2010年9月24日星期五

二人世界二餸一湯 - 2010年9月23日 (附食譜)



蕃茄紫菜滾豬肝; 豆醬雞翼 & 韭菜魚條絲炒蛋

死人Yahoo 尋日(9月23日)壞足成日!140698378_c.gif image by veronica_tsim


相又upload 唔到; 發表網誌 + 回應都"正在處理中......"; 回覆網友留言,依頭回完轉個頭剛剛回覆既內容全部無Q哂! 全日乜都update 唔到!!

搞到我尋晚發惡夢 - 夢見自己今朝一起身個blog 變到一片空白!1775465285.gif image by veronica_tsim乜Q都無哂.....


其實尋日我已填咗幾次表投訴,不過今朝都仲係無回音,而且個blog 仍然係"正在處理中......",一日整唔好,我咪繼續投訴到整好為止囉!

 去到服務中心果頁,見到多咗篇咁既公告!

系咩統維咩護吖!! 真係嘥Q氣~~~ 個blog 成日都係咁壞架啦!!!!_1369.gif image by veronica_tsim

真係要系統維護,唔識維之前先通知用戶架??_1746.gif image by veronica_tsim


下下人地打野打到一半先來維,搞到一發表就全部"正在處理中......"!

不知所謂!!!!!mato203.gif image by veronica_tsim

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

鬧完! 講返食飯......

_342.gif image by veronica_tsim無錯~ 我開始嘗試吓實行T家少餸制! 

以今餐二餸一湯為例: 有湯有肉,又勉強叫做有菜有魚......仲有蛋呢! 我 + 老公2個人係夠飽既 - 而且係"舒服飽",唔會飽到唔想郁果隻~

 飯後個零鐘後,我仲有胃口食蛋糕呢! 哈哈~~~~~

想食雞翼但又唔知整乜雞翼......揭吓借99果本方太啦~ 見到有味餸叫做"普寧豆醬雞"好似幾好味咁喎!

 我唔知我依樽楊協成豆醬係咪普寧豆醬來?  但我覺得味道好相似!

不過係唔係都好啦,反正我都無跟方太個食譜去煮......


 有咗idea,都係用自己方法煮出來自在d!

之前都整過韭菜炒蛋; 而今次本來只係韭菜炒魚條絲,但唸唸吓好似單調咗少少......

 於是加埋蛋,材料三合一,味道多咗一個層次,另有一番滋味!

而且碟餸份量仲多咗好多呢! 嘻嘻~~~~

依餐本來應該係星期三中秋夜煮既! 不過中秋果日比2條Asda 廢柴激一激 (網誌),返到屋企打得篇網誌上來呻,已經唔夠時間整餸~

於是出街去咗好味果間中式自助餐中華風味食飯~

老闆係國語人來,我用我"還可以"既國語同老闆交談,佢大讚我講得好!

 見中秋佳節仲私人醒咗碟餃子比我地呢! (好味~~~~ )



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

星期二(9月21日)整咗碟蝦子撈麵做lunch......


 大家咪睇佢咁好食既樣,查實蝦子撈麵係一樣好危險既食物來!

因為當我撈緊麵既時候,唔小心將蝦子彈咗入雙眼 - 2隻眼都中哂招!!!!

d蝦子又好鬼細粒,彈咗入眼好鬼痕好唔舒服!  最後唯有沖水將蝦子沖返出來......

所以大家食蝦子撈麵時都要小心啊!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

最近天氣涼咗好多,象徵住蘇格蘭可愛既夏天靜靜雞咁離開緊......

亦象徵住泗和行應該好快就無節瓜賣!

上星期本來都有打算煮飯,所以趁水尾買咗2隻節瓜來煲湯......


 煲咗大煲節瓜鱆魚花生煲豬踭,啖湯好甜好好飲~

不過最後因為懶 + 貪方便,上星期無正經煮飯,而且連續食咗2晚牛扒.......


 9月16日


 9月17日

牛扒飯配節瓜鱆魚花生煲豬踭! 哈哈~~~



 節瓜鱆魚花生煲豬踭食譜click here~

 蕃茄紫菜滾豬肝(參考食譜)click here~

 豆醬雞翼食譜click here~

 韭菜魚條絲炒蛋食譜click here~

 蝦子撈麵食譜click here~







14 則留言:

  1. 個雅烏卜, 都廢既
    v 女,下次咪Q理佢喇, 花時間去complain做咩, 鬧極都係咁架喇, 處理中...喎!
    上次我登入又話我無登記blog, 等我整完後, 個blog既背景同banner都無哂... (原來一早唔登入, 唔理好係會無事既)
    花時間係自己整印仔呀, 諗下食咩餸仲好....下次睬佢都有味喇 !( 因為今早已見美國既blog友同英國既blog友話唔得 ) 我都同樣留唔到言....
    到下午好晏先ok咋 !
    [版主回覆09/24/2010 20:31:00]我真係就來比Yahoo 激X死!!!!!!  佢地依頭整返好,我果頭就發現網誌分類少咗2個!!!!!
     
    唔得! 佢一壞我一定投訴!!!! 佢地幾X蠱惑呀 - 整到填表條link 入唔到去,以為咁就無人再投訴! 不過我有方法入到去,就緊係要繼續投訴啦!! 如果真係無人投訴,我怕佢地真係下個星期先整返好呀!!!
     
    基本上佢地每次壞blog,都係大圍既事! 一壞就連果條廢柴小編輯個blog 都壞埋架嘞!! 好少個別blog 咁來壞~
     
    希望我果2個分類快d返出來啦!
     
     

    回覆刪除
  2. Gaileは林家歐巴桑2010年9月24日 上午5:29

    我見到妳喺FB度發哂老脾就知道Yahoo又黎玩野啦
     
    冇同妳講,前兩個禮拜我買左3盒tiramisu同1盒custard味cake cake,簡直係欲罷不能,果然冇介紹錯,不過有d貴(NT$93),而家要抖抖,唔可以瘋狂食,+埋月餅最近濟濟地
     
     
    [版主回覆09/24/2010 20:36:00]小喇叭! Yahoo 真係越來越衰格!!!!! 尋日壞足一日,乜X都整唔到!!! 啱啱佢地話整好,但我又發現少X咗2個分類!!!! 就來比佢激X死!!!!!
     
    d蛋糕係咪我依個牌子呀? 其實都係阿四好介紹! 係咪tiramisu 好味過custard 呢?  話時話我聽日都要入貨!
     
    唉~ 阿四終於收到我箱野嘞! 明明同妳果箱 + 另一位網友果箱一齊寄,但阿四竟然要足足2星期先收到!
     
     

    回覆刪除
  3. 我喜欢那 碟蝦子撈麵,好像好大碟,你一个人吃的完吗??
    [版主回覆09/24/2010 20:51:00]係呀~ 果碟麵有4個麵架!   
    我食得哂呀~ 我一向大食嘛!
     
    食咗月餅未呀? 另外果醬未開可以唔洗放雪櫃; 但開咗後就要放雪櫃嘞!
     
     
     

    回覆刪除
  4. 对了忘了說,我女儿超爱吃你做的 月餅,一个人能吃一个,
    你做的小小个好cute。你送的我们错不多吃完啦。 谢谢你。
     
    果醬開了,也放在雪櫃里了。
    [版主回覆09/24/2010 22:19:00]唔洗客氣~ 妳地鍾意就好嘞! 我好開心啊~~~~
     
    多謝妳既公仔 + Kaya 啊~ 我下星期先得閒焗麵包(我而家好少買超市麵包,多數自己焗!),焗咗麵包先品嚐妳既Kaya~
     
     

    回覆刪除
  5. Gaileは林家歐巴桑2010年9月24日 上午7:04

    同妳介紹既一模一樣牌子,我仲見到另一隻樂天只得custard,但係味道差好好好遠...係呀,所以我之後都係買tiramisu
     
    我知係阿四介紹,所以妳地冇介紹錯姐...我又介紹左fb網友食,佢又係中哂毒
     
    香港冇可能慢咁多架??!!唔通係英國郵局漏寄
    [版主回覆09/24/2010 22:17:00]係呀~ 阿四送我既係日本出品,我地依隻係韓國出品,不過我地買依隻同阿四送我果隻味道完全無分別!  
     
    咦~ 咁即係妳買tiramisu 就係我果隻既牌子? 但custard 就係樂天?? 我tiramisu + custard都係韓國牌子,但我都覺得tiramisu 正好多!
     
    妳d FB友都鍾意食呀? 唔好咁揚啦衰鬼~ 一陣搞到斷貨大家齊齊無得食呀!
     
    唔Q知佢英國定香港問題! 同一時間寄除咗妳 + 阿四果2箱,仲有一箱係去香港既,果位香港網友中快過妳收到!
     
     

    回覆刪除
  6. Gaileは林家歐巴桑2010年9月24日 上午7:37

    唔係...韓國custard味我都有買,我行超市見佢隔離有擺樂天,咪買埋黎試囉,NT$45六隻唔好味,不過都係軟既,之但係味道就吸引唔到我囉
     
    冇揚呀,我只係喺群組入面介紹俾同樣嫁黎台灣既人妻姐,目前為止我依邊長期有貨
     
    咁真係唔知係邊度出問題嘞,至驚係寄失姐,不過收到咪可以安心
    [版主回覆09/24/2010 23:32:00]阿四上次寄比我果隻咪唔知有5個定6個囉,不過我唔記得係咪樂天~
     
    一陣d貨去哂台灣果邊餵妳班人妻FB友,我依邊泗和行入唔到貨我就賴妳!  到時先要寄返十盒八盒比我補數!!
     
     

    回覆刪除
  7. 係呀﹐ 我都比yahoo blog 激死﹐ 我reply左好多個message, 以為突然間無哂﹐ 真係灰哂! 好彩最後都有返﹐ 真係有驚無險呀 我係NY住﹐ 得閒聯絡下啦!
    [版主回覆09/24/2010 23:28:00]唉~ 我尋日回咗一半,突然發現有咁既情況,即時停咗唔回住,廢事打完一大輪最後得個吉,今朝彈返唔見咗果d回覆,另加一大堆網友回應,回到我隻屐咁......
     
    原來妳住NY!  有機會我都想去吓NY~ 好呀,得閒大家傾吓計吖~ 我加咗妳做我扑友嘞!
     
     

    回覆刪除
  8. 係啦﹐ 死yahoo blog, 有次試過打左一大堆野﹐ 跟本唔見左﹐ 又唔係好似ms word 可以undo, 激Q死我呀!!!!!!!! 你係咪係scotland住呀? 我10幾年前去過一次﹐ 不過都無咩印象lu.... NY, 咪又係咁﹐ 得個名﹐ 不過無去過都應該去一次0既! 對我黎講就好悶﹐ 哈哈!!
    [版主回覆09/25/2010 00:03:00]用咗Yahoo Blog 2年幾,我唸我血壓升高咗唔少!  今日好似整好咗,但我網誌分類少咗2個! 頭先投訴完,佢地未回覆我,但暫時疴返咗1個出來,另外果個仲未知幾時先蒲頭!!!
     
    係呀~ 我住Scotland 架! 妳無印象唔出奇吖,依度都無咩會特別令人印象深刻既.......
     
    我對NY 其實無咩特別感覺! 反而對美國人感覺就好極端 - 佢地一係好好好nice; 一 係就好好好自以為是! 好少中間果隻......雖然NY 並非top of my list 想去既地方,不過只要未去過既地方我都希望有機會去~
     
     

    回覆刪除
  9. 我印象中好似有古堡同鬼怪野﹐ 其他都好似咁上下。有無去過尼斯湖睇水怪? 我上次好想去不過無時間。 咁你而家最想去係邊度呀? 美國好似好大﹐ 不過我想去0既地方真係唔多。來來去去都係個D野﹐ 好悶! 你同你老公好sweet呀!! 你係咪唔駛做野GA? 你成日都整咁多野食﹐ 有 咁多時間咩?
    [版主回覆09/25/2010 02:36:00]Loch Ness 喺highland 架,離Scotland 好遠架! 我好耐以前同前男友去過一次~
     
    我而家最想去日本! 其實我都去過2次日本,不過都係同屋企人去,老公未去過,所以想同佢一齊去~  
     
    我要做野架 - 我既工作就係家庭主婦~ 所以我咪成日都整野食囉!  整野食係花好多時間,但我就最鍾意整野食架嘞!
     
     

    回覆刪除
  10. 亞虎真係正死人頭, 成鬼日都係咁壞
    [版主回覆09/25/2010 16:32:00]免費都唔係離譜成咁架!!!!!! 都唔知佢地請班咩廢人返來!!!!
     
     

    回覆刪除
  11. 呢個就係我唔願寫blog的原因,都唔知道自己的心血下一分鐘的命運如何?不過看見妳們咁積極,最近又動起來....
     
    [版主回覆09/26/2010 02:07:00]係囉~ 明明之前見妳個扑係空架嘛~ 果日過到去竟然見到你都有寫喎!
     
     

    回覆刪除
  12. 下次試下整豆醬排骨呀,都好好味~
    [版主回覆09/26/2010 02:06:00]哈哈~~~~ 妳真係知我心意既啫! 因為樽豆醬都幾大樽,我果日一路炆雞,就一路喺腦裡面唸食譜 - 我就係唸住下次用來蒸 / 炆排骨!
     
     

    回覆刪除
  13. 其實我做女時咩都唔識煮,係離婚後,先開始學下煮野,不過我唔太鐘意,所以煮煮下又會停好耐再煮其他野,我都係學到一半都唔知有無,煮既野好簡單,以前返工,又要湊仔,累都唔想去學,不過諗諗其實我都應該學多D唔同既餐單,無理由煮來煮去都係個幾味
    [版主回覆09/27/2010 02:40:00]我以前喺香港時連煎蛋都唔識,因為V媽媽唔鍾意我搞亂佢個廚房!  係 來咗英國讀書自己搬出來住先開始煮野食! 越煮朋友們越欣賞,自己開心之餘又好有成功感~ 加上我又為食,就係咁愛上咗煮野食! 又鍾意煮又鍾意食~~
     
     

    回覆刪除
  14. 我都係呀﹗ LOAD唔到想仲有連廢留言都DELETE唔到呀﹗ 成兩日喇~
    [版主回覆09/27/2010 02:33:00]Yahoo 成班blog team 都係廢既! 壞完又壞,成日都壞......
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...