2010年12月3日星期五

孖T回"香"省親2010 - I Love My New Hair!! (2010年12月1日)

早前有網友讚我把已經長到及腰既秀髮好健康好靚,不過其實真係有苦自己知......

我把頭髮留到咁鬼長,因為我真係再無勇氣比英國既髮型師剪我把頭髮!

二來我間中會用電髮棒將頭髮捲曲,頭髮一定要夠長先捲得靚! 不過好可惜有朋友覺得曲髮既我外表似個0靚模......

最重要係 - 每晚瞓覺時Mr.T 都經常不自覺壓住我把頭髮,而不知情既我間中半夜起身飲水或去洗手間,就會因此被扯甩一咋頭髮 ......

雖然知道Mr.T 唔係有心,不過晚晚都係咁,真係開始有少少憎佢!!

想剷除佢已經足足半年! (剷除把頭髮! 唔係剷除Mr.T!! )

一不做,二不休 - 索性來個清爽短髮! 反正長頭髮留咗咁耐已經有少少悶悶~ 究竟佘詩曼定係鄭秀文好d呢? 

平時我一落機返娘家放低行李後,就會飛的去尖沙咀搵我個御用髮型師Eddy 搞搞我個頭;

不過星期二晚(11月30日)飛機到達香港時已經係晚上9點,唯有等到星期三(12月1日)先去剪頭髮......

 引刀一快,個頭即時輕哂!!

 由咁既樣......

 變成咁既樣!!

 最後依個頭集中咗鄭秀文、胡杏兒 + 蔡少芬~ 我好鬼滿意!!

雖然把頭髮帶比我好多麻煩,不過大家"相處"咗咁耐始終有感情......

 特別留返來札頭髮作為紀念! 同我一齊去剪頭髮既V媽媽因此話我黐咗線......

我 + V媽媽去剪頭髮,咁Mr.T 做咩呢?

佢去咗行街街買禮物比我囉!

Mr.T 好鍾意我既新形象~ 返到香港Mr.T 繼續發揮佢既爛gag 皇精神!

星期四12月2日搭緊巴士時,我見到老公個鼻有少少乾咗既血跡......

我: Honhon~ 你頭先流過鼻血呀?

老公: 係呀!

我: 幾時流架? 我唔知既??

老公: 妳化緊妝時囉~ 不過尋日(12月1日)都有流過啦!

我: 係????? 尋日都有? 尋日幾時流架??

老公: 妳啱啱剪完頭髮見到妳個新髮型果陣囉!




沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...