2010年10月25日星期一

Sofia's (Italian) - 2010年10月24日


尋日(10月24日)去West End Hillhead 圖書館還書...... 
(妖~ 遲咗還書比圖書館罰咗£9!!!! ),就係果頭食lunch 啦!

今次試吓依間Sofia's~ N年前試過依間店既前身 - 另一間唔記得叫乜名既意大利餐廳,只記得上一手d野好難食......

而家裝修改咗,餐廳名又改咗做Sofia's,不過仍然係意大利菜~ 今次第一次幫襯!

 樓底矮不過有樓上(我地無上去只坐樓下); 樓下店面細只得5張枱,不過坐得幾舒服!

 我既頭盆Sausages and Beans Stew~

好好味! 有2種唔同既肉腸,個汁幾辣 - 食完個咀會腫腫地果隻~ 對我來講好刺激好正; 不過對一般洋人來講應該太辣!

美中不足果幾塊好鬆軟既麵包背面燒到燶鬼哂   - 我食到麵包苦苦地先發現!!

好surprised 頭盆都咁鬼大份 ,食完依兜野我已經有少少飽飽地......

 老公頭盆唔知咩汁煮青口~

同樣份量幾多! 我一向對依種黑色殼既歐洲藍青口麻麻地,不過我覺得依兜野煮得幾好食! 青口新鮮乾淨又夠大隻,煮得剛剛好非常鮮甜~

不過尋日Mr.T 特別了咀奄尖,加上佢自己order 錯咗汁 - 佢以為依個青口個汁係白色既! 佢覺得依個麻麻地......

 我既主菜燒雞闊麵配唔知咩汁~

塊雞扒大塊到嚇死人!! 雞扒頭尾兩端燒得乾到似柴皮,但中間部份都幾juicy 幾好味......要燒到一塊雞扒同時出現依兩種情況都幾高難度喎!

至於闊麵個汁,感覺同老公頭盆兜青口個汁一樣! 意粉汁裡面有好多pancetta - 對我來講實在太多太鬼鹹!!

成碟意粉我最欣賞唔係用芝士粉,而係用大舊parmesan cheese 刨薄片,芝士好香好好味!

不過碟粉portion 真係太大! 加上頭盆果兜腸 + 豆,連我都食剩少少粉 + 雞扒......

 老公主菜pepperoni pizza~

我食咗幾啖個pizza,佢d pepperoni 好香又唔太鹹,幾好食~ 不過老公非常唔老黎佢地個late lunch menu 既pizza 只得pepperoni 一種!

食食吓我問佢......

我: 你個pizza 好唔好食呀?

老公: 幾好.......夠熱囉!

(佢尋日要求真係好鬼高!! )

Overall 依餐我幾滿意既,都算抵食夾大份~

Sofia's 雖然用既都係好材料,不過佢地廚師技術真係要有待改進!

但整餐飯最需要改進既係佢地既服務!! e.g. 樓面細只有3個侍應,不過佢地成日掛住傾計......

我出街食飯好少點飲品,一向都係飲清水唔要冰~ 成餐飯我叫咗2杯水,2次order 時都講到明唔要冰,但轉個頭已經聽到個女侍應放冰入個杯度!!

真係吹脹~~~~


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

星期六(10月23日)唸咗好耐都唔知食乜,於是求其去咗Rumours......

 一人一個冬蔭雞湯~

個湯失色嘞!  個樣望落好似好正,但只得個辣字,唔係好夠香又完全唔夠酸!

 我個海南雞飯 - 今次d雞終於有返雞皮嘞!  (上次碟雞係無雞皮既!!)

 今次佢地個雞油飯好夠味又夠乾身好正喎!


 老公點既香茅豬扒另配炒飯~ 一個字 - 怪!_1284.gif image by veronica_tsim

香茅豬扒竟然有層炸粉包住,仲有個辣辣地既汁......不過味道還過得去! 但就一定唔係香茅豬扒咁既味囉~

個炒飯仲加古怪 - 蛋 + 紅蘿蔔 + 豆角......_1282.gif image by veronica_tsim

(所以今個weekend Mr.T 連食兩餐都唔多老黎!! 慘~~~ )



7 則留言:

  1. 個 香茅豬扒真係怪怪地﹐ 一D都唔香茅。 你地個lunch都好豐富﹐ 一個頭盤見到已經好飽﹐ 仲要你食 闊麵﹐ 你老公食pizza, 勁! 
    [版主回覆10/26/2010 21:28:00]果個根本都唔係香茅豬扒來! 不過味道都還可以~
     
    我都好surprised 個頭盆咁鬼大份! 我食完頭盆已經飽飽地,所以主菜食剩少少.....
     
     

    回覆刪除
  2. 個 香茅豬扒賣相好一般 ~~~~~ 
    [版主回覆10/26/2010 21:27:00]我覺得個香茅豬扒賣相完全唔掂喎! 不過味道還可以,但依個根本唔係香茅豬扒來......
     
     

    回覆刪除
  3. Gaileは林家歐巴桑2010年10月25日 下午5:53

    哈哈...睇到Mr.T點果個香茅豬扒配炒飯,真係笑C我 連佢依個要求冇妳高既人都食到咁唔happy,真係...
     
    其實我覺得Sofia's果個青口幾吸引呀,可惜佢出錯sauce攪到妳老公醞釀緊bad mood
    [版主回覆10/26/2010 21:26:00]我見到個香茅豬扒都"吓..........."咗一聲! 個味道都幾好既,不過就一定唔係香茅豬扒既味囉~
     
    個青口係好食架! 不過唔係人地出錯,係Mr.T 自己點錯!!!
     
     

    回覆刪除
  4. Sofia's 由頭盤至主菜都咁多,食唔食得晒呀?
    碟青口睇落好似好好味咁! 不過,你個主菜,我真係唔覺得o個塊係雞扒,仲以為係漢堡扒!
    [版主回覆10/26/2010 21:24:00]我果份真係食剩少少呀! 老公果份雖然佢話麻麻地滿意,不過佢食份食哂~
     
    係雞扒來架 - 係一個耷扁咗既燒雞胸!  
     
     

    回覆刪除
  5. 我鍾意碟Sausages and Beans Stew
    [版主回覆10/27/2010 00:32:00]依個真係好好食! 下次再去我都會再點依個~
     
     

    回覆刪除
  6. 我見到咁多美味食物,想到自己有很多食物不能吃,真係有點失望
    琴晚係屋企打邊爐,食左少少野就肚脹,所以我食得好少,攪到有D唔飽...
     
    [版主回覆10/28/2010 20:30:00]不如妳試吓食yoghurt 吖? 一日一小杯,對妳消化系統會有幫助!
     
     

    回覆刪除
  7. 嘩﹗你遲左好耐咩?罰咁多~ 間意大利餐廳的份量真係超大呀﹐ 其實就咁點個主菜已經夠晒飽~ 果香茅豬扒好似變成酥炸豬扒+酸辣汁咁~
    [版主回覆11/02/2010 02:13:00]我都唔知遲咗幾耐........  果日都係去開果頭先去還書咋! 點知罰咗咁鬼多!!!
     
    第一次幫襯依間餐廳,所以唔知頭盆咁鬼大份!  下次只會點主菜~
     
    妳形容得個香茅豬扒真係好!!!  酥炸豬扒配酸辣汁 - 完全唔係香茅豬扒!!!!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...