2011年5月20日星期五

二人世界三餸無湯 - 2011年5月19日 (附食譜)


雙拼 - 脆皮燒肉 + 蜜汁叉燒; 蒜蓉蒸魷魚仔乾 & 臘八豆炒黃芽白

前文提要我依排因為掛住執衫執鞋換季,所以少咗煮飯...

不過因為天氣回凍想食飯所以忙到發癲都焗住去煮......

煮開就會有條癮! 嘻嘻~~~~~

依餐無湯飲! 原先以為之前果餐煲芥菜鹹蛋肉片湯可以頂2餐,不過原來係唔夠既......

早個零星期前整咗好耐無整過既脆皮燒肉,不過Mr.T 話唔夠喉......

咁唯有encore 啦!

一不做,二不休......

 反正都係開焗爐,索性來個雙拼 - 整埋燒肉個friend叉燒!

 今次連叉燒都係隔水來焗,又香又軟~~~ 老公話我整d叉燒好味過出街買多多聲!

 名副其實既脆皮燒肉 - 因為個皮卜卜脆到連我自己"0趙"緊時都覺得好嘈!! ()

 突然好想食既蒸魷魚仔乾~

依d魷魚仔乾係V婆婆買比我既~ 我由細食到大嘞!

記得第一次帶果時仲拍緊拖既老公去V婆婆屋企食飯,V婆婆蒸咗幾隻本來只係for 佢自己......點知老公試咗一隻後出乎意料之外竟然好鬼鍾意!  

從此幾乎我每次返香港,V婆婆都會整包魷魚仔乾比我......直至我同佢講: 我有好多嘞! 唔洗再買比我嘞~

唔好睇小依幾隻"茄野"d屎咁細隻呀! 齋係依碟野我已經可以吞3碗白飯架嘞!!

唸唔到食咩菜好?  所以叫老公買咗棵黃芽白返來...

本來想用蝦皮來炒,不過唸唸吓已經有魷魚仔乾咯喎......

 突然眼尾"哨"到依樽買咗一排,但因為唔知點食所以仲未開既臘八豆...

之前喺網上好似見過人地用臘八豆來炒黃芽白......

一於試吓用佢來炒菜啦!

 個樣有少少似普寧豆醬,不過臘八豆無普寧豆醬咁鹹,而且係油浸 + 辣既!

 黃芽白清甜; 臘八豆微辣,味道又幾夾喎!


 自製脆皮燒肉食譜click here~

 自製蜜汁叉燒食譜click here~

 臘八豆炒黃芽白食譜click here~





18 則留言:

  1. 一个字  “正”.....
    [版主回覆05/23/2011 18:23:00]Thank you 月兒!
     
     

    回覆刪除
  2. crispy pork & bbq pork looks so yummy!!! i am not good cook so i better buy outside
    [版主回覆05/23/2011 18:23:00]Thank you!
     
    actually you dont have to be a good cook to make crispy pork and bbq pork cos they are both easy to make!
     
     

    回覆刪除
  3. D义燒好似好靚喎....
    [版主回覆05/23/2011 18:19:00]唔係好似,係真係好靚!
     
     

    回覆刪除
  4. 你你…………真係好勁丫 十分喜歡你個Blog 你真係有食得有煮得佩服你老公好幸福丫 十卜十卜
    [版主回覆05/23/2011 18:18:00]多謝十卜啊QQ!  
     
    不過過獎嘞~ 我唔勁! 只係煮慣煮熟,熟能生巧啫~
     
     

    回覆刪除
  5. V 女 , 真係好鬼欣賞妳嘅啫 !  我阿媽話齋...懶人係煮唔到好餸架 !
    [版主回覆05/23/2011 18:17:00]過獎嘞Maggie! 其實我都有懶蟲咬身既時候架.......
     
     

    回覆刪除
  6. 你個蒸魷魚仔乾超級啟發到我 前排我係亞超買左包唔知咩冰細魚乾( dried yellow trevally)~ 我從來未見過既﹐唔知點用好﹐不過依加有D頭緒喇~ 蒸係一個好主意~~ 可能焗都得~
    [版主回覆05/23/2011 18:16:00]亞超真係好鬼多古靈精怪魚乾仔賣架! 用蒜頭 + 生油撈吓就咁蒸熟,再淋少少豉油已經好好食架嘞!
     
     

    回覆刪除
  7. 可唔可以post個"魷魚仔乾"未煮之前個樣來look look, tks!
    另外妳地係咪日日like飲湯既人(不論煲/滾)?
    [版主回覆05/23/2011 18:14:00]可以! 我下一餐post 比妳睇吖~
     
    我係餐餐想飲湯既人來架! 我老公就無咩所謂~ 除非真係唔夠時間啦,否則煲又好滾又好,我都會整個湯!
     
     

    回覆刪除
  8.  好好味
    [版主回覆05/23/2011 18:12:00]Thank you Leelee!
     
     

    回覆刪除
  9. 碟燒味雙併好正呀,引C人啦
    [版主回覆05/23/2011 18:12:00]Thank you 肥媽咪!
     
     

    回覆刪除
  10. 個雙拼好吸引呀 !!!!!!!!!!! 
    [版主回覆05/23/2011 18:04:00]Thank you Katie!
     
     
     
     

    回覆刪除
  11. Excellent dishes, thanks for teaching~~~
    [版主回覆05/23/2011 18:01:00]Thanks and you're welcome Robo-Cop!
     
     

    回覆刪除
  12. 我而家都好小幫襯燒臘檔啦 自己整 真係食得放心好多 而且又好味好多呢~ 你個邊又涼返啦? 香港呢幾日都落大雨呀 放假都要留係屋企呢 悶~
    [版主回覆05/23/2011 17:58:00]咁間中我都仲會幫襯燒臘檔既 - 平時開飯就未試過,不過有時宵夜突然想食叉燒飯,咁一定整唔切啦,依個時候就要焗住幫襯嘞!
     
    我依邊天氣黐咗線! 凍不突止,仲已經連續好多日橫風橫雨......不過係阻止唔到我依種躝街精出街既!
     
     

    回覆刪除
  13. 塔羅女神-王姬2011年5月22日 上午3:05

    哈哈哈,D燒肉脆到咁,我諗Mr.T今次應該唔敢再"咮"你!
    個 叉燒真係睇到我流哂口水呀!! 我係一個叉燒怪,咁多燒味裡面我最鍾意就係食叉燒!!! 以我多年食叉燒的經驗, 睇個賣相,一定好味過出面!! (Mr.T真係講得好岩)
    哈哈其實你有冇訪問過Mr.T有冇覺得自己好幸福呢?有妳經常煮唔同的餸俾佢食!呢D真係福氣黎架!
    [版主回覆05/23/2011 17:45:00]Thanks 塔羅女神!  其實......我自己......都覺得......自己整既叉燒........好食過街買架!
     
    我無訪問過Mr.T 覺得自己幸唔幸福呀 - 因為只要佢鍾意食就會自爆同我講: 好正呀~ 我真係好幸福呀!!   
     
    不過我覺得自己仲加幸福過Mr.T! 因為佢support 我做自己鍾意做既野~
     
     

    回覆刪除
  14. 燒味都識整,你可以開餐廳喎
    [版主回覆05/23/2011 17:38:00]過獎嘞師姐!   燒肉 + 叉燒根本完全唔難整~
     
     

    回覆刪除
  15. 見到你D叉燒真係好吸引呀~~
     
     
     
    [版主回覆05/23/2011 17:37:00]Thanks Winnie!
     
     

    回覆刪除
  16. 雙併正哦...原來臘八豆係一樽既...未試過呢...
    [版主回覆05/23/2011 17:37:00]我之前聽都未聽過有臘八豆呢!
     
     

    回覆刪除
  17. 我都好想整燒肉同叉燒比我老公食, 佢實開心屎, 睇你張相真係冇得頂, 有時間我都要跟你學整先!!
    [版主回覆05/23/2011 17:36:00]Thanks kira!
     
    整叉燒先啦,叉燒無燒肉準備功夫咁多~
     
     

    回覆刪除
  18. KwokMan kuen eunice2011年5月24日 上午4:57

    d叉燒係用邊部分架?

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...