2010年11月27日星期六

My Early Bday Celebration (2010年11月27日)


其實仲有一個月先到我既生日......Smiling-Small.gif image by veronica_tsim


不過因為今年將會係我婚後第一次生日正日唔會同老公一齊慶祝,加上我想臨返香港前再玩吓我個新寵......

 所以周身唔得閒都走去整咗個生日蛋糕比自己,預先同老公慶祝咗先!

 個蛋糕係咁既......

 加埋我個嘜頭!

經過上次老公個生日蛋糕畫公仔,我發現依度買到既icing 筆係做唔到糖牌既! 因為icing 筆好難乾又超黐,畫喺牛油紙上搣唔到出來......

整糖牌始終都係要用朱古力筆!

不過依度無朱古力筆賣,所以今次我先用杏仁膏壓成片,再用icing 筆喺杏仁膏上畫我個嘜頭~ 效果都唔錯!

好鍾意我件衫有食用金粉既閃閃粉紅icing~

成個"我"都係食得架!  哈哈~~~~


裝飾

- 忌廉

- 榛子碎

- 士多啤梨

- 藍莓

- 紅桑子

- 罐頭柑仔肉

- 杏仁膏

- Coloured Icing Pens


 許返個願先!

 雜果忌廉蛋糕做法click here~





沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...