2010年11月5日星期五

炸魚皮


邊檔炸魚皮咁細碟得果幾塊咁搵笨?Shocked-Small.gif image by veronica_tsim


之唔係V記囉!

尋日喺Asda 買咗2塊special offer haddock fillet 整西蘭花炒魚柳,不過依隻haddock fillet 仲未去魚皮......

第一次起魚皮,原來一d難度都無果喎!

見2塊魚皮咁大塊......
於是我忽發奇想 - 不如試吓自己整炸魚皮啦!!!!_2069.gif image by veronica_tsim

真正魚蛋粉檔既炸魚皮係用打魚蛋既門鱔皮~ 雖然我依2塊唔係門鱔皮,反正都係實驗性質啫,一試無妨吖!


1. 魚皮去清魚鱗和刮乾淨殘留的魚肉,洗淨魚皮後抹乾。

2. 將魚皮切小塊。

3. 用胡椒粉、糖和鹽各少許撈勻略醃。

4. 魚皮拍上一層薄薄粟粉。

5. 燒熱油將魚皮炸至金黃脆身撈起,放在廚房紙上吸去多餘油份即成。

製成品經過Mr.T 矇眼親身測試! Smiling-Small.gif image by veronica_tsim

Mr.T 放工一入門口......

我: Honhon~ 眯埋眼吖!

老公: 好呀~ (竟然識得自動撐大口喎! )

我: 你又知係野食??

放咗一塊入老公個口......

我: 係咩來架?

老公: 魚皮!!!! (興奮地 )

我: 好唔好食呀?

老公: 好正呀! homemade 架??

我: 係呀! 似唔似呀?

老公: 一模一樣! Honhon~ 妳好叻呀!!!!

我覺得味道唔錯,而且都幾似魚蛋粉檔既炸魚皮架~

不過我又唔會話味道一模一樣......始終唔係門鱔皮嘛!

Haddock 皮有少少太薄 + 魚香味不足; 我唸若果用三文魚皮效果會好好多!




沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...