2010年12月11日星期六

架撐


今次返香港top of my HK shopping list 就係買鏡頭for 我部DSLR!

我依d攝影初初階人士,緊係買初初階既裝備啦......

窮人三寶是也!

 一次過買咗3枝鏡!

 第一寶: 50mm 1.8定焦鏡~

 前清後濛......

前濛後清......

都係靠依枝定焦架嘞!

 第二寶: 55-250mm 變焦長鏡~

 依枝長鏡裝咗上body 勉強都可以扮吓野嚇鬼架! 哈哈~~~

至於第三寶我其實一早已經有 - 就係枝18-55mm kit lens......

 我有齊哂三寶啦!

 我另外仲買咗舊平價二合一廣角鏡 + 微距鏡!

 咁就係廣角鏡用途;

 亦可拆開單一使用塊微距鏡~

幾舊水有2個用途......

 仲包埋個索繩鏡頭袋......

對我依d攝影幼稚園生來講真係好抵玩!

 直接駁落鏡頭上就用得架嘞!

我對佢舊魚眼鏡都好有興趣,正考慮緊買唔買.......

除咗鏡頭之外,我仲買咗其他配件for 部大機~

 清潔鏡頭用既炭粉掃~

 靚靚相機帶 (唔洗再掛住條原裝帶成個Canon sale 屎咁! )

 平靚正仿皮相機袋~

 唔單止價格好,連間格都好好!

Body 加埋4枝lens,都仲有好多空位剩! (可以加枝閃光燈喎~ )

香港各式各樣既相機配件選擇多,花多眼亂......搞到我心思思越來越多野想買呢!

不過Canon d lens 好衰 - Jackar 依d幾舊水貨仔都送埋鏡頭袋; 反而Canon 既鏡頭無鏡頭袋......





沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...