2010年7月8日星期四

Ninja Assassin (忍者刺客) - 2010年6月5日

年頭時我話過希望可以有系統記低今年每一部自己睇過既電影,so far so good!

其實近排枕住不停有睇戲! 不過一來懶,二來家事、要事兩繁忙,久久未有時間記低感想,再拖既話只會越積越多....... 我一定唔可以爛尾!!1775465298.gif image by veronica_tsim

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


其實無咩about 依套戲想記低,因為無論係阿Rain,或純打打殺殺血腥既戲,一向都非我杯茶! 而且依套係老公想睇多d,我反而一路睇一路上網,都唔係好留心!!

我對阿Rain 所知並不多 ,只知佢跳舞好得,喺亞洲好紅(越來越紅!); 拍完Ninja Assassin 後喺歐洲又開始紅!

從來都唔覺得佢靚仔,只係好典型無整過容既普通韓國男士樣; 反而佢個非典型韓國body 就好嗒得杯落! (不過戲中既佢露出上半身,可能化咗妝啦,個人覺得肌肉得來太過火! 我好怕筋肉人feel......)

雖然我只係咁二立過吓依套戲,不過佢好似真係打得吓喎! 雖然戲中好多電腦特技,不過睇阿Rain 動作架勢似模似樣,有跳舞底子果然係唔同d!!

另外真係無唸過阿Rain 講英文講得咁流利,連發音都好好! (我d來自韓國既大學同學英文發音帶好重口音,好難聽得明......) 而且佢唔會顧得講英文對白而顧唔到演技 - 首次以唔係佢first language 既英文來演戲,佢真係做得好好啊!!
29_3_16.gif image by veronica_tsim

睇到阿Rain 第一套荷李活電影講英文已經講得咁好; 再睇埋佢早排出席MTV Movie Awards 上台領獎時短短幾句英文爛gag 致詞,表現出來無論態度 + 發音都自然不過,充滿自信~

再望望隔離戇居居企喺度頒獎比阿Rain 既成龍大哥,佢去咗荷李活發展多年,英文依然完全無進步2008111213534059.gif image by veronica_tsim,講野依依哦哦一舊舊發音又騎呢,唔識講時就用手勢搭夠 (咁多年都仲係咁!! ) 我喺屋企睇電視都睇到滴哂汗......._1284.gif image by veronica_tsim


因為我都無留心睇戲,所以唔比星星咯~~~~~




width="500" height="306">



5 則留言:

  1. I watched Rain's concert in NYC 4 years ago. He danced very well, and he's pretty cute. The important thing is he likes to show his muscle. So man. Many American white girls screamed for him. I remember he could not speak very fluent English in the concert. (maybe he did, but the concert place is too noisy and I could not hear)
     
    [版主回覆07/09/2010 00:19:00]i guess he's been trained for his English before he shot Ninja Assassin!   his English's really good in the movie and at the MTV Movie Awards as well!! of course he still has a tiny litte bit of foreign accent, but it's really good for him as a Hollywood new comer~
     
     

    回覆刪除
  2. I was in Hollywood studying screenwriting when this movie was on promo and the posters were everywhere, but unfortunately, I wasn't much of a Ninja nor Rain fan (just like you, Mrs. T), so I didn't watch it. But it's always good to see some Asian lead roles in Hollywood movies!!
    [版主回覆07/10/2010 01:39:00]i only watched this movie cos Mr.T wanted to see it! i wasnt really interested~
     
     

    回覆刪除
  3. 噢﹗成龍話過佢果的係成龍英文﹐ 唔會去特登學的美國人講英文咁呀﹌ 可能佢覺得佢自己好把炮﹐無論講成點的英文人都要受呀﹌
    [版主回覆07/10/2010 01:36:00]吓.....佢竟然咁樣講過!!?!??!  咁叫佢留返佢d"成龍英文"同林鳳嬌 + 房祖明講飽佢啦! 唔好喺公開場合獻世嚇親人兼映衰哂香港人!!!
     
     

    回覆刪除
  4. Gaileは林家歐巴桑2010年7月8日 下午5:20

    我好鐘意Rain架(因為我鐘意單眼皮男仔)部戲我冇眼呀,韓國人講英文真係...佢地好似唔識發F音,coffee會讀成co..bee
    成龍??!!懶係以為自己係荷李活好紅(可能真係)講野自大到呢!!學下謙虛先啦!!
    [版主回覆07/10/2010 01:32:00]單眼皮既男人完全吸引唔到我!   我覺得雙眼皮對眼先有神架嘛~ 男人對眼要好有神先吸吸吸.....到我過去!
     
    我唸韓國男人都唔係我杯茶! 果時同埋V媽媽V阿姨一齊去韓國旅行,個女導遊係韓國土生土長華僑,佢話如果我地3個喺韓國既話,一定會比男人或老公打死!  (指我地3個太大女人!)
     
    我對大學果咋韓國男一d好感都無 - 一貫大男人鼻尖向天自以為好搶手!  (佢地以為自己仲喺韓國呀? )
     
    真係好心阿成龍大哥啦! 個樣已經........人品又.......不知所謂!
     
     

    回覆刪除
  5. 佢喺戲入面啲肌肉堅0架... 每次睇都心痛, 因為佢操嘅過程超辛苦.... 不過真係好開心, 越來越多人鍾意佢, 同埋佢越講越好嘅英文, 呢套唔係佢第一套荷里活電影, 之前佢都參與過 speed racer, 佢啲英文就係由嗰時開始, 搵個老師日日咁 train 返嚟0架... 睇到佢而家有咁好成績, really proud of him~~ 
    [版主回覆07/10/2010 18:09:00]我 唔係 話佢d肌肉係流 - 平時見佢唔著衫都略知一二啦! 不過拍戲時又要燈光又要就角度,body 要化妝係緊架!! 我只係覺得出來效果少少太誇張啫! (but i guess that's the point!)
     
    Speed Racer 佢唔係擔正,我唸對白都唔慌多啦!?!? (我無睇!) 好多亞洲演員去到荷李活拍戲,但因為始終唔敢講所以一直都講得唔好~ 相反Rain 真係講得好好!
     
    哈哈~~~~ 睇妳講既野,好似佢真係好老公咁!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...