2011年1月8日星期六

孖T回"香"省親2011 - 臨別秋波 (2011年1月8日)

話咁快就過咗個幾月,眨吓眼今晚我就要返英國嘞~

近幾日超級非常不平凡異常地忙碌!!

香港之行既網誌就留返我返到英國時再慢慢update 啦!

話說上一回去剪頭髮,同行既V媽媽滾水淥腳趕住去打麻雀,所以我唔夠時間染埋髮......

今晚零晨機返英國,我就趁尋日(1月8日)上半晝有少少空檔,再去修修個頭 + 順便染埋啡!


 Ta Da! loooooove it~~~

Eddy - 我至信任既髮型師見我雞手鴨腳對鏡自拍(趕住放FB比老公睇嘛!),自動請纓幫我拍低我個新頭!

其實我返咗香港依個幾月肥咗好鬼多!!

不過依張相影得我好瘦~

估唔到Eddy 除咗剪髮掂,連影相都咁掂喎! 嘻嘻~~~

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...