2011年5月7日星期六

月兒的旅行手信 (2011年5月6日)

太多野想做,不過一日得24小時真係唔夠用!!

尋日(5月6日)躝完街返到屋企,發現地下有個包裹......

 原來係英國blog 友仔月兒寄來既旅行手信!


 好靚既馬來西亞雙子塔夜景啊~ 希望將來我有機會到馬來西亞一遊啦!

P.S. 月兒話書簽上既公仔身上著住既係馬來人既傳統服裝,好可愛呢~

多謝妳既旅行手信啊月兒!

咁客氣去旅行都預埋我一份手信......好感動啊~~~~

澳洲 + 馬來西亞之旅玩得開心嗎?



6 則留言:

  1. 個夜景好靚呀,你朋友都好有你心呀
    [版主回覆05/08/2011 02:43:00]係呀~ 雙子塔夜景真係好靚呢!
     
     
     
     

    回覆刪除
  2. 哈哈!你收到啦....来英国十几年,第一次坐那么长远的机,2.5钟从sheffield 到london 机场,13个钟飞马来然后8个钟非澳州......其实呀旅行很累的呀!! 不过这次的机票是770鎊(马航),飞澳州在马来转机,可以出境不用补钱,我个人觉得还可以,就是累了点!!

    回覆刪除
  3. 妳blog友好有妳心

    回覆刪除
  4. 樹熊好得意,令我諗起我以前有既呢對樂天熊仔,我係食樂天熊仔餅換既,依家真係想買都難。

    回覆刪除
  5. The main Australia Sovereign is Koala or kangaroo

    回覆刪除
  6. 嘩。。 妳個Blog友真係好有心呀! 如果將來妳黎馬來西亞, 希望我地有機會見下面啦... ! 我諗我未來唔知幾多年都會喺馬來西亞!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...