呢!
天氣熱無咩心機煮野食,更莫講話煲湯!

 係咁二開咗罐粟米湯,一餐飲哂就算嘞~ 清清地咁又一餐!

 至於午餐我就食咗個菇湯即食麵配素梅菜扣肉!

 之前買咗依隻新加坡出品既蔬菜湯即食麵~ (麵質唔錯架! 同出前一丁差唔多~ )
即食麵既成份係棕櫚油 + 麵粉......

 不過內附既油包同調味湯料包就有疑似蔥同蒜頭既物體!
包裝上無指明係乜 ,食素唔可以食五辛 - 包括蔥 + 蒜,所以都係唔好搏嘞!!

 我留起咗調味湯料包,改用依隻味全香菇風味調味料,香菇湯底好鮮味 ,都好好食啊!

就咁齋食菇湯麵有少少寡......

 唸起早幾日買咗台灣素食"梅干扣肉" (梅菜扣肉!!?!?! )

 "不"咗一大pat,味道唔錯,同真係梅菜扣肉無咩分別~

不過......

 成份話明有mustard cabbage (即係梅菜啦! ) + vegetarian pork......
梅菜我就食到,不過vegetarian pork 就唔覺眼亦完全食唔出!!

尋日中午食完個麵後......

晏晝發口痕隨手攞咗2個tiramisu 塞入口!
食完仲懵盛盛幾粒鐘後先醒起個tiramisu 有芝士、牛奶、牛油 + 蛋......
真係失策!!


 唐芹枝豆炒五香豆乾食譜click here~



14 則留言:

  1. 岩岩係到睇返你之前講PINK SALT, 加拿大呢邊平好多WO 我當佢1對8HKD...360g都只係48HKD咋... 平你地個邊一半有多牙@@
    [版主回覆07/18/2011 03:11:00]我暫時除咗果間店見到80g既size 之外,仲未見過其他地方有得賣粉紅鹽現貨! 我見過網上店有份量大d,相對價錢亦平d,不過我唔會為買鹽上網order!
     
     

    回覆刪除
  2. 哈哈....你都好叻架啦...
    [版主回覆07/18/2011 03:08:00]叻? 點解呀??
     
     

    回覆刪除
  3. 你介紹呢包麵,令我諗營多撈麵,以前出前一丁都出過撈麵,好可惜依家無再出,我食撈麵最鍾意加煙肉,腸仔加煎蛋。
    [版主回覆07/18/2011 03:04:00]依隻麵係有湯架,而且係新加坡出品~ 營多撈麵係印尼出既,不過我都好鍾意營多撈麵架!
     
    出前一丁出過撈麵我就唔知,不過我就食過日清出品既香蒜撈麵,但而家真係無得賣!
     
     

    回覆刪除
  4. 果然言必行,行必果,很豐富呢
    [版主回覆07/18/2011 02:47:00]雖然我唔算係佛教徒,不過希望慢慢會對佛教道理越來加深認識!
     
     

    回覆刪除
  5. 梅干扣肉撈飯都正喎!
    [版主回覆07/18/2011 02:45:00]個樽話撈飯撈麵都得!
     
     

    回覆刪除
  6. 不吃殺生的食物巳很好呢 也有不少人行 蛋奶素 (可吃蛋奶類和素食),心懷慈悲,善因善果
    [版主回覆07/18/2011 02:45:00]你好佛緣!  多謝來訪啊~
     
    我平日食得太雜嘞,所以我本意係初一十五行全素,雖然我果日一時大意打爛齋砵,不過以後我會多加留意,會keep 住齋期行全素~
     
     

    回覆刪除
  7. Hi........其實我都每逢初一/十五及觀音都食齋.........而且持續咗有十多年..........除咗信仰外..........久不久食清D都好........所以我都買了很多本素食書來試做嫁!!!!
    [版主回覆07/18/2011 02:20:00]係呀? 咁請問靚婆婆觀音齋有無特別唔同架?
     
    其實間中茹素除咗健康之外,好多齋菜其實真係好好食呢! 我 + 老公返香港時,有時間一定會去寶蓮寺食齋架! 果度既齋菜真係頂呱呱,連老公依隻食肉獸都話好正!!
     
    我都去圖書館借咗好多素食食譜書來參考呀,上星期有位blog 友仔仲寄咗2本素食書比我呢!  我好有信心 + 恒心keep 住食花齋!
     
     

    回覆刪除
  8. 好難得Mr. T都同你一齊食齋 。你下次齋期唔好再食蛋糕類既小吃喇﹐唔係又打爛齋缽喇 。
    [版主回覆07/18/2011 02:29:00]佢話唔想我齋期時要分開來煮咁辛苦喎~
     
    下次齋期我會醒目d架嘞! 今次係為食之過......
     
     

    回覆刪除
  9. 塔羅女神-王姬2011年7月17日 上午8:57

    份唐芹令人流哂口水!!! 見到妳的粟米湯, 我突然都好想飲!!
    哈哈哈哈!! 我有時候都會咁架~心諗食甜品只會諗都冇肉, 唔緊要! 食完突然間先如夢初醒咁呀!
    唔知點解食齋o個日我係特別易肚餓, 所以我為左唔再"乃" 野, 依家會買定豆腐花做甜品呀!
    [版主回覆07/18/2011 02:09:00]唐芹真係好好食! 尤其我依邊之前好少有得賣,不過而家成日都有(今日我又買咗包! ),食返夠本! 不過我以前試過血壓低,其實唔應該成日食芹菜.....
     
    當時只係咁啱見到零食盒裡面有 tiramisu,唸都無唸就開咗2個來食,下次齋期我要醒目d先得!
     
    我食齋又無話特別易肚餓喎! 可能因為我食好多飯(一向都係!),所以同平日差唔多!
     
     

    回覆刪除
  10. 你話食咗tiramisu破咗戒嘛,,,但比我就唔可以咁忍口,冇定力 所以咪話你好叻...(煮到不同既菜色)
    [版主回覆07/20/2011 18:12:00]嘻嘻~~~ thanks!
     
     

    回覆刪除
  11. 有得食乜都正
    [版主回覆07/23/2011 17:21:00]咁都要睇吓好唔好味既!
     
     

    回覆刪除
  12. 粟米湯我都好鐘意飲架﹐ 不過唔知點解我呢度D美國罐頭湯淨係得蕃茄味~ 其它就有海鮮濃湯之類﹐不過冇粟米湯 ~
    [版主回覆08/05/2011 21:29:00]妳果邊咁得意無粟米湯?  無綠巨人咩??
     
     

    回覆刪除
  13. 冇架~ 我屋企附近果間超市連美國食品部門都執埋~ 我連HEINZ既茄汁焗豆都要去市中心先買到~
    [版主回覆08/06/2011 20:42:00]咁妳果邊既亞超都應該有粟米湯既!
     
     
     
     

    回覆刪除
  14. MO 架~
    [版主回覆08/07/2011 18:47:00]吓.....咁妳無得飲粟米湯定自己整來飲?
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...