2011年1月14日星期五

大雪下的Edinburgh Castle (2010年11月28日)

喺蘇格蘭住咗10幾年,記憶中從來未試過11月就落咁鬼大雪!!

返香港前一日(11月28日)去愛丁堡走咗轉......

 渣車經過Edinburgh Castle 時拍下既雪景~

睇返張相好似好好天 + 唔係好大雪,查實當日我地由Glasgow 渣車去Edinburgh 途中險象環生!!

只係當時暴風雪仲未完全到達Edinburgh......

不過唔夠24小時之後既Edinburgh 就大雪到連機場都要關閉!!


11 則留言:

  1. 係呀 ﹗呢的天氣﹐我試過跣 軚 ﹗ 嚇C我喇 ~
    [版主回覆01/15/2011 15:08:00]我唸果日係我來咗英國咁來,落雪坐車最恐怖既一次!!!
     
     

    回覆刪除
  2. 張相超靚呀~~~
    [版主回覆01/15/2011 15:07:00]我之前以為影唔到or 影歪咗,因為老公當時渣緊車架車郁緊,我伸手喺佢果邊車窗影架!  返到香港搬相去netbook 先見到張相.....都唔錯喎!
     
     

    回覆刪除
  3. Gaileは林家歐巴桑2011年1月15日 上午3:48

    個天咁藍真係好難想像妳地揸車咁得人驚
    [版主回覆01/16/2011 01:49:00]天氣最差果段係界乎Glasgow + Edinburgh 之間~ 我地車行得快過壞天氣,我地到咗Edinburgh 時壞天氣仲未到~
     
     

    回覆刪除
  4. 今年天氣大反常...澳洲就水災....你哋英國就超大雪...而港澳都超凍....
    [版主回覆01/16/2011 16:36:00]美加都有大風雪啊! 可能我習慣咗蘇格蘭既凍天氣,我反而覺得香港好暖呀!!
     
     

    回覆刪除
  5. 張相影得好靚呀
    [版主回覆01/16/2011 16:35:00]多謝肥媽咪讚賞!  我覺得依張相藍天襯雪景,效果好fresh 啊!
     
     

    回覆刪除
  6. 冰地雪地 , 好有 Feel !
    喺英國 我日日出街睇雪景 , 就係咁凍病左返黎啦 !
    [版主回覆01/16/2011 16:34:00]我覺得依張藍天襯雪景,出來效果好fresh~
     
    住咗喺度太耐,間中落一兩日大雪都還可以接受既! 不過好似今年咁落到交通癱瘓又死人就好煩囉!!!
     
     

    回覆刪除
  7. 外國落雪咪好凍?香港這二個星期都很冷,未試過連續凍咁多日,我也習慣了,當然我希望可以升高幾度,最少人也不會太懶惰,
    [版主回覆01/17/2011 20:50:00]其實落雪唔係太凍~ 反而溶雪時陽光蒸發冷空氣上升時先至凍!
     
    我今次返香港剛好避過咗大風雪天氣最差既日子,我落機果日有7度,雪已全部溶哂~
     
     

    回覆刪除
  8. 我連係香港10度既氣温都頂唔順, 去落雪既地方真係會凍c
    [版主回覆01/17/2011 20:47:00]從小習慣哂香港天氣初來報到的確好難頂! 連夏天都會頂唔順架!!
     
     
     
     

    回覆刪除
  9. 我之前都o係edinburgh讀書ga, 見到castlle我又好掛住edin喇!!
     
    [版主回覆01/17/2011 20:43:00]妳好奇雲歡迎妳!  可能我喺度住耐咗覺得無咩特別,我始終覺得香港先係最好既! 我反而時時都掛住香港啊~
     
     

    回覆刪除
  10. 下大雪揸車去 EDINBURGH CASTLE.你在Glasgow開車,我估雖3小時左右.比正常情況下多半時.上堡疊亦要行大斜路.易軼軚.入場票要10磅??
    有去ROSE STREET食MUSSEL INN餐廳??
    名言
    ONE DAY FOUR sEASONS的天氣在蘇格蘭经常出現
    小弟住過你的文明國家

    [版主回覆01/21/2011 21:09:00]吓.....正常情況由Glasgow 渣車去Edinburgh一粒鐘左右之嘛! 果日落大雪都係用多一倍時間,邊洗3粒鐘呀? 3粒鐘渣到落England 啦!
     
    我喺蘇格蘭住咗十幾年,已經N年無上過堡壘,所以唔知入場票幾錢! 去愛丁堡唔一定要上堡壘吓哇!!?!?
     
    你所講既Mussel Inn 我去過,小妹認為係一間非常垃圾既連鎖餐廳~
     
     

    回覆刪除
  11. 其實我都未見過真正既落雪,有雪的國家,天氣都比香港冷,我覺得冷天氣真係好辛苦,不過你去英國咁耐,可能習慣左,今次香港凍左成個月,我都好想天氣可以升高去到17,18度,我就唔洗咁辛苦,皮膚好差呀
    [版主回覆01/23/2011 02:40:00]其實我意思唔係落雪唔凍,只係唔係好多人想像中咁凍啫! 我小學4年級第一次去日本北海道,第一次見落雪,感覺上真係唔係之前想像中咁凍架!
     
    當然我來咗蘇格蘭咁多年真係習慣咗凍天氣,所以我返香港見到十幾度都有人著皮草,真係覺得好誇張!!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...