2011年1月21日星期五

久休復出二人世界清清淡淡二餸一湯 - 2011年1月19 - 20日 (附食譜)


蕃茄薯仔湯; 薯仔炆雞翼 & 炒菜心

話咁快又接近1月尾嘞!

對上果次煮飯已經係11月尾,返咗香港咁耐,返到來又即時病鬼咗,足足個幾兩個月無入廚,好鬼手痕~~~~~

所以星期三晚(1月19日)一精神返,我急不及待要煮飯!130619107_l.gif image by veronica_tsim

無見Mr.T 差不多一個月,第一眼已覺佢瘦咗好鬼多!  不過以Mr.T 既認知係減磅成功.......

所以佢話雖然好掛住我煮既餸,不過叫我唔好煮咁豐富,以免一個月來既減磅成果前功盡廢喎! 

加上我啱啱先好返,所以簡簡單單煮餐清清淡淡既二餸一湯啦~

食藥食咗咁多日,搞到成個人口淡淡,酸微微既蕃茄薯仔湯好開胃!

不過老公買多咗一個薯仔......

咁就用來炆薯仔雞翼啦!

依度超市薯仔 + 雞翼都好鬼平,依個餸名符其實經濟又好送飯~

老公似乎真係好掛住我煮既飯!

雖然佢只食咗一碗飯,但就好比面食咗好多餸 + 飲咗2大碗湯!!

2011年1月20日

依排食得西藥多好鬼燥又口淡......

lunch 整返碗皮蛋鹹瘦肉粥清清熱下下火!

喺英國買皮蛋雖然好鬼貴,不過就好鬼靚 - 幾乎每次到既皮蛋都係溏心既!

 今次除咗溏心,仲係靚靚松花皮蛋呢!

 靚到唔捨得食呢!

用來醃製皮蛋既鹼性物質,同鴨蛋蛋白分解出來既氨基酸產生化學作用後,會生成氨基酸鹽~ 由於氨基酸鹽不溶於蛋白,所以氨基酸鹽會喺皮蛋上形成不規則松花狀既氨基酸鹽結晶。

 蕃茄薯仔湯食譜click here~

 薯仔炆雞翼食譜click here~

 皮蛋鹹瘦肉粥食譜click here~



18 則留言:

  1. 1
    [版主回覆01/22/2011 02:11:00]
     
     

    回覆刪除
  2. 好靚呀隻皮蛋!!! 我無見到d咁靚既皮蛋.. 次次都係d最普通溏心都無既皮蛋... 我好鍾意食皮蛋瘦肉粥架!! 又好味又下火!! 薯仔我又鍾意!! 你呢餐久休復出真係好o岩我胃口呀!!
    [版主回覆01/22/2011 02:07:00]依度買親皮蛋都係溏心架! 不過就好少見到松花~ 不過其實唔係溏心皮蛋都好好食既!
     
    淨係鍾意薯仔呀? 咁雞翼呢??
     
     

    回覆刪除
  3. Wow..very informative about how 皮蛋got those 松花.
    [版主回覆01/22/2011 07:28:00]thanks friend~ ive read an article abt it on newspaper before.
     
     

    回覆刪除
  4. 您唔講我都唔知有松花皮蛋~ 不過松花好似落雪既雪花呀
    [版主回覆01/22/2011 07:27:00]松花皮蛋係皮蛋中既靚野來架! 裡面溏心仲好靚架~
     
     

    回覆刪除
  5. Gaileは林家歐巴桑2011年1月21日 下午8:06

    Mr.T果餐之後磅數應該返咁d黎
     
    松花皮蛋我第一次見,好靚呀
     
    妳近排除咗食藥燥之外,應該仲有一曇野令到妳更加燥,所以碗粥係唔足以比妳降火
     
    [版主回覆01/22/2011 19:19:00]哈哈~~~ 一餐應該無咁快重返! 等我煮多幾餐啦!!
     
    松花皮蛋好少有架! 今次花紋好現~
     
    超~ 果曇野我話知佢吖! 不過佢倒返轉來惡人先告狀的確係幾燥架! 真係想成碗粥兜頭淋佢來降火!!
     
     

    回覆刪除
  6. 我好中意食皮蛋...細細個就識點揀靚皮蛋....
    不過E+既皮蛋真係冇以前咁靚囉~~
    [版主回覆01/22/2011 19:16:00]係? 咁我咪好好彩?? 我買親都係溏心架! 不過就好少有松花~ 而且我地依度一盒盒pack 好,無得逐隻揀架!
     
     

    回覆刪除
  7. 薯仔雞翼好正呀﹐不過如果我食薯仔就食唔到好多飯。 見到你碗粥攪到我都好想食粥添﹐ 不過我連我最想食既咸荳漿都未整~
    [版主回覆01/22/2011 19:14:00]哈哈~~~ 我集中食雞翼嘛!
     
    煲粥啦~ 天氣凍食熱辣辣粥最好!
     
    長命功夫長命做~ 等妳有mood 時先整鹹豆漿囉!
     
     

    回覆刪除
  8. 點解英国都有瑭心皮蛋咁正既?
    我係HK都唔知边度有 (except 鏞記)
    [版主回覆01/22/2011 19:59:00]我依度買到既皮蛋,全部都係英國本地生產架!
     
    每一次都係溏心,同鏞記果d有得揮架!
     
     

    回覆刪除
  9. V女廚房重出江湖~~~~
    [版主回覆01/22/2011 19:58:00]係呀~ 係呀~ 久休復出嘛!
     
     

    回覆刪除
  10. V女 隻皮蛋有花紋 好靚呀 !!!! 祝你 快的好番 入廚房煮好餸 ^^
    [版主回覆01/22/2011 23:44:00]松花皮蛋好少有架!
     
    我已經好返哂嘞~ Thanks Katie!
     
    聽日會去食壽司慶祝自己好返~ 所以最快星期一先會再煮飯!
     
     

    回覆刪除
  11. 呢味餸我都好中意食 !!!
    [版主回覆01/22/2011 23:43:00]依味又平又好送飯架!
     
     

    回覆刪除
  12. 係咪著住o個條全球唯一一條既靚爆圍裙煮餸呢?
    快d好番呀 ~ Take Care
    [版主回覆01/22/2011 23:42:00]係呀~ 不過果晚唔記得著住來影返張相! 下次補返~
     
    已經好返哂嘞! 多謝關心啊~
     
     

    回覆刪除
  13. 請問你老公點減肥咖
    [版主回覆01/23/2011 20:50:00]佢無刻意去減果喎! 我返咗香港個幾月,無人煮飯比佢食,佢食無定時鍾意食就食,唔食就唔食......咁咪自然瘦落來囉!
     
     
     

    回覆刪除
  14. 嘩~ 隻皮蛋真係好靚呀! 我尋日去譚仔食米線都叫咗碟皮蛋小食呀~
    好奇怪我以前唔食皮蛋架喎, 係近幾年先開始食咋, 可能年紀開始大, 口味都變埋! 哈哈~
    [版主回覆01/23/2011 20:48:00]松花皮蛋係皮蛋中既極品,不過比較少有~
     
    我未食過譚仔d皮蛋呀! 不過鏞記既皮蛋酸薑都唔錯架~
     
     

    回覆刪除
  15. 皮蛋有雪花都係第一次見咋,我一定要 show 俾我老公睇吓。
     
    我以前都唔食皮蛋,不過近年食吓食吓又覺得 ok 喎,我有時去傷心辣粉都會點尖椒皮蛋,好鬼好味架
    [版主回覆01/25/2011 19:51:00]松花皮蛋係皮蛋中極品來架! 隻隻溏心,不過比較少有~
     
    我無食過傷心酸辣粉呀~ 不過弼街果檔重慶酸辣粉就一食上哂癮!! 正~~~~~
     
     

    回覆刪除
  16. 今晚又煮下飯仔先~~參考拉~~~多謝靚靚V太 >@< 新婚新廚要慢慢學呢><
    [版主回覆01/25/2011 19:49:00]唔洗客氣!
     
    祝妳新婚快樂,永遠恩恩愛愛幸福快樂啊!
     
     

    回覆刪除
  17. 咁我下次經過弼街都要試吓先
    [版主回覆01/29/2011 19:38:00]如果妳鍾意食酸辣粉既話,一定要試弼街依檔! 好多人話係全港最正既酸辣粉!! 唸起都流口水~~~
     
     

    回覆刪除
  18. 俾你咁樣講一講真係唔試唔得啦,有人話我知,因為川菜入面嘅香料有類似大麻之類嘅成份,所以會令人食上癮,唔知係真唔係。
    [版主回覆01/29/2011 20:21:00]妳似乎聽得太多urban legend......當佢就算真係有大麻,邊有咁容易個個一食就上癮吖!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...