2010年10月30日星期六

2 + 1/2次靈異經歷

今日係Halloween,不過現正身處倫敦既我發現Halloween 氣氛普通......

感覺聖誕氣氛勁好多喎!

最有Halloween 氣氛可能係今日行街時,經過一間餐廳門口見到既南瓜頭......



今年Halloween 老公例牌同朋友有gathering,不過今年地點改咗喺倫敦,無時間準備道具扮鬼扮馬!

早排見網友寫靈異經歷,我仲有d"貨尾",見今日適逢Halloween,我又寫篇來贈贈興先!

以下2件靈異經歷均來自V媽媽口述......

(1) 我幼稚園時代,V媽媽同一位朋友auntie (L)去泰國旅行~ 依位auntie 係果種奄尖又意見多多,整天吱吱喳喳不停講野既人,同佢一齊去旅行耳根好難清靜!

旅行最後一日既早上,V媽媽發現L異常安靜 ,唔多出聲兼且神不守舍,連食早餐都無乜胃口,於是V媽媽問L咩事,L只回答"無野"~

直至成個旅行團上哂車,旅遊巴士漸漸駛走遠離咗酒店,L先同V媽媽道出尋晚半夜喺酒店房既經歷......

V媽媽同L住同一間酒店房,房裡面有2張床,佢地各佔一張~ L話尋晚瞓到半夜矇矓間扎醒咗......
見到有個頭髮長及腰既女人坐喺床前梳妝枱,一下一下慢慢咁梳頭!
_395.gif image by veronica_tsim


L同時發現自己動彈不得比鬼壓,只見到隔離床既V媽媽正在熟睡......

由於V媽媽唔係親眼見到,所以基本上佢唔係好驚!

V媽媽對泰國既評語只係 - 熱屎辣辣又污糟邋遢,請佢都唔想再去!


(2) 有一位V媽媽 + 我都認識,年紀比我大少少視我為妹妹既男性朋友W自稱擁有一雙陰陽眼......

有一次W同大班朋友去長洲渡假,租住位於東灣海邊既渡假屋東堤小築~ (東堤小築出名好猛!!)

W同朋友們深夜到東灣游夜水嬉戲,W注意到其中一個朋友C越游越開,與此同時W見到對開浮台附近........
有個人"企"咗喺度向C招手,示意C游向浮台! _370.gif image by veronica_tsim


不過果個"人"唔係企喺浮台上,而係"企"喺浮台附近既海中心!! 只露出pat pat 以上既身體,pat pat 以下既部份全沒入海水裡面......

W見狀即時叫C游返岸,兼大聲向眾人講: 夜嘞~ 好攰! 唔玩嘞~ (不過無向任何人表示佢見到野!)

眾人上岸準備返回渡假屋,W再向有海中心望過去,原先果個招手"人"已經消失得無影無蹤......


(1/2) 依件1/2 係我自己親身經歷~ 不過唔知算唔算係靈異......

我同老公拍拖初期,曾經試過同一個希臘留學生一齊分租一個Flat,單位裡面有2個房,我地各佔一間房互不相干~

果時老公仲返緊大學,而我college 時間好多時只有下午有課,所以如果老公朝早無課既話,佢會晨早過來我屋企見吓我......

未必會係事先約好,好多時老公出門口去緊我屋企時先打電話話我知!

_381.gif image by veronica_tsim 唔知大家有無試過熟睡中突然醒咗,不過並唔係100%清醒,而係思維上清楚自己醒咗,眼亦已經開咗一半,不過心想完全清醒 + 睜大雙眼但完全做唔到??

有一次清晨時份,天啱啱開始光既時候,我突然"扎"醒就經歷過以上依種情況!

其實醒唔到無乜大不了,最多咪繼續瞓囉! 不過問題係......

當時我"扎"醒後,矇矓間見到"有個男人"企咗喺我床邊!

我完全睇唔到"對方"個樣既,只係一片模糊~不過憑髮型、身型、身高,我肯定係一個男人! 而且幾似我老公架!! (當時仲係男友!) 至於衣著,全身我就唔清楚,不過上半身就係著白色衫!!

由我一"扎"醒果一刻,我已經即時見到依個"人",清楚記得當時心裡嚇咗一跳,所以極力嘗試撐大隻眼企圖令自己清醒 - 通常有驚既感覺,應該好快會嚇返清醒架嘛! 但果次我雙眼只睜大到一半就無力即時合返上......

合上眼後我腦中就唸: 哦~ 可能係老公上咗來! 之後我好快就安然再次熟睡......

到我瞓醒時我好奇怪老公根本唔喺度! 於是打電話問老公"今朝有無上過來我屋企?",咁佢緊係話無啦!

我一路覺得好奇怪一路唸清楚 - 老公無我屋企鎖匙,若果佢真係上過來,當我flatmate 開大門比佢,但佢都一定入唔到我房 - 因為我房係用金色打橫果種原始橫"shut"既,換句話老公要入我房既話,就一定要我起身去開門!

其實好可能只係一個夢來! 不過經過咗咁多年,當時見到"男人"既景象 + 自己當時既感覺仍然好清晰,唸返起心裡面仍然有毛毛既感覺~~~  

(而家係英國時間2010年10月31日零晨2.09am,老公出咗去見朋友仲未返,我一個人喺倫敦酒店房......_2368.gif image by veronica_tsim)


祝大家Happy Halloween!

8halloween_comment-15.gif picture by veronica_tsim




沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...