2010年10月21日星期四

二人世界碟頭飯 - 2010年10月20日 (附食譜)



鮮人參雞湯; 雙寶飯 (叉燒鹹蛋碟頭飯) & Crème Brûlée 

尚未正式入冬我已經感受到"歐洲新冰河時期"既前奏威力!!_1819.gif image by veronica_tsim

我習慣每朝早起身第一件事就係先對一大杯微暖清水;

最近天氣又凍又乾燥,對完大杯清水後會沖多杯柚子蜜來潤潤~

多年前喺首爾一間超市試飲過柚子蜜就即時愛上咗~  從始我蘇格蘭既屋企長備柚子蜜!! V媽媽寄親野比我都會順便寄樽柚子蜜~

 後來依度既中式超市都有得賣,唔洗山長水遠寄咁鬼麻煩~

冬天飲一杯熱辣辣既柚子蜜來潤吓真係好正!!_2172.gif image by veronica_tsim

依排真係好鬼凍~~~~~_1360.gif image by veronica_tsim 而且似乎有越來越凍既趨勢!!

 weekend 喺中英行買餸見到真空鮮人參buy 1 get 1 free,於是買咗2包~

天寒地凍用來煲個雞湯補補先!!

原來鮮人參好鬼香果喎! 一拆包裝就有好濃烈既人參香味攻過來~~

我仲以為好似冬菇咁要曬乾咗先會香既呢......

雖然我好想煮餐熱辣辣飯,不過真係凍到個人懶哂硬係唔想出街買餸! 最近成日叫Mr.T 放工時順便幫我去超市買餸返來......

 尋晚整咗自製既雙寶碟頭飯 - 叉燒鹹蛋飯~

 鹹蛋係上個月(9月27日)醃既~ (網誌)

時間啱啱好~ 個黃起哂油沙好鬼靚!  (忘記幫隻黃來個close up 呢!!!_1296.gif image by veronica_tsim)

今次舊叉燒用咗柳枚來燒! 因為我要喺電話"遙控"Mr.T 買餸,佢識鬼睇邊舊枚頭肥瘦適中咩? 依度既柳枚屬高檔貨條條都差唔多(洋人唔鍾意肥肉嘛!),叫Mr.T 買柳枚無走雞!

雖然柳枚係瘦完全無肥(我鍾意食肥叉多d!),不過燒出來肉質嫩滑腍口一樣好好食架!

本來依餐係三寶飯既 - 自製叉燒、自製燻蹄 + 自製鹹蛋~

不過我前晚忘記咗整燻蹄係要雪過夜既!

尋日晏晝先來整,趕唔切尋晚食咯!

所以最終得返叉燒 + 鹹蛋......

 而隻燻蹄今朝先包咗入雪櫃!

 前日買咗新blow torch......

 急不及待再整crème brûlée! 今次仲整咗6兜!!

 依2個心型ramekin N年前情人節喺超市買咗咁耐都未用過,其實我覺得麻麻地靚......不過同我早排喺羅馬買既心型匙羹好襯!

 我最鍾意係依2個Le Creuset 星星型ramekin~

 不過好似依個Mason Cash ramekin 焗蛋 + 燒焦糖都整得最靚喎......

 睇吓Mr.T 食得幾鬼滋味!! 嘻嘻~~~


 鮮人參雞湯食譜click here~

 自製蜜汁叉燒食譜click here~

 自製鹹蛋(鹽水浸製法)click here~

 Crème Brûlée(法式焦糖燉蛋)食譜click here~




沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...