2011年6月13日星期一

新不如舊...Mercado@Merchant City - Spanish Tapas (2011年6月12日)

Weekend 例牌唔煮飯!
尋日(6月12日)想食西班牙野,於是唸住去Merchant City 裡面間El Sabor......

 去到先發現雖然仍然係食西班牙野,不過裝修唔同哂.......
而且已經唔再係El Sabor,而家叫做Mercado!
反正一樣有tapas 食,而且已經泊咗車,咁就即管試吓依間新野啦!

 點咗9個tapas,後再加多一籃麵包~

 Morcilla - Black pudding~

英式早餐black pudding 就食得多,之前都唔知原來西班牙人都會食黑血腸呢!

結論 - spanish 比english 既好味!  係做法上既分別 - 因為英人成日煎煎炸炸,搞到塊black pudding 乾爭爭......

 Boquerones - Anchovies marinated in olive oil and white wine~

新鮮醃製既鯷魚口味比平時一罐或一樽既醃漬鯷魚清淡,用來配麵包好好味!

 Pollo Rebozado Con Ali Oli: Chicken in batter with a garlic mayonnaise~

雞胸肉 + 厚batter = 乾爭爭! 依個唔好食~

 Albondigas De Ternera: Spicy lamb meatballs in a rich tomato sauce~

好食......不過依個羊肉丸幾乎係間間西班牙tapas 都必有既菜,而且間間都整得味道差不多!

 Calamares Fritos La Romana: Deep fried squid with a seafood style salsa~

魷魚圈粉漿好薄但仍然炸得脆,而且個汁好開胃好好味,以味道來講真係滿分!

可惜隻魷魚奀得滯,d圈圈太幼太細太迷你,變相份量太少!!

 Deep fried haddock with sweet chilli sauce~

依個炸魚batter 比個炸雞薄 + 輕,裡面舊魚唔會乾爭爭,不過佢配個sweet chilli sauce 真係完全唔夾!

 Chorizo Frito: Chorizo sausage and mixed beans served in red wine~

依個Chorizo sausage 已經炆煮到無哂chorizo 獨有既油香味,不過個紅酒汁好掂,裡面既雞豆 + 紅腰豆煮到入哂味,豆比chorizo 腸好味!


成餐最好食果2樣.......

 Tortilla Espanola: Traditional Spanish potato and onion omelette~

只有洋蔥 + 薯仔既西班牙奄列,雖然係齋,不過又香又軟,真係好好味!

 Mejilones a La Marinera: Fresh mussels cooked in a creamy white wine sauce~

我一向對歐洲藍青口麻麻地......

不過依個我又真係覺得佢地整得好好食~ 青口煮得啱啱好唔會過火唔會靭,而且白酒忌廉汁好鮮甜,用來點麵包一流!!

Overall 依餐係好食既! 而且我唸我都會再幫襯~

不過點解我話新不如舊呢?

因為........

(1) 餐牌上Tapas 選擇比以前El Sabor 少好多款式
,我唸就算下次再幫襯來來去去都係食返上面依咋tapas......;

(2) 出菜實在太慢 - 比起以前El Sabor,感覺慢咗成個世紀!

食食吓發現原來Mercado 竟然有peri peri chicken 食!

(peri peri chicken 唔係葡萄牙菜來咩? )

或者下次再去Mercado 時會試試佢地既peri peri chicken~





1 則留言:

  1. 塔羅女神-王姬2011年6月14日 上午8:54

    雖然我身在香港, 但係睇你寫食評都睇得好開心呀!
    o個舊黑蚊蚊的Black Pudding 其實係用咩材料整架??? 我係香港未見過呢!可能我好少食西班牙菜呀!!
    個青口個樣好好味呀!我以前唔多食,依家成盤用白酒煮真係令人食得好滿足~
    [版主回覆06/15/2011 19:36:00]Black Pudding = 黑血腸~ 有洋蔥、豬肥肉、豬血、香料 + 麥皮混合做成既食品~ 英式早餐好常見架!
     
    青口我鍾意食香港大大隻綠色殼果種! 依種細隻歐洲藍青口我麻麻地架咋~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...