2010年9月24日星期五

豆醬雞翼


1. 雞翼洗淨瀝乾後,用胡椒粉、糖、生抽、少許老抽醃好。

2. 燒熱油鑊爆香薑片、拍扁蒜頭和乾蔥蓉,下雞翼爆炒一會至金黃後灒酒。

3. 加入適量豆醬兜勻,加水蓋過雞翼煮滾。

4. 上蓋轉小火炆至雞翼熟滲和收汁,加入切碎紅辣椒一隻兜勻上碟。

5. 灑上蔥花即成。

NOTE

- 可用雞件代替雞翼;

我用既係依隻楊協成豆醬~ 亦可用其他牌子既普寧豆醬!

(依隻楊協成唔錯! 蒸魚炆雞翼都好味~ )




9 則留言:

  1. 至鐘意雞翼 !
    [版主回覆09/24/2010 21:10:00]我都好鍾意雞翼,因為煮法多變化~
     
     

    回覆刪除
  2. 我都好鍾意食雞翼.... !! 不過我以前整親都唔熟架 係而家整得多終於都識整熟佢咋...
    [版主回覆09/24/2010 21:09:00]雞翼又平又多煮法! 唸唔到食乜就食雞翼啦~
     
    煮雞翼要蓋蓋焗吓佢就易熟架嘞!
     
     

    回覆刪除
  3. Hello Veronica,
    lee 味餸是否偏鹹呢?好似好容易煮喎 !! ..另外想請教你,你是否用電磁爐呢?(即無火煮食), 咁你是否用中式wok 呢?...(點講呢 ? 呢...即係wok 面好似鋼鐵做成咁嘅呢 )定易潔wok 呢?....我都想轉用電磁爐, 但係諗緊使唔使買2 種"質地"嘅wok....."炒媽拆蟹"時 ----用鋼wok......炒菜時就用易潔wok..請比 d 意見我呀 ! 謝謝 !

    回覆刪除
  4. Gaileは林家歐巴桑2010年9月24日 上午5:32

    正呀...雞翼大大隻!!好味
    唔知阿方太仲有冇喺電視台教煮餸呢
    [版主回覆09/24/2010 20:58:00]我反轉Asda 個雪櫃先搵到盒大隻雞翼咋! 其他奀挑鬼命咁......
     
    唔知佢呀~ 我屋企都無較中文台! 不過喺99屋企搵到佢本食譜書,咪借咗返屋企睇吓囉~
     
     

    回覆刪除
  5. 我都好鍾意食雞亦, 但係怕個D雞亦荷爾蒙太多, 唔敢食得太多 :(
    [版主回覆09/25/2010 16:34:00]無辦法! 大量生產既食物一定有缺點~ 非下下買餓姦力既食物啦!
     
     

    回覆刪除
  6. 豆醬雞翼我都係第一次見
    [版主回覆09/24/2010 23:48:00]其實豆醬雞幾出名架~ 不過我用雞翼之嘛!
     
     

    回覆刪除
  7. 個BLOG係心血, 放係人地SERVER你都咪話, 遲早有一真係YAHOO出乜事, 或改乜政策, 都好頭痕.   我建議你用ADOBE PRINTER, 或CutePDF Writer或Microsoft XPS Document WriterI之類的 "PRINTER", 其實係一個免費SOFTWARE, 裝咗之後, 揀佢做PRINTER, 就可以將你所有你想PRINT的野, 變成.pdf file, 一份一份留返copy係自己度, 就冇有怕啦.
    http://www.cutepdf.com/products/cutepdf/writer.asp
    [版主回覆09/25/2010 16:36:00]唔該哂妳Bo Bo! 我唸我都要開始做份backup 比自己~ 佢地咁搞法......唉!
     
     

    回覆刪除
  8. 攪到我肚餓添
    [版主回覆09/25/2010 16:39:00]依個好好送飯架!
     
     

    回覆刪除
  9. 過2日試吓先~
    [版主回覆09/27/2010 02:26:00]好呀~ 好味好好送飯架!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...