2011年3月20日星期日

Julie & Julia (茱莉對茱莉亞: 隔代廚神) - 2011年3月19日

踏入咗2011年已經3個半月,今年我暫時仲未入過戲院睇戲~

我手術後喺屋企休息咗一段時間,期間租DVD睇咗好多戲,當中有好有壞,不過因為當時休息緊無乜精神記低~ oh well......


尋日(3月19日)睇咗"Julie & Julia" (茱莉對茱莉亞: 隔代廚神)~

Love it + hate it - love Julia but hate Julie!

故事based on 兩段真人真事 - 2個生活喺唔同時代既女性 - Julia Child + Julie Powell,2人同樣熱愛烹飪,亦因為烹飪加上機緣巧合下,各自活出精彩人生......

點解我會love Julia Child 但 hate Julie Powell 呢?

_342.gif image by veronica_tsim 先講Julia......

Julia Child 實在太可愛嘞!  性格樂天率性,不屈不撓有毅力; 仲有一位好sweet好愛鍚佢,事事支持鼓勵佢,會同佢"癲"埋一份既丈夫,真係令人羨慕!

Julia 生於美國加州,因為丈夫工作關係而隨夫到巴黎生活,因為覺得生活無聊,37歲時毅然入讀Le Cordon Bleu (巴黎藍帶廚藝學校)學習烹飪,喺當時社會只有男性學廚藝既時代,正式考取咗廚師牌照開班教烹飪~

後來Julia 另外2位志同道合既朋友Simone Beck + Louisette Bertholle 合著咗"Mastering the Art of French Cooking" - 一本向美國人介紹法國廚藝既食譜書,經過多年同不同出版商交涉,當中雖然試過失敗,但食譜書最後終於喺1963年正式出版,至今已出版第49版!

Julia Child 後來喺美國仲有幾個由佢主持既電視烹飪節目呢!

依段係Julia 電視烹飪節目 - The Frech Chef 教授處理龍蝦既片段......


睇完後我覺得Julia Child 真係好勁好有料!

佢對食材既知識真係令我好佩服啊!!

片長約10分鐘,我睇到約02.35既時候已經愛上咗佢!!!!  

"There he is~ flap, flap, flap, flap, flap......"

哈哈~~~~ She's so CUTE!!!!

整套戲基本上都係根據真實Julia Child 既生平而拍......

Meryl Streep 的確係演Julia Child 既最佳人選 - 無論外型、神態甚至accent 都模仿得好神似!




相反,我點解咁唔鍾意戲既另一半主角Julie Powell 呢?

表面上看似Julie Powell 同Julia Child 好相似 - 佢地2個都熱愛烹飪,同樣有一位非常愛鍚佢地既老公,不過......

Julie Powell 2002年開始寫一個名為"The Julie / Julia Project"既blog,blog 既內容係佢決定紀錄用1年時間,去嘗試完成Julia Child 所著"Mastering the Art of French Cooking"裡面每一道菜,共524食譜,以寫網誌形式去紀錄過程~

後來Julie Powell 既blog 開始受網友支持,受報章注意......最後Julie Powell 仲得到出版食譜書既機會,正式成為食譜書作者......

睇緊戲既時候,當Mr.T 睇到Julie 收到blog 友寄比佢既禮物......

Mr.T: Honhon~ 妳好似佢喎!

Mr.T 既意思係 - 我都係因為鍾意煮野食而開始寫blog; 後來又因為個blog 而認識到好多blog 友,而且間中又會收到blog 友寄比我既禮物......

不過我真係閘住!我覺得自己一d都唔似佢,亦唔希望自己似佢!!

因為睇緊戲既時候,我已經非常唔欣賞...甚至好討厭Julie Powell 事事負面既性格!

佢開始寫網誌並非純粹因為鍾意煮野食,而係因為佢見到身邊既女性朋友都事業有成,就因此感覺自己不如人家成功且一事無成,所以先胡亂定下"The Julie / Julia Project"依個目標;

當Julie Powell 個blog 開始受網友注意後,佢就開始一副"Me, Me, Me!"既態度,當正自己真係好重要好受歡迎,網友無咗佢會好慘,自以為是既咀臉;

而且佢會因為嘗試煮一道菜失敗; 因為寫網誌既問題,向愛鍚佢既老公發脾氣......

可能部份睇過"Julie & Julia"既觀眾會覺得戲中既Julie Powell 性格好傻好可愛,不過我 + Mr.T 就好頂佢唔順嘞~ 真係齋睇戲都對佢好反感!

戲中既Julie Powell 已經唔討好; 但現實中既Julie Powell 就更不堪!

戲中故事只講到Julie Powell 因為寫blog 而成功得到出版食譜書既機會; 而現實生活中佢的確因此而成名......

不過現實既Julie Powell 第一本食譜書出版成名之後,就同佢既舊男友發生婚外情! 而佢本人竟然荒淫到希望可以同時維持婚姻 + 婚外情來個雙線發展!!

最離奇係佢老公一直都知自己帶緊綠帽 ,_1269.gif image by veronica_tsim 竟然會肯配合自己紅杏出牆既老婆......

Disgusting!!

雖然Julie Powell 今日成為咗"所謂"食譜作者,不過好坦白我對佢完全無好感,而且一d respect 都無!

Julie Powell 一直自稱Julia Child 係佢偶像,但佢令佢成名既網誌"The Julie / Julia Project"只係跟住Julia Child 既食譜照煮一次 - 情況就等如我照住方太食譜書煮完後再寫blog 一樣......

個人覺得佢只係叨Julia Child 既光啫,根本就無真材實料! 而且亦好有借Julia Child 之名上位之嫌囉!!

再者Julie Powell 成名後,佢既第二本著作所謂"食譜書" - "Cleaving: A Story of Marriage, Meat and Obsession",書中竟然大談佢果段婚外情如何"甜蜜",偷情滋味如何刺激,甚至唔知醜到連佢同情夫既性生活都有描述......_1282.gif image by veronica_tsim

Disgusting!!!!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

我想可能時代唔同嘞!

好似Julia Child 咁真係有真材實料,再加上近10年既努力先得到出版食譜書機會,成功創一番事業;

但Julie Powell 借Julia Child 之名上位亂打亂撞就比佢得到一個機會,不過佢"守業"既方法竟然係搬自己婚外情上枱......(Disgusting!!!!!!)

"Julie & Julia"係一套輕鬆,令人睇得好開心既戲,當然唔會有醜惡既情節啦.....

 戲中既Julie Powell;

 現實中既Julie Powell......

荷李活真係太懂得包裝!!

若無咗Julie 果段,只講Julia 就完美嘞!


P.S. 唔多鍾意港版譯名"隔代廚神"! 台版"美味關係"就好好多嘞~ 




17 則留言:

  1. 情若無花不結果2011年3月20日 下午8:00

    個廚神都好抵屎吓, 炒蛋炒到天一半地一半, 仲可以放返去再炒, 照比人食,
    [版主回覆03/21/2011 19:02:00]果段片係佢主持既烹飪電視節目來~ 我唸果個時代大多係直播!?!?
     
    我就係鍾意佢隨意率性既性格! 佢將蛋放返落鑊時都話咗"but you can always put it together and you're alone in the kitchen, who's going to see?" so true and so cute!
     
     
     

    回覆刪除
  2. 我都有睇呢套戲, 我都係love Julia Child...欣賞佢對食物既熱誠, 執著...人地越話佢唔得, 佢就越要試, 証明自己...相反Julie只係叨Julia既光...唔討好...
    [版主回覆03/21/2011 18:50:00]Julia Child 率性既性格真係可愛到不得了呢~
     
    反而Julie Powell 性格負面、小器善忌、自我中心又亂發脾氣.....完全唔鍾意佢!!
     
     

    回覆刪除
  3. 我睇完部戲想買本書,不過睇左少少放棄。好多牛油 ha ha. 
    [版主回覆03/21/2011 18:47:00]睇完戲後我都未開口,Mr.T 已經問我想唔想要本書!  我緊係累飯啦~ (佢地而家出版成一套2本vol 1 + vol 2~)
     
     

    回覆刪除
  4. 梅麗史翠普好好戲!
    [版主回覆03/21/2011 18:45:00]其實我好少睇佢既戲,因為佢演既大部份都係女人戲,女人戲not my cup of tea~ Julie & Julia 雖然都係女人戲,不過因為關於煮野食先破例!
     
     

    回覆刪除
  5. Gaileは林家歐巴桑2011年3月21日 上午2:03

    我睇既係美味關係DVD啦,真係好鐘意Julia Child,連我老公都睇到都勁開心...
    對Julie真係無野講,佢寫到無野寫呀?搬自己的超亂既私生活黎寫!!真係噁心
    [版主回覆03/21/2011 18:37:00]係呀~ 係呀~ 初初老公覺得係女人戲唔多有興趣架 (其實女人戲都唔啱我架,不過依套講煮野例外! ),我屎都要Mr.T 留心陪我睇,後來連佢都睇到哈哈大笑!   Julia Child 真係又叻又可愛到呢~~~~ 
     
    Julie Powell 根本一開始就唔係靠自己真材實料! 之前靠叨別人光,而家繼續叨別人光之餘仲唔知醜將自己不知所謂既私生活公諸於世......我覺得佢將自己名字同Juila Child 放埋一齊,真係映衰哂人地呀!!
     
     

    回覆刪除
  6. 我無睇過套戲同書呀...看完你一篇話後...第一時間就諗到一些事出黎...我發覺某些人寫blog出名後...有出版社叫佢哋出書...之後佢哋吾會再係個blog到寫食譜....連blog友問既問題都吾會再作出回答....可能係版權問題所以佢哋吾會再寫食譜掛...但洗吾洗連回都吾回吓人呀...咁鬼現實...尼種行為我本人覺得好乞人憎
    [版主回覆03/21/2011 19:09:00]依個我就唔知嘞,又無人搵過我出書!  但我理解佢地因為版權而唔可以再喺blog 寫食譜既~
     
    不過最好笑既係,我反而見過一d無出書既blogger 寫野食,當有網友問佢地攞食譜時,blogger 竟然問網友攞email,話打好食譜後再send 比佢地!  我心唸: 洗唔洗咁巴閉呀? 喺個blog 度post 食譜出來唔得咩??
     
    well~ 不過每個人做事手法唔同! 我唔係批評佢做法,只係覺得奇怪!!
     
     

    回覆刪除
  7. 呢套戲上個陣我好想好想睇 我以為我咁為食, D野食MOVIE一定岩我睇 話說...係某一次返澳洲既飛機上我終於睇到呢套戲 END UP我係飛左半套戲 我諗你都估到我飛左邊半套啦....無錯~ 就係飛左JULIE  個D部份 開頭我都仲好有心機睇 睇睇下真係好悶.........飛番D JULIA既部份來睇算 珮夫人
    [版主回覆03/21/2011 20:57:00]咁我地又唔覺得悶喎! 就算Julie 既部份都只係覺得annoying 而唔係悶~ 成套戲我 + Mr.T 都好enjoy 呢!
     
     

    回覆刪除
  8. 依套戲關於煮野食啱妳睇
    [版主回覆03/22/2011 06:10:00]依種女人戲係因為關於煮野食我先有興趣睇!
     
     

    回覆刪除
  9. 未睇過套戲既簡介呀..不過見你評價唔錯,睇黎都可以去睇下wo!
     
     
     
    [版主回覆03/22/2011 06:14:00]通常依種女人戲我唔會吼,係因為關於煮野食我先破例! 戲係好睇,但亦有好有唔好~
     
     

    回覆刪除
  10. 用婚外情黎出書?!佢冇野丫嘛?! 真係好唔知醜bor...!!! 仲衰過當年呃左我個frd個條友!!! 個男人三十幾有個babyface、結左婚生埋兩個女 但佢睇中左我個frd黎搞婚外情 呃佢話佢得廿二歲、有一個女朋友、食屎啦!!! 最後咪又係佢老婆發現左!!! 搞到我個frd(佢16咋)做左第三者大半年!!! 不過呢條友至少都知呢d野唔可以亂講丫~ 用埋婚外情黎keep住自己既名氣真係好cheap!!!
    [版主回覆03/22/2011 06:09:00]用私生活來出書一d都唔出奇,世界上都不知幾多唔知醜既人~ 好似Monica Lewinsky 都出書講佢同Clinton d野啦! 不過好似Julie Powell 咁,已經借人地名氣出咗位嘞,唔該佢唔好當自己真係食譜書作者啦!!
     
     

    回覆刪除
  11. 我未看過這套戲未能回應感想呢! 但V女我好同意妳的講法 , 一個女人嫁人了 , 外出有婚外情是不可以的 , 更甚的是將性生活也與人分享 , 我都會好看不起這種人! 自己有個愛錫自己的丈夫 , 感恩也來不切啦 , 還要破壞自己婚姻 , 太過份! 我都是人妻 , 雖然老公不算十全十美 , 但我都會好好珍惜同維繫! 也想告訴妳Mr.T待妳真的好(因我看妳Blog都好一段日子, 字裏行間令我感受到) , 祝福妳倆永遠也一樣恩愛! 這個週未我也會抽點時間租來看看 , 謝謝妳介紹與分享!
     
    [版主回覆03/24/2011 22:05:00]依個世界係咁畸形架~ 因為Julie 唔似Julia 咁有真材實料,佢要出名咪用依d旁門左道囉! 利用自己婚外情去搏名搏利既人,其實喺歐美唔少,不過我覺得Julie Powell 唔應該以食譜作者自居囉!
     
    多謝妳既祝福啊SzeWan! 亦好認同妳所講~ 其實有緣相遇認識相處,最後結成夫婦,每一段婚姻都值得珍惜 + 努力維繫啊!
     
     

    回覆刪除
  12. 我都未睇過呢套戲,諗住遲D去租碟睇.
    你唔講真係唔知個個JULIE真實係咁樣喎,重要將自己D醜事話俾人聽.
    真係完全唔明白佢點諗.
    我都好憎D人既性格咁負面.
    明明D野可以諗得好正面,過得好好,但想法一錯個人就會變得好負面.
    咩都諗埋一邊,我最唔鐘意就係咁樣架啦
    開心又係要過,唔開心又係要過,點解唔每日都開心咁過.
    當然有時自己都會唔開心下,不過我諗係正常掛,因為都冇咩可能真係日日都咁開心既
    [版主回覆03/24/2011 21:56:00]睇戲時已經覺得戲中既Julie 借Julia 之名上位,所以好奇下睇吓究竟Julie 係何許人等......佢點去搏出位係佢自己既事,不過覺得佢唔應該以食譜作者自居囉!
     
    雖然我間中都會有負面情緒,不過我唔覺得日日開心係無可能既事喎! 我自問日日都好開心~
     
     

    回覆刪除
  13. 見你講到好好睇咁,去foxy down左黎睇
    Julia真係好可愛
    [版主回覆03/24/2011 21:50:00]
    仲有Julia 同佢丈夫真係好sweet 呢~
     
     

    回覆刪除
  14. 咁又係,所以我盡量日日都保持住開心
    [版主回覆03/25/2011 18:59:00]good!
     
     

    回覆刪除
  15. 咁又係,所以我盡量日日都保持住開心

    回覆刪除
  16. 呢套我都有睇呀 好好睇
    [版主回覆04/02/2011 22:24:00]唔錯啦~ 不過如果無咗Julie 果part 會更好!
     
     

    回覆刪除
  17. Meryl很cute啊! 真人與演員的對照很有趣, 有空找來看看!
    近來有看其他電影嗎? 推介JG的"Love & Other Drugs"&"Source Code"給你
    http://hk.myblog.yahoo.com/wonka-1971/article?mid=7281
    http://hk.myblog.yahoo.com/wonka-1971/article?mid=7705
    還有兩齣Oscar得獎作品
    http://hk.myblog.yahoo.com/wonka-1971/index?l=f&id=5
     
     
    [版主回覆06/27/2011 18:47:00]其實一直都有睇戲無停過,不過一來太懶; 二來無咩時間寫; 三來無咩戲值得寫......
     
    不過早幾日啱啱重溫睇過N次既"霸王別姬",之後再重溫已睇過N次既小說版,剛剛開始著手寫一篇關於"霸王別姬"戲 + 小說混合體,太多感覺想記低,未知幾時先會寫完!  最近追緊美國連續劇Dexter 4,好唔得閒呢!!!!!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...