2010年8月2日星期一

好味正宗墨西哥 - Pancho Villas (2010年8月1日)

剛過去既星期六(7月31日),係我 + 老公既"哎吔"結婚4週年紀念~

同舊年一樣 - "哎吔紀念"我地並無特別慶祝,留返"正印"結婚紀念先慶嘛~ 不過我地出街食咗餐飯!

原本想星期六去Hilton 食自助餐,不過星期六果日去完街返來有少少唔舒服,最後連飯都無食到 ; 第二日又無咩胃口,於是改食墨西哥菜!

我之前非常抗拒墨西哥菜! _1296.gif image by veronica_tsim

同老公一齊咁多年來,佢一直都有提議去食墨西哥野,但我次次都話唔好!   因為我曾經同一個ex 食過一餐超級難食既墨西哥菜140698386_c.gif image by veronica_tsim,從此我就對墨西哥菜留下一個非常差既印象!!

反正尋日自己都無咩胃口,加上老公依排又想食辣想到發癲......


 咁就試試墨西哥啦!



 一坐低就即時送上一兜nachos + salsa~ 可惜salsa 唔夠辣......

睇佢地餐牌食物種類、口味都好多選擇~

 2人份頭盆 - Combination Plate~

裡面有雞翼, nachos, chilli con carne quesadilla + chile rellenos!

 依咋nachos 就正嘞! 有芝士又有jalapeno peppers~

 chilli con carne quesadilla 裡面既肉醬超好味!

 不過最好味係依隻chile rellenos - 炸辣椒!

 辣椒裡面仲釀咗芝士~

2人份既頭盆咁緊係有2隻炸辣椒架啦 - 不過我果隻辣到飛起 ; 但老公果隻竟然一d都唔辣!

本來我無咩胃口,但食完個頭盆後,好味到開返個胃喎!

 我既主菜Chipotle Chicken~

少少辣既菠菜忌廉汁煮雞肉,個汁真係好味到呢~~~~~~~~~ 撈飯真係一流! 我成碟食哂!!!

 老公主菜Burrito~

個紅色飯只係蕃茄,完全唔辣既!

 Tortilla 裡面包住既spicy beef 雖然都係唔辣,不過真係好正好正!!
29_3_16.gif image by veronica_tsim

用來送飯真係無得頂!! (不過鹹咗少少,所以一定要送飯!!! )

 依餐墨西哥菜真係好好食~ 完全平反咗我對墨西哥菜既壞印象!

尋日仲食緊飯時,我已經同老公講: 不如下次再去試另一間墨西哥菜咯?

同時我又唸 -
140698376_c.gif image by veronica_tsim  哇~ 咁我以前同個ex 食果餐真係頂級難食喎......

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

我們的哎吔婚禮點滴......

我結婚之前,係完全唔知道原來男人結婚前都要"上頭"!

 老公上頭時套睡衣性感到呢~~~~

睇返舊照,發現老公一眾戥穿石都低能到令人滴汗......
_1284.gif image by veronica_tsim





 姊妹們都唔好得好多!
_1282.gif image by veronica_tsim  一副"逗"打咁既款......

 不過最最低能莫過於新娘 + 新郎!

 喊足全日既V媽媽......
_1284.gif image by veronica_tsim

 V媽媽喊到雙眼完全睜唔開,得返兩條線......
_1284.gif image by veronica_tsim  _1284.gif image by veronica_tsim

而我老公呢......雖然唔見老公全樣只見側面,不過齋睇依張相令我覺得 - 老公及住我d嫁妝笑到一臉猙獰既貪婪樣! 


22 則留言:

  1. 成日都好鬼happy 既Mrs.T2010年8月2日 上午7:02

    各位留9唔搭8回應 + 淫褻 spam或賣廣告既厚面皮人渣垃圾佬 + 垃圾婆,
     
    想話比你地知 - 無論你地一日入來留幾多次垃圾,本小姐一見到都會全數剷清!  
     
     

    回覆刪除
  2. YEAH~~~~~~NO. 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    墨西哥菜我未食過呀,不過見到你果D我就知道好好食,我今日喉嚨好痛,見到你D相當自己食左啦,哈哈!!
    [版主回覆08/03/2010 19:16:00]香港都有好多墨西哥菜餐廳,等妳好返時去試吓吖!
     
     

    回覆刪除
  3. 我媽咪又係好易喊既人... 真係睇電視劇都喊到死個D... 我"吩咐"左佢係我結婚個日唔好喊到豬頭咁.... 因為我係嫁左姐唔係死左HAHAHA! 咁佢個日又咬唎, 又"MEET"大脾咁忍眼淚! 最終都好成功無成日喊, 係喊左少少姐! 你地既groomsmen都幾傳統喎, 全部都著哂蘇格蘭裙wor! 
    [版主回覆08/03/2010 19:13:00]我香港 + 英國2個婚禮,V媽媽都喊足2個! 仲要係由朝喊到晚果隻,真係攞命.....
     
    而家多咗中國人結婚時著kilt,以前多數只有洋人先會著!
     
     

    回覆刪除
  4. 我個母親大人咪一樣喊到豬頭咁!
    仲攪到我都喊埋一份,連個妝都化哂啦!
    [版主回覆08/03/2010 18:38:00]我地有香港 + 英國2個婚禮,2個婚禮相隔2個幾月,但V媽媽喊足2個婚禮,仲係喊足全日果種喎!!  
     
    我都係呀 - 見到佢喊搞到我又喊埋一份......
     
     

    回覆刪除
  5. Gaileは林家歐巴桑2010年8月2日 下午5:36

    近睇妳個"哎呀"婚禮真係...妳個頭好古裝feel 都係香港既正常同靚好多
    不過見到V媽媽喊到咁,妳仲好意思話佢既,自己個女嫁到咁遠,又驚妳俾老公蝦都唔可以即刻返屋企...不過好彩妳冇嫁錯人,睇黎V媽媽而家唔會喊架嘞
    [版主回覆08/03/2010 18:36:00]知嘞~ 知嘞~  係咪年年我post 親哎吔婚禮d相都要解釋點解我個頭咁呢?  都話咗果日酒店樓下河邊勁大風,一去到河邊比風扯個頭紗,個頭散咗咯! 姐妹們求其幫我夾返好咋.....
     
    我2個婚禮V媽媽都喊足2個婚禮,咁佢喊我又喊埋一份!  不過妳錯嘞 - V媽媽從來都唔驚我比老公蝦,佢驚我蝦我老公咋!
     
     

    回覆刪除
  6. 隻chile rellenos - 炸辣椒好似炸老鼠仔~好恐怖.........
    [版主回覆08/03/2010 18:30:00]咦~ 你唔講我又覺喎,一講咗我都覺得幾似!
     
     

    回覆刪除
  7. Wow, 你同老公都好食得辣呀!
    你d伴郎伴娘相好攪笑
    [版主回覆08/03/2010 18:27:00]依餐其實根本無咩辣 (除咗我隻炸辣椒之外!),可能蘇格蘭d人唔係好食得辣,所以餐廳都迎合咗依度人口味~
     
    我地班伴郎伴娘全部都係玩得之人來嘛~
     
     

    回覆刪除
  8. 墨西哥菜好特別呀 !!!!
    你老公好搞笑 要著女裝睡衣 哈哈 仲要係紅噹噹辨喜事 ^^
    k
    [版主回覆08/03/2010 18:25:00]墨西哥菜特別又講唔上,不過幾好食 + 醒胃就真!
     
    我老公著果套唔係女裝睡依來果喎,只不過係一套超老土男裝睡衣之嘛! (我老公咁大隻,邊有女裝啱佢著呀?) 辦喜事唔係著紅噹噹唔通著黑忟忟呀?
     
     

    回覆刪除
  9. 我都未食過墨西哥菜WO@@睇下HK邊度有得食先!!
    哈~第一次睇你地結婚相,好搞鬼呀!
     
     
     
    [版主回覆08/03/2010 18:22:00]香港有好多墨西哥餐廳啊! 不過邊間好食邊間唔好食我就唔知..... http://www.openrice.com/restaurant/sr1.htm?cuisine_id=4002&region=0&s=1  
     
    其實我之前都post 過好多結婚相架嘞! 可能妳無留意啦~ http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/index?l=f&id=174  
     
    7月依個係我地英國既婚禮; 正式註冊既婚禮係10月~
     
     

    回覆刪除
  10. 哈哈哈~~ 睇到你D相, 就諗返起我結婚果陣~~ 真係估佢唔到, 估唔到喊果個唔係我媽咪, 而係我老豆呀!!! 老豆流眼淚, 真係一世人冇幾可見到! 我見到都差D忍唔住喊埋一份(雖然唔知喊咩!) 我仲要只不過係由天水圍嫁到元朗, 我老豆都咁感觸, 好彩我唔係嫁到香港島, 唔係果日唔知出唔出到門口~ 我上頭果件睡衣, 係全粉紅色, 好正常丫, 我老公果件, 係全紅色架!! 仲誇過我! 仲要佢地條村既習俗, 係要半夜3點開始拜神, 唔單止係屋企拜, 仲要去勻成條村咁拜, 然後直踩冇休息去接新娘, 返黎拜神, 然後食LUNCH, 之後回門, 然後就已經夠鐘出發去酒樓, 我計過, 果日老公係基本上係由結婚前一日既朝早返工開始冇訓到, 直到擺完酒, 被人扶返屋企張床先有得休息! 即係至少36小時冇訓過! 勁呀, 比我應該中途已經唔理咩地方, 訓左先算!
    [版主回覆08/03/2010 18:18:00]咦~ 原來真係個個男人都要上頭架! 我真係大鄉里......
     
    哇~ 咁妳又係的確嫁得好鬼近喎!!!
     
    喊唔係唔比佢喊.....不過我2個婚禮佢都喊足2個婚禮! 仲要係喊足全日果隻!! V媽媽幾乎全部相都係眼腫既.... 香港個婚禮仲唔止V媽媽喊,我阿姨、我有位姐妹又喊......咁佢地喊又搞到我喊埋一份, 直頭一個喊包婚禮一樣!
     
    我記得我果套睡衣都係粉紅色架! 係Hello Kitty~  不過我係10月喺香港正式註冊時先上頭架,老公就依個哎吔婚禮前上頭既~
     
     

    回覆刪除
  11. 你們很幸福!
    [版主回覆08/03/2010 18:10:00]
    多謝女王!
     
     

    回覆刪除
  12. I LOVEEEE 墨西哥餐!!  很開心可以分享到您「 哎吔婚禮」的相!  
    [版主回覆08/03/2010 18:10:00]我之前可以話好憎墨西哥餐! 我唸我真係唔好彩,第一次同ex 食時果餐咁鬼難食.....我而家已經愛上咗墨西哥餐嘞!
     
     

    回覆刪除
  13. 濃情朱古力碰上士多啤梨2010年8月3日 上午1:29

    ha..你地結婚既相..加埋你打既字好搞笑
    [版主回覆08/03/2010 18:08:00]哈哈~~~~ 咁當時情況的確係咁嘛!
     
     

    回覆刪除
  14. 我都諗返起我結婚嗰陣時, 好似發夢咁都唔知發生乜事.
    [版主回覆08/03/2010 18:07:00]我反而2個婚禮都記得幾清楚~ 因為情況混亂忙足全日 - 從未試過咁辛苦!!!
     
     

    回覆刪除
  15. I don't like Mexican food too, because I haven't found a very very good restaurant.
    Happy 4th Anniversary.
    [版主回覆08/03/2010 20:17:00]i didnt like mexican since it was really bad when the 1st time i tried it! but the one i tried this time was really good.
     
    Thanks YanYan~ but it's not our real anniversary yet!
     
     

    回覆刪除
  16. 正印 - When is it?
    [版主回覆08/03/2010 20:23:00]11 October~  
     
     

    回覆刪除
  17. My wedding banquet is on Oct 17, but my registeration is on Sept 9.
    [版主回覆08/03/2010 21:06:00]Wow~ we've got very close Anniversary dates!  
     
    i had 2 weddings - Glasgow banquet on 31 July, then the registeration and banquet again in HK on 11 Oct!
     
    gues what? 9 Sep is our 拍拖 anniversary!  (1999) we still celebrate every year~
     
     

    回覆刪除
  18. wow...you pick a special date to 拍拖.
    hehe...my 拍拖anniversary is Feb 14. but for me, i always complain why my 拍拖 and V's day are the same date.
     
    [版主回覆08/04/2010 00:18:00]haha~~~~ we didnt "pick" the date to 拍拖~ it just happened on that day!
     
     

    回覆刪除
  19. 妳都好多金飾喎
    [版主回覆08/04/2010 00:16:00]唔多呀~ 依度係我出門時部份嫁妝之嘛! d相係 我地斟完茶之後除返哂d金器出來喺酒店樓下河邊影相~
     
    之後去到酒樓 + 10月返香港註冊時,都仲有好多長輩送金器比我架!
     
     

    回覆刪除
  20. v媽得一個女,重嫁到咁鬼遠,梗係喊到眼腫.
    [版主回覆08/04/2010 16:14:00]其實我都明白既......不過佢實在喊得太誇張嘞!
     
     

    回覆刪除
  21. 攪笑新郎+新娘,再加一班攪鬼兄弟團姐妹團 
    [版主回覆08/05/2010 20:03:00]結婚當日辛苦到咩咁! 唔搞吓笑真係頂唔順~~~~
     
     

    回覆刪除
  22. 我都係呀﹗不過到依加我都係頂唔順墨西哥菜架﹗ 不過NACHOS就食~ 嘩﹗呢間野的份量大到呢~ 我連上頭都未聽過架~ 哎﹐你媽咪喊完又要補妝~
    [版主回覆08/05/2010 20:03:00]我今次反而愛上咗墨西哥菜!  好愛~ 好愛~~~
     
    上頭係中國人婚禮前一晚進行既儀式~ 女方由一位父母配偶都健在,有仔又有女既所謂"好命婆"主持儀式~ 我由V媽媽既best friend 幫我上頭,佢攞住把梳梳我個頭三次,一路梳一路講咩: 一梳梳到尾,二梳白髮齊眉,三梳兒孫滿地~ 跟住要食一碗湯圓~ 大概係咁啦!
     
    唔知V媽媽當時喊完有無補妝呀?  不過就算有佢都係補完又喊過.....補來做乜鬼?
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...