2011年6月1日星期三

Ichiban Noodle Cafe (Queen Street 店) - 2011年5月30日

星期一晚(5月30日)老公放工返緊屋企,渣車渣到一半突然收到同事電話 - 漏低咗件褸係老公架車!   最弊係果個人屋企鎖匙放咗喺褸袋!!

無辦法焗住要返轉頭比返件褸佢啦.......不過老公差不多返到屋企,所以就接埋我先再一齊出返去!

反正是晚我都無打算煮飯......

 所以攞完褸比人後我地又去咗老公阿叔同朋友夾份開既Ichiban 食飯!

 我食上次食過翻尋味既鴨胸bento~~~~~  不過對我來講實在太少飯嘞!

 今次老公要咗個"親子丼"......

親子丼咁就緊係有蛋先可以稱為"親子"~ 依碗飯其實係有蛋既,只係少蛋得好交關! 不過雞肉就好鬼多喎......

一個毫無東洋風味,但充滿"中華口味"既親子丼!!

另外點咗2個sides share......

 老公揀既蝦天婦羅~ 依個Ichiban 一向整得好好食! 熱辣辣而且蝦又夠大隻~

 我揀既照燒三文魚~

第一次點依個三文魚,魚皮燒到脆卜卜香噴噴,一d都唔腥又完全無骨!

連一向唔多鍾意食熟三文魚既老公都話正!!

我 + 老公食食吓飯,突然見到老公阿叔既生意拍檔uncle,同uncle 打過招呼傾咗2句,uncle 就離開咗餐館嘞!

到我地埋單時......

 Uncle 臨走前交帶落打咗個8折!

好味又有discount 既一餐!

將因為老公同事漏低件褸而燃起咗我既怒火完全淋熄哂......

即係由本來咁既樣 - ; 食完飯就變返咁既樣 -

老公話Glasgow West End 仲有另外一間Ichiban,

不過我地仲未試過......連喺邊度都唔知!


下次一定去試吓West End 分店!





8 則留言:

  1. 有折頭又好味 怒火當然無晒啦 哈
    [版主回覆06/02/2011 21:20:00]有折頭都要好味架我先唔嬲咋!
     
     

    回覆刪除
  2. 有折頭又好味 怒火當然無晒啦 哈

    回覆刪除
  3. 你有無食埋老公d飯
    [版主回覆06/02/2011 21:20:00]我食咗佢d飯咁佢食乜呀?
     
    (佢個飯太多雞,我唔係好鍾意! )
     
     

    回覆刪除
  4. 個親子丼真係好中華賣相呀﹗ 你老公個同事就漏低件褸﹐ 我就連褸都俾人唔單一聲著走埋~ 仲好意思叫我自己出去拎番﹗
    [版主回覆06/02/2011 21:19:00]唉~ 鬼叫果條友無車咩,佢有車就叫佢自己來我地屋企拎! 佢好彩我果晚無煮飯,如果唔係我一定同老公食埋飯先攞返件褸比佢! 咁大個人咁鬼麻煩!!
     
    哇~ 乜果個人咁衰架! 佢著咗妳件褸應該係佢攞返比妳先啱喎!!!!
     
     

    回覆刪除
  5. 便當同天婦羅都好吸引,仲有8折
    [版主回覆06/02/2011 21:16:00]Uncle 喺度既話,次次都會有8折!
     
     

    回覆刪除
  6. 係呀係呀! 有時無論買野或用餐 , 如果有discount , 心理上會覺得底好多好開心架 ! 所以呢每每sales or coupon 都會是吸引的好東西!
    [版主回覆06/02/2011 21:15:00]有discount 係開心,不過我 + 老公會覺得唔好意思~ 雖然話老公阿叔有份,但人地打開門做生意嘛!
     
     

    回覆刪除
  7. 妳既鴨胸bento真係幾正喎,我都覺得飯少左d
    [版主回覆06/02/2011 21:13:00]係啦~ 仲少過我再上一次食!!!
     
     

    回覆刪除
  8. 妳都好易滿足喎
    [版主回覆06/02/2011 21:23:00]我又唔係嬲我老公,如果嬲佢我緊係無咁易話為啦!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...