2011年4月16日星期六

小V珍藏大曬冷 - My Pikachu Collection (UK)


Mr.T 喺香港公仔機夾咗個Pikachu 公仔返來比我,搞到我癮起想曬曬冷我d Pikachu收藏~

事先聲明 - 我唔係鍾意"寵物小精靈",我只係鍾意Pikachu 一隻既啫~

我亦完全無玩過果咋Pokeman 既Nintendo game!!

鍾意Pikachu 只係因為佢肥嘟嘟 + 嗲聲嗲氣好鬼cute~~~~

我鍾意Pikachu 既程度去到 - 就算唔可以擁有,合照都好過無......

 圖為台北西門町一間唔比人影相既玩具店! (偷偷地快手偷影......)

講返我d珍藏......

 話明係UK - 即係依咋只係我英國既Pikachu 收藏! 我香港娘家仲有一大咋~

 我有一個無印良品既透明3層櫃筒膠箱,用來放比較細隻既Pikachu~

因為有太多,逐隻影一定影到天光!

只同大家分享部份我最鍾意 + 比較特別既收藏......

 全日空cute 版鐵飛機 (細)

依隻全日空飛機,我香港娘家仲有另外3隻一模一樣款 - 1隻大size cute 版; 1隻超大size cute 版遙控玩具飛機; 1隻1:400正經飛機模型~

(另外仲有1隻全日空1:400唔同款既Pikachu 飛機模型! )

 Pikachu 旅遊巴士

 扭蛋不倒翁

 搞笑四方果Pikachu (銅鑼灣樓上玩具店既意外收穫! )

 Sogo 買既食玩蘋果Pikachu

基本上只要我覺得Pikachu 個樣夠可愛,無論我有無用,我都會買!

 日本旅行時既Pikachu 戰利品~ (其實唔止咁少,不過有好多喺香港娘家!)

 日本人用來綁喺房門上既布簾 (我緊係唔會用啦~ 依個純收藏架咋!!)

 只限日本境內販賣既吹氣公仔棒

 髮夾 (依個我真係會用架!)

 Pikachu 紙摺扇 (超愛依把紙扇!!!)

 只限日本境內販賣既電話繩

 文具類 - 後面2個都係印仔來......


 依2枝原子筆都係日本旅行時買既~

 零食類

左至右......

- 電動珍寶珠(插枝珍寶珠喺Pikachu 個頭度,食糖時按紅色制,枝糖會自轉!)

- Pikachu 版Pez

- 日本版迷你Pikachu Pez

 日本版Pikachu handwash

 毛毛公仔收藏......


除咗鍾意Pikachu 個樣之外,我仲好鬼鍾意佢把嗲聲呢~

 依咋全部either 會郁or 會發聲......

 太陽能Pikachu (有光個頭會左右搖動!)

 依個一有少少聲就會唱歌跳舞超搞笑!




不過佢太煩嘞 - 郁d就唱歌跳舞!

但又無開關制喎,所以平時唯有攞咗d電池出來......

 迷你遙控Pikachu





 Pikachu 錢箱 - 後面有個制禁吓佢就會叫!



 聲控Yes + No Pikachu



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


  一直都以為Pikachu 把cute 聲係電腦效果.......



真係估唔到原來完全係真人發聲!!



25 則留言:

  1. 真係好多珍藏喎!比卡超...................
    [版主回覆04/18/2011 06:32:00]嘻嘻~~~ 我儲咗好多年架嘞! 而且喺好多唔同地方收集返來架!!
     
     

    回覆刪除
  2. 我細個都有好多!! 細個好驚最大果隻比人偷左-.-
    [版主回覆04/18/2011 06:31:00]邊個人會偷妳公仔呀?
     
     

    回覆刪除
  3. 嘩 真係好多呀 好可愛添 
    [版主回覆04/18/2011 06:30:00]Pikachu 真係好得意呢!
     
     

    回覆刪除
  4. Wahahaaa,好勁,咁多收藏品
    [版主回覆04/18/2011 06:30:00]嘻嘻~~~ 依度只係英國既部份收藏品,香港娘家仲有一大咋架!
     
     

    回覆刪除
  5. 唔知點解見到咁多得意既 Pikachu 好開心好鍾意!
    可能我買完隻黃色雞仔之後都鍾意左黃色
    靚女V,妳d相影得好靚
     
     
    [版主回覆04/18/2011 06:29:00]哈哈~~~ 除咗Pikachu 之後,SpongeBob 我都好鍾意架 - 又係黃色!
     
    多謝妳讚影d相靚啊!
     
     

    回覆刪除
  6. Gaileは林家歐巴桑2011年4月16日 下午11:09

    Pi...Ka...chu...........cute!!真人發聲真係好可愛
    [版主回覆04/18/2011 06:20:00]真係估唔到係真人發聲,仲完全無用電腦呢......
     
     

    回覆刪除
  7. 聲控個隻我都有呀! 不過成日認錯唔開心@@
    [版主回覆04/18/2011 06:19:00]哈哈~~~ 我果隻都係成日唔老黎多架!
     
     

    回覆刪除
  8. 嘩!! 同LV一樣咁多收藏啊!!
    Pikachu 真係幾cutie!
    [版主回覆04/18/2011 06:19:00]妳又知我Pikachu 同LV一樣咁多收藏? 我都無post 哂我全部d LV出來! 
     
    由我買咗第一隻Pikachu 之後,我就不能自拔停唔到手咯!
     
     

    回覆刪除
  9. 以前好中意扮"比卡超"把聲~~個個都話超似...
    不過E+扮唔返囉~~~哈哈哈
    [版主回覆04/18/2011 06:11:00]哈哈~~~ 如果妳我朋友妳就慘嘞,我肯定次次約妳出來都會叫妳扮聲比我聽!!
     
     

    回覆刪除
  10. 情若無花不結果2011年4月17日 上午4:47

    嘩, 個配音把聲超甜, 迷屎人, 但最好唔好見樣。
    [版主回覆04/18/2011 06:10:00]妳覺得佢好醜樣咩? 我覺得佢雖然唔係大美人,但佢個樣幾cute 喎!
     
    而且佢已經4張幾架嘞~ 4張幾keep 到咁既狀態累飯啦!!
     
     

    回覆刪除
  11. 唔好意思!又想問吓你! 我老公剛上網 check 過 Glasgow Paisley Road - Travelodge 嘅 Family room 價錢係 2 nights = 58Gbps,唔知你覺得可以嘛? 我想問吓你呢間 Travelodge 近唔近 Glasgow University 呢! 而你之前提過嘅 Budget 酒店喺 Glasgow 係無得泊車!
    [版主回覆04/18/2011 06:08:00]其實如果喺Glasgow Centre O唔OK呢? 因為Glasgow 有underground system,centre同大學果頭都有站,搭underground 去都好方便架咋!
     
    如果妳一定要近大學既話,其實大學果頭有間Hilton,不過可能泊車唔係免費~
     
     

    回覆刪除
  12. KwokMan kuen eunice2011年4月17日 上午5:40

    哇!好多珍藏
    大開眼界
    [版主回覆04/18/2011 06:05:00]嘻嘻~~~ 其實唔止咁少架,不過真係太多影唔哂呢......
     
    我香港仲有一大咋,下次返香港時先同大家分享~
     
     

    回覆刪除
  13. 真係估你唔到收埋咁多比卡超
    [版主回覆04/18/2011 06:00:00]嘻嘻~~~ 所以V媽媽話我大唔透囉!
     
    (不過我99都鍾意Tom & Jerry 架!! )
     
     

    回覆刪除
  14. 好得意呀!
    [版主回覆04/18/2011 05:59:00]係呀~ 樣又得意聲又得意呢!
     
     

    回覆刪除
  15. 蘇 Q ~
    [版主回覆04/18/2011 05:59:00]就係因為cute 我先鍾意呢!  
     
     

    回覆刪除
  16. 嘩!!! 我都好鍾意pikachu架!!! 你好勁呀咁多收藏品!!! 我得好少咋 我以前連有佢個樣既零食都會買架...不過後尾掉晒喇... 但係呢我都有o個條電話繩, 仲用左好耐添呀~~
    [版主回覆04/18/2011 05:58:00]我都有買過包裝有Pikachu 既飲品,d罐 + 樽我洗返乾淨都有保留,只係今次無影到相~
     
    條電話繩我都用過一排,不過後來怕刮花,而且後來換咗部細電話連電話繩都換咗LV,所以無再用~
     
     

    回覆刪除
  17. 嘩~真係好多珍藏喎
    [版主回覆04/18/2011 05:55:00]嘻嘻~~~ 我儲咗好多年架嘞! that's why V媽媽話我大唔透.....
     
     

    回覆刪除
  18. 得意的公仔勝過金銀珠寳
    [版主回覆04/18/2011 23:59:00]都唔係架~ 我無妳咁清高呀 - 得意公仔 + 金銀珠寶我都一樣咁鍾意 + 一同係咁儲架!!
     
     

    回覆刪除
  19. 我對little twin stars嘅鍾愛,比你更甚
    [版主回覆04/18/2011 23:55:00]各有所愛啫!
     
     

    回覆刪除
  20. 我又係換左個細電話就冇再用條電話繩....
    [版主回覆04/18/2011 23:54:00]其實我怕刮花個公仔多d.......
     
     

    回覆刪除
  21. 嘩,真係估唔到你WOO
    [版主回覆04/18/2011 23:53:00]點解估唔到呀?
     
     

    回覆刪除
  22. 真係估你唔倒鐘意比下超oh........
    [版主回覆04/18/2011 23:53:00]估唔到我咁大唔透?
     
     

    回覆刪除
  23. 塔羅女神-王姬2011年4月18日 上午9:23

    嘩!!真係好多收藏好犀利呀!!!個對扭蛋不倒翁個樣超攪笑,好得意呀!
    咁多隻之中有冇邊樣野係你o既最愛收藏品呀?
    [版主回覆04/20/2011 06:23:00]嘻嘻~~~~ 所以V媽媽成日話我大唔透呢!
     
    最愛既收藏呀? 隻隻我都咁鍾意,好難揀喎......  
     
     

    回覆刪除
  24. 嘩...真係好多喎....
     
    我記得大囡2,3歲時又係好中意呢個公仔,但當時已經吾係話太興尼套卡通片,所以好多玩具店都無呢個公仔賣,我係香港找都找吾到,到最後係女人街見到有得賣,大囡不知幾開心,係咁攬住吾捨得放手!
     
    [版主回覆04/20/2011 06:20:00]其實寵物小精靈紅係因為佢地個game 呀!
     
    依度只係我部份收藏,香港娘家仲有大咋呢~  
     
     

    回覆刪除
  25. 我反而鐘意"叮噹"多D  更想有佢既"百寶袋" WAKAKAKA
    [版主回覆04/20/2011 06:18:00]各有所好啫~ 我覺得叮噹個樣唔夠比卡超可愛喎......
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...