2010年10月2日星期六

李家小姐讀書生涯 - College + 大學篇


點解無咗中學既呢?因為我既中學生活乏善可陳~ 成績亦唔標青......_104.gif image by veronica_tsim中學時既成績表我一張都無!
當年V爸爸將成績表交咗比英國既親戚幫我搞入學手續,就唔知去哂邊嘞!

基本上我完全唔鍾意我間中學!

e.g. 我好討厭每日返學都有人企喺門口揭開妳條裙來"檢查"校服;

好討厭當妳對黑鞋有黃色車線,老師會強迫妳用黑色箱頭筆將黃線油黑;

白色運動鞋就要妳用塗改液塗去牌子商標;

甚至連妳用緊個書包買咗幾錢都要管埋一份!

有幾位老師又小器到離奇! (尤其姓"利"果條肥婆!! )
係邊間就唔講嘞! 舊網誌都略略提過,知就知,唔知就算啦~

雖然我咁唔鍾意依間學校,不過我都好開心喺度認識咗我幾位好朋友!

唔知點解中學時我好少影相?

僅餘幾張學校旅行同同學既合照,我真係無勇氣post 出來!

如果我真係post 咗出來,恐防會有殺身之禍......128229329_c.gif image by veronica_tsim




既然中學無野講,就講我來英後既College + Uni 生涯啦!

(其實都係無咩講.........)

喺英國~ College 並不等同University 果喎! th57-1.gif image by veronica_tsim


初來報到返College 英文唔好,上堂10句都聽唔到9句~

有時老師問我問題,我明明知道答案.....in Chinese Sigh-small.gif image by veronica_tsim


但偏偏要答英文我就唔識!  好有挫敗感!!

幾乎每日上完堂都偷偷地喊........
後來我做咗一次大大地既手術,

手術後個幾兩個月返唔到學,功課追唔上.......
我老公真係無得彈! th52.gif image by veronica_tsim


因為識咗老公之後,佢好肯教我做功課!
果時我成日捱夜做功課,一有唔明白既地方,

急性子既我三更半夜唔理幾點都會即時打去嘈醒佢

佢會好耐心教我! 唸返真係好鬼感動~~~ _1302.gif image by veronica_tsim


佢果時第二朝都要一早起身返大學架陰公........

我喺College 認識咗一班好好既同學~

(相中既我已經少少貓貓地......)
我發現唔種族歧視既洋人有一個好大既優點 - 佢地好肯share!
e.g. 若你問佢地做哂功課未,佢地會好直率咁答你做哂/未做哂/掂都未掂過;

問佢地借功課來參考,佢地會好大方任你睇;

有唔明白地方向佢地請教,佢地會好樂意幫你;
反而我見過好多同樣來自香港既學生........你問佢地做哂功課未,佢會依依哦哦無稜兩可咁答你介乎做咗 + 未做之間

(不過我認為佢地其實一早已經搞掂哂! );
問佢地借功課來參考 - 你真係唸都唔好唸!

因為佢地會同樣依依哦哦唸好多藉口唔借比你,生怕你會睇蝕佢地份功課......
有唔明白地方向佢地請教,佢地再依依哦哦話自己唔識,叫你去問老師!

(佢地自己都唔識,點解佢地又唔去問老師?? )
雖然人地唔係老奉要教你!

但既然唔想教,何不大大方方say no?

自私得來又怕破壞自己形象,真係頂佢地唔順........_1282.gif image by veronica_tsim


(當然唔係每個由香港來既學生都咁自私啦 - 我咪唔係囉! )


HNC 果年我同Karen 一齊攞獎!


果年讀13科 - 我有7科攞Merit, 考第4~ 攞咗個Diligence (勤奮獎)!而Karen 就考第1,攞咗個Achievement!


老公來參加我既頒獎禮,之後帶我去燭光晚餐慶祝!(果時Mr.T 瘦到吖.....成個死"靚"仔咁款! )

依段野係老公錄比V爸爸 + V媽媽睇既!

睇吓我幾鬼緊張 + 笑得幾唔自然......_1284.gif image by veronica_tsim



翌年HND 我讀14科,我攞咗9科Merit,

今次到我考第一 攞Achievement 嘞!



仍然好鬼緊張 + 好唔自然......_1284.gif image by veronica_tsim


其實依2張獎狀只係A貨彩色影印來比我自己留念!
所以大家見到獎狀有白邊.......


因為堅果2張放咗喺香港娘家!上大學後我既功課都不過不失......

Lecturer 比我essay 既評語都唔錯!

我讀既course 當中有2科 - Insurance + Risk Management 都係由Dr. A. Watson 任教!

佢有一個非常搞笑既習慣......
依2科都有幾本厚厚且印刷精美既講義,

每位修讀依2科既學生都規定要購買,每科大約要£25左右~
Dr. Watson 每次逐個點名咁派返已批改既essay 或測驗卷時,

最高分果4、5位同學既essay 或測驗卷上都會夾住個信封,

信封裡面會有張銀紙 - £5或者£10!
所以如果全年每次功課或測驗都攞到頭幾名,

分分鐘可以攞返全數買講義既錢!

而我攞咗2次£5紙~
Dr. Watson 係一位好好人又好搞笑既Lecturer!

我好enjoy 上佢既課~

可能因為咁我讀佢既科目成績特別好!


我大學時最威水就係Year 3 時Risk Management 其中一份essay,

被Dr. Watson 推薦刊登喺一個專業網站上!


Dr. Watson 係我Lecturer,essay 係佢批改既,

當然要加埋佢個大名啦!



另外有
一次我有事到Dr. Watson 既office 搵佢......

佢順手送咗一本佢有份做顧問既Risk Management industry trade magazine 比我.....

返到屋企先知本magazine 原來咁鬼貴!!!!!!!!!!!!!!

我鍾意讀書嗎?
答案係Yes + No!

Yes  - 基本上我完全唔介意做功課或測驗,

因為每當有好成績時我都會好開心 + 好有成功感! _2013.gif image by veronica_tsim

No  - 我好好好好怕考試~~~~_2001.gif image by veronica_tsim

直到而家我間中仍然會發惡夢 - 夢見自己考緊試但一題都唔識做! _523.gif image by veronica_tsim

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
題外話.......
我讀完書就結婚做咗家庭主婦,

Mr.T 比足100%自由度我,我想做乜佢都會支持!

咁係咪代表女人只要搵到一個好老公,就唔讀書都無所謂呢?
我有一d留學外地既年輕網友,曾經就留學既事問我意見,

e.g. 關於中途轉修科目; 畢業後去留等等問題......
不過曾經有一位外國留學既網友,言談間我對佢所講既野相當反感!

對方大部份留言言不及義,曾經對我直言完全無心機讀書,

好羨慕我"唔洗做"既生活~

仲離譜到向我"請教"如何冧男友送名牌手袋? _1284.gif image by veronica_tsim
年紀輕輕有機會到外國留學,當然係父母供給先做得到~

父母供得你到外國讀書,對你學業上會有一定期望!

需知道唔係人人都有留學既機會,應該好好珍惜!!
搵老公只係人生既一小部份~

若夾硬要同讀書拉上關係,咁我認為讀書增值去裝備自己,

或者都係將來對象考慮娶唔娶妳既其中一個因素!
名牌手袋只係過眼雲煙~

若男人認為妳"值得",妳根本唔需要做任何野去冧佢,

佢會雙手奉送妳想要既野 - 甚至妳既終生幸福!

而男人認為妳值或唔值,

就睇妳自己本身條件有幾多符合佢對妳既要求嘞......

當然唔係每個男人都要求自己女友或老婆要讀好多書,

不過當中都要搵個balance 先會有好既溝通!
簡單d講 - 係咪女人只要搵到一個好老公,就唔需要讀書呢?絕對唔係!

讀書一定會令人有所得著,書到用時方恨少~

未完成學業既人,根本無資格講"唔需要"!





沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...