2011年2月10日星期四

No Place Like Home (2011年2月9日)

補祝各位blog 友人日快樂啊!

失蹤咗幾日,因為初四(2月6日)傍晚我突然發燒,Mr.T 即時送咗我去急症室!

其實喺急症室時已經退咗少少燒,我當時仲心唸頂哂龍個零鐘頭就可以返屋企啦......

 睇吓我笑得幾得戚,坐定粒六以為自己返硬屋企果隻!

點知醫生怕我初一既手術傷口會發炎,要我即時留醫,又要抽血化驗又要照X光......折騰咗成晚,搞到半夜3點幾老公先一個人返屋企......

 仲吊咗成晚鹽水~ 其實我咁大個女都未吊過鹽水,今次一晚就吊足3包......

本來以為瞓一晚第二日初五(2月7日)就可以返屋企啦~ 因為我入院時已經開始退燒,點知清晨開始體溫又再次上升返,就係咁醫生唔肯放我走要我留多一晚!

初五係我最難受既一日......

朝早8點早餐時間,不過護士話我要見完醫生先可以食野,所以我無早餐食!

等到中午12點半終於有午餐食嘞!!

我唸我一定係病到懵咗 - 手術傷口都未埋口,我竟然揀咗燒牛肉! (洋人無戒口依家野架嘛!)

話時話 - 我之前一直以為NHS膳食好差......

雖然我之前都做過智慧齒手術要留醫一晚,不過當時係無野食既! (講真做完智慧齒手術,就算有野食都食唔到啦!) 不過依份燒牛肉味道的確唔錯, 對我來講直情係新年大餐! 所以我清咗隻碟!! 

但後面果個蔬菜薏米湯係完全無味既; 隔離果兜一pat 我估係甜品,完全無掂過!


初四晚入院時抽血驗血結果無問題,無發炎跡象~

不過因為初五清晨又再燒返,所以食完燒牛肉又要再抽多1次血化驗!

阿護士姐姐真係好帶挈 - 佢話我太瘦 + 血管太幼好難搵,用條帶勒到我成隻右手完全無哂知覺之後......都仲要插錯位!!

 依一野搞到我隻右手臂瘀咗一大撻,但只抽到一大枝血氣泡出來!

要再抽一次改抽手腕側位置......

 就係咁我兩隻手都比針插到體無完膚!

從來未試過抽血咁鬼痛!  剛抽完血就到晚餐時間,但我右手痛到不停咁震......

 一路喊一路手震震咁用匙羹"剷"d scrambled egg 來食.......

無錯~ 晚餐我揀咗蛋! 今次係特登既,因為我發緊自己脾氣!!

 超級憎左手背依個針筒!!!!


初一做手術時已插過依隻手,傷口仲有少少瘀瘀地,所以唔可以插返同一個位置......

唔知今次個醫生手勢唔好定點? 今次醫生插咗個針筒喺較近手腕既位置,一插落去隻手就猛咁標血! 大家仍然可以見到手指附近既血跡......

而且因為位置近手腕,我稍微屈少少隻左手就feel 到針筒倒插拮肉好鬼痛!

其實我只頭一晚要吊鹽水,但依個針筒就插咗足喺我隻手3日,依3日2夜我完全唔敢郁隻左手,沖涼都只用隻抽血抽到半殘廢既右手單手來沖......
初六醫生想我再留多一晚以防萬一,不過經我苦苦哀求聲淚俱下,醫生終於喺有條件之下放我一馬比我返屋企 - 最少要有人照顧我24小時,每6小時幫我探熱,如果體溫上升返到38度,就要即時返去醫院!

因為要等配藥,所以要等到晏晝探病時間3點老公先可以接我出院......

順理成章食埋個lunch - 依份火腿扒都唔錯架! 今次個蔬菜薏米湯仲幾好味呢~

食完lunch 只12.45pm,老公仲有排都未到,但我已經急急忍住傷口痛執拾行李! 老公來接我時本來帶咗乾淨衫比我換,不過我無換到好似走難咁即時叫佢帶我走 - 我好paranoid 怕醫生會改變主意!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

初一手術頭幾日因為傷口痛瞓得好差; 跟住發燒入院果3日2夜就更加唔洗旨意瞓得好 - 護士隔一陣就入來量血壓量體溫; 加上我發燒半夢半醒不停發怪夢......

最好笑果個怪夢係 - 我夢見醫院搞個蒸鯉魚年糕比賽,邊個蒸到條最大最巨型既鯉魚年糕就可以出院~

初六3.33pm 終於返到屋企,老公即時幫我放水沖涼 + 換衫......

沖完涼後我瞓咗手術後以來最舒服最冧既一覺~

醒咗後老公輕輕攬住我,同我一齊睇咗一套佢預先租咗超級好笑既笑片"The Other Guys"! 套戲太好笑,每次我笑時都要揞住傷口就住來笑......

依一刻我真真正正感受到 - 原來幸福真係可以非常簡單!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

身體不適既痛苦令我好emotional~ 今年我由年初一喊到年初六,次數加埋足足係我幾年喊既總和!

但依幾日以來最辛苦一定係Mr.T......

每日來回幾次醫院頻頻撲撲,雖然佢每次來探我都笑住講笑話氹我,但我見佢雙眼佈滿紅筋,幾日都無剃過鬚,每次探完我出咗病房門口一步一回頭......我真係覺得好心痛!

尋日初七人日我終於唔喊嘞! 半夜"摘"醒咗,見到身邊既老公瞓得好冧~ 我同自己講 - 一定要爭氣快d好返,好好照顧返老公!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

今日初八,傷口周圍瘀血開始散 + 消腫,傷口開始唔痛 + 有少少痕,睇情況會癒合得好好,唔會有疤痕~
雖然新一年病咗咁耐,不過我仍然貪靚......

之前返香港個幾月重咗好鬼多,本來正煩惱點先可以減返磅......

不過手術以來一星期,我已經不費吹灰之力輕咗6磅嘞! 哇哈哈~~

 沖完涼頭都未乾,第一件事就係整返個美白保濕mask!


最後在此多謝各位blog 友連日來既慰問~

每一個回應我都有細心讀架!
大家既關心真係令我好感動......

同時真係唔好意思令各位咁擔心我啊!




沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...