2010年12月26日星期日

孖T回"香"省親2010 - 聖誕書展 (2010年12月23日)


聖誕書展第一日開鑼,一早約咗Mami 阿四一齊去!

(好搞笑......之前同老公去九龍城黃珍珍食泰國菜,埋單竟然送咗2張聖誕書展贈券! 都"唔啦姦"既!! )

 Shirley 仲帶埋佢一對活寶貝出來!

 我既2大袋收穫......

 總共11本書~
最衰我個"大力書僮" (即係Mr.T )返咗英國啦! d書好鬼重,攞到我隻野咁~~~~~

 關於食既.......

 圖文書 - 不過都係關於食既!

 小說類


 個場好大,不過估唔到首日開鑼唔算太多人,行得好舒服!

行完書展我地過咗會展對面既元氣食dinner......




 2個大人 + 2個小朋友......


  戰績都幾驚人架!


 Shirley 一對仔女非常活潑可愛!
不停"姐姐~ 姐姐~~"咁比佢地叫咗一日,真係聽到我好鬼爽!!



認識咗Shirley 已經3年多,好開心終於有機會同佢見面!


 之前Shirley 送我一大袋聖誕 + 生日禮物......

 在此再講多次Thank you 啊~~~~

食完元氣無耐返到屋企......

 我叫V爸爸買盒火腿煎蛋飯多色比我做宵夜......

真係作死!!!!!!



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...