2010年10月8日星期五

湯渣 (2010年10月7日)

尋日(10月7日)我如常打電話同V媽媽傾計_2035.gif image by veronica_tsim,佢一接電話我已經感覺到佢正處於好勞氣既狀態! 平時佢聽到我把聲好開心架嘛......

V媽媽: 唉! 我就來比妳爹哋激死!!!!!!!!!

我: 咩樹?

V媽媽: 我尋晚用個湯煲炆咗一煲牛腩,頭先返到來見到湯煲個蓋反轉咗我都覺得奇怪......一睇成個湯煲係空既! 成煲牛腩唔見咗!!?!? 一定係妳爹哋啦!!

聽到依度我已經估到發生咩事! _1284.gif image by veronica_tsim 好心痛~~ 因為V媽媽炆牛腩好鬼正架!!!

V媽媽: 打電話問妳爹哋做乜倒咗我煲牛腩,佢竟然答我"哎吔~ 我以為係湯渣,唔怪之尋晚倒時咁香啦......."

聽到依句我忍唔住笑死咗~~~~~ _2031.gif image by veronica_tsim

V媽媽: 阿妹~ 妳唔好笑啦! _077.gif image by veronica_tsim 妳知靚既牛腩好難買架嘛!!

我: 我都知......._2010.gif image by veronica_tsim(_1305.gif image by veronica_tsim)


V媽媽: 我仲放咗2塊30年既陳皮落去炆,一舊都未食過成煲就咁比妳老豆搞掂咗......邊有人好似妳爹哋咁架!!!?!??! _1296.gif image by veronica_tsim

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

其實V爸爸已經唔係第一次架嘞......_1282.gif image by veronica_tsim

有次我返香港賴咗野發燒_2400.gif image by veronica_tsim,V媽媽叫V爸爸返來時買兜鹹瘦肉粥比我食,V媽媽就話要食淨雲吞......

V媽媽咬咗一粒雲吞後: 有無搞錯? d蝦臭既!!!! _1651.gif image by veronica_tsim  (變壞咗~ )

咁緊係唔要啦! V媽媽順手將剛呻完鼻涕果隻"雲吞"掟埋入兜,蓋埋個蓋放咗喺度......

兜鹹瘦肉粥我食咗2啖就無胃口食唔落 ,咁我就蓋返蓋話留返兜粥第二朝先食......

第二朝起身我好鬼肚餓,唸住攞兜鹹瘦肉粥整返熱佢來食......

我唸大家應該估到咩事...... Sigh-small.gif image by veronica_tsim

我一打開個兜,映入我眼簾既係V媽媽自己包果隻"雲吞",浸住喺臭咗既雲吞湯裡面!!!!!! _1646.gif image by veronica_tsim

唔知係咪個個男人都咁粗心大意?

好似我成日都會串Mr.T 係一隻"患咗Alzheimer 既squirrel"! (老人癡呆症既松鼠!)

_342.gif image by veronica_tsim 呢~ d松鼠好鍾意將搵返來既食物埋喺地下,遲下先摷返出來食架嘛!

Mr.T 就好似d松鼠咁,成日將一d好重要既野收埋~ 不過佢止收埋佢自己d野喎! 我既野佢會照收......

但一隻患咗老人癡呆症既松鼠係點既呢?  

即係佢收埋咗d野,遲吓叫佢攞返出來,佢會唔記得放咗喺邊!!

雖然Mr.T 都係傻傻地_001.gif image by veronica_tsim,但我唸佢應該無V爸爸咁離譜會將牛腩當湯渣既!

最慘既係佢地並唔係有心特登咁做去辣慶妳......

所以鬧佢地又唔係,唔鬧佢地度氣又頂住!!!! biaoqing036.gif image by veronica_tsim



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...