2011年4月13日星期三

台灣素食品


舊年我發現Glasgow 既中式超市越來越多台灣食品賣!

原來因為舊年英國開咗一間based 喺倫敦既台灣食品入口公司 - Taipec 台沛;

而Glasgow 有好幾間中式超市成為咗台沛蘇格蘭既分銷處,所以近依一年多咗好多我以前未見過既台灣食品!

 早排我買咗枝西螺名產大同蔭油膏~

台灣西螺水質 + 氣候都好適合釀造醬油,所以西螺既醬油膏特別出名! (出名牌子e.g. 丸莊、大同、瑞春、華泰......)

大家買醬油膏記住認清要係西螺出產喎!

 早2星期見到依樽叫做"台灣香椿醬"既野......

 有個好勁 + 好有代表性既英文名叫做"Taiwan Sauce"!

之前聽都未聽過香椿醬,亦唔知點用~

於是返屋企上網搵搵香椿醬究竟用來點食......

原來可以用來撈麵 + 炒飯,即時買樽返來試試!

 試過用來撈麵,非常好味!

最特別係樽醬材料係齋來,有黃豆 + 菇......不過食落有少少似肉燥啊!!

 一大pack 有12件既菜脯酥......

 裡面每件菜脯酥都係獨立包裝既!

 口感脆脆味道鹹香,口痕時可以空口當零食,又可以用來送粥呢!

 方便即沖玉米濃湯 (仲未試~ 唔知好唔好味.......)

 永和豆漿

見同牌子永和仲有其他口味咩紫米、朱古力......唔啱我~ 我都係要飲返原味!

味道不過不失唔算香濃,不過佢話非基因改造黃豆精製 + 不含防腐劑~

而且我鍾意佢細細枝既包裝,一次一定飲得哂!!


題外話...... 台灣野包裝真係好鬼溫馨既啫~~~~

上次台灣blog 友寄來包裹,郵局包裹盒上有隻無厘頭"幸福之鴿"(網誌);

 今次枝豆漿有個更無厘頭既公仔頭,下面有句無厘頭"永遠的朋友 和樂的家庭"...

(枝豆漿係我"永遠的朋友 + 和樂的家庭"!?!!!??)

無厘頭得來拔蘇cute!   I like it~~~



9 則留言:

  1. 永和豆醬dundee 都有!!!我都係覺得原味好飲d
    [版主回覆04/13/2011 23:14:00]其實我無飲過其他味道! 我無興趣試其他味道,因為顏色太古怪.......
     
     

    回覆刪除
  2. 你個邊就好啦!我哋呢樹乜都冇! 要買韓國產品就揸個幾鐘車程先去到㗎!
    [版主回覆04/13/2011 23:13:00]哇~ 妳住得好僻架?
     
    Taipec 可以網上訂野架! 有興趣去睇睇吖~
     
     

    回覆刪除
  3. 我呢期讀meat hygiene and inspection
    成日對住d爛肉....
    對肉無乜胃口.....
    所以自行齋戒ing.....
    努力試做好味的素菜。
    我覺得食素個人會無咁易累架。
     
    菜脯酥好似好正!好想試!
    見到hk有得說真係必買!
    同埋我好中意飲即沖栗米湯。
    [版主回覆04/14/2011 00:29:00]我好鍾意食肉,但都好鍾意食菜~ 生果就唔鍾意嘞......間中一餐兩餐食齋都無問題,但要我戒肉我唸無可能!
     
    妳試吓去油麻地永安地下賣食品果層吖,佢地有好多台灣食品賣架!
     
     

    回覆刪除
  4. 張君雅點心面都好似好多人買,仲有冬粉,未試過!有多D CHOICE 係英國都係好好!!
    [版主回覆04/15/2011 23:06:00]張君雅小妹妹點心面好似係就咁食既零食來,脆卜卜一向唔多啱我~ 不過聽聞好似有出杯麵.......
     
    英國依十幾年來真係進步咗好多! 食材越來越多多元化,good!!!
     
     

    回覆刪除
  5. 喜歡入廚的人, 都會好喜歡購買很多很多的醬料 , 嘗試不同的味道 , haha ! V女 , 不知妳會否有一個煩惱 , 就是一樽一樽的醬料已逼爆了家中的廚櫃呢! 而我 , 還會擔心廚櫃負荷不來呢!
    [版主回覆04/15/2011 23:02:00]妳講得一d都無錯! 除咗放調味料既廚櫃爆棚,好多調味料要叠住來放,我有6大個廚櫃都放滿哂存糧!  我唸我幾個月唔出門都唔會餓死呢!
     
     

    回覆刪除
  6. 一田既 台灣美食節我買左 蠶豆好好味!還有淡水魚酥好正呢
    [版主回覆04/15/2011 23:00:00]香港買台灣食品都越來越方便呢! 好多台灣食品 + 調味料都真係好特別 + 好好味~
     
     

    回覆刪除
  7. Gaileは林家歐巴桑2011年4月14日 下午11:40

    未食過菜脯酥,係鹹定甜架??我都想試下~
     
    喂喂喂....飲豆醬好屎鹹果喎
    [版主回覆04/15/2011 22:59:00]咦~ 妳無試過菜脯酥架? 我聽日去睇吓佢地有無貨! 佢地只會regular 入大路貨,其實周邊少少產品可能入一兩水就唔再入~ 好似d滷包咁佢地而家無再入貨嘞!  好彩之前我大手入貨入咗好多盒!
     
    飲豆漿點解好屎鹹呀?  依枝甜野來果喎.....
     
     

    回覆刪除
  8. Gaileは林家歐巴桑2011年4月15日 上午8:27

    唔驚...到時D滷包用完話我知,我寄比妳咪得囉
     
    我緊知啦...我係話妳打錯字呀!!豆醬
    [版主回覆04/15/2011 23:52:00]先謝~ 不過我入咗滷包貨有排都用唔哂呀! 預我幾年啦!!
     
    打錯字? 打錯咩字呀?? 無呀!  (嘻嘻~~~ 其實已經比我改返啱! )
     
     

    回覆刪除
  9. 菜脯酥好吸引﹐不過我呢邊冇得賣~
    [版主回覆05/04/2011 04:12:00]依舊野幾好食~ 不過係會黐牙既.......
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...