2011年1月17日星期一

作大 (2011年1月17日)

病足幾日,雖然燒已全退咳又止咗,但頑固既喉嚨痛依然賴死唔走!

連續食咗咁多日止痛藥,食到個人好虛又口淡淡,好鬼辛苦......

以往經驗話我知 - 唔食消炎藥,我既喉嚨痛好難會好!

唔知點解NHS 既GP當d藥好似鑽石咁,唔多鍾意開藥比病人 - 尤其係消炎藥!

多年前一個聖誕假前夕,我喉嚨痛足2星期都唔好,仲有惡化既跡象 - 近喉嚨處既脷頭部份凸起咗幾粒野,每次吞口水都feel 到好似有野黐住喉嚨吞唔到咁......

咁嚴重緊係要去睇醫生啦,點知果個死佬係咁二照照我喉嚨,望咗兩野乜都無問就斷定我係病毒性喉炎,叫我返屋企繼續食止痛藥,一粒藥都唔開比我!

好彩睇完醫生後幾日我放聖誕假返香港,一落機第一時間再去睇醫生,香港既醫生同我講: 2星期都唔好既喉嚨痛係細菌性架嘞,唔食消炎藥唔會好架!!

結果食咗一次藥,喉嚨已經開始消腫!

好心啦~ 唔係病到五顏六色我都唔會去睇醫生啦!
班GP坐喺房度un un 腳睇完症又唔開藥比病人,咁睇來托咩??

今朝起身左邊喉嚨又腫又痛,食咗2粒必理痛頂住檔,見時間尚早,撞吓彩碰吓運氣睇吓book 唔book 到GP......

Book GP好睇彩數架 - 要book 就要吼佢晨早8點開門時打電話,遲少少都可能會fully book!

不過今日我好好彩 - 晏晝2.30就有得睇!

從香港返來只1星期,但超過一半時間都病咗,行李未執污糟衫未洗哂......好想盡快好返!

見今日果位女GP Dr. Lamb 有少少鵪鶉又幾好相與,為咗唔想空手而回,我唯有作大自己喉嚨痛咗3星期! (切勿模仿!! )

 終於大到佢開藥比我嘞!

因為我喉嚨痛,所以全部都係藥水方便我吞嚥~ Dr. Lamb 好細心啊!

 2枝止痛藥水Paracetamol,係我至憎既士多啤梨味!

 第一次見液體既消炎藥......

 杰撻撻但好香香蕉味喎!

老公陪我睇完醫生後,一齊去泗和行買飯食.....

 我要叉燒飯,老公要乾炒牛河~

食完飯拿拿淋食藥,希望會拿拿淋好返啦! 





沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...