2010年7月1日星期四

忙極都要食野架! 2010年6月29 + 30日 (附食譜)

過去整整一星期幫老公搞丁屋既野,幫佢整理文件,又要就啱時差打電話返香港越洋處理事項......無時間煮三餸一湯呀! (其實係無時間plan 餐單 + 去買餸就真!! )

事項暫時處理得七七八八~ 老公有大咋信件要簽名,因為當初入紙時既文件,62要老公簽中文名,咁而家當然都要簽返中文名啦......

睇住老公簽名逐筆逐筆"鬥"個字出來,筆劃千奇百怪,右至左又有; 下至上都有......真係笑到我反肚!!!!   

無時間三餸一湯都要食野架! 反正依幾日天氣都熱熱地到胃口麻麻,咁煮d簡單快手既野啦!

最緊要係快手!!!!!!1775465298.gif image by veronica_tsim

6月29日 (星期二)

雖然自從買咗部pasta machine 後,間中我會自己整意粉~ 不過有時然興起想食,無理由到時先來搓粉架嘛!

所以我仍然買定好多現成pasta 存貨 - 尤其係口味 / 外型新奇既pasta!

 是日一個人lunch 煮咗依包corn spaghetti (粟米意粉)~

 其實依包粟米造既意粉,係特別for 有Coeliac Disease (麩質穀膠不耐症)既人! 成份完全不含小麥麩質~

我並無麩質穀膠不耐症! 果次行超市貪得意買來試吓啫~~~


 胡亂快手整咗依碟熱辣辣香噴噴又好味既意粉~

粟米意粉無論煮熟咗未,顏色都比普通麥造意粉深黃色; 質感其實同普通意粉無分別; 不過味道方面,粟米意粉帶有一股類似中式粉麵,好難形容既味道,個人覺得依種味道同一般意粉煮法格格不入!


2008111213530154.gif image by veronica_tsim 我都係鍾意普通意粉多d!!

現時我屋企除咗有常備既普通pasta + 墨汁pasta 之外......

 仲有d特色pasta!

 早排去意大利旅行時買既玫瑰花瓣扭紋粉;

 Asda 出品既蒜蓉九層塔闊麵;

 Asda 出品既辣椒筆尖通粉;

 Sainsbury's 買既意大利長麵~

係時候要清緊d貨嘞!! 否則一個唔覺意到咗期就弊傢伙~~~~


是日晏晝食咗快手意粉,晚餐本來想食燒大舊牛~

不過Asda 無哂有骨rib joint,我又懶廢事行去Tesco......

 不過牛扒減價喎! 就食牛扒啦!!

我買咗一pack 西冷扒 + 一pack 肉眼扒,兩pack 都好靚~

我一向只食Scottish beef~ 點知我到影相時先發現 - 原來包肉眼扒係British beef 來!!

見佢地包裝一樣,我仲以為全部都係Scottish 添......

 是晚食西冷牛扒飯~ 不過唔鬼記得買個西蘭花......


6月30日(星期三)

本來是晚食肉眼扒,不過果2塊肉眼扒咁細塊好似唔多夠......

 於是整咗大兜雞肉大蝦沙律~

晏晝99臨時打電話來,想我返去幫佢地打中文信件!

老公就問我可唔可以整個pizza 帶返去? (因為99鍾意食pizza!)

得得得!!!
140698384_c.gif image by veronica_tsim 老公出到聲,要赴湯蹈火都無問題!
 
(何況只係區區一個pizza~ )

 即時去買料整咗個香蒜青檸雞pizza!

 所謂青檸雞只係Asda 既現成貨 ,不過我另外加咗pepperoni、磨菇、青椒、粟米!


當老公問我可唔可以整pizza 帶返去99度時......


_1561.gif image by veronica_tsim
 我: 好呀! 你想我整咩pizza?


_1558.gif image by veronica_tsim
 老公: 不如整海鮮pizza 吖?

哇哈哈哈哈~~~~~~
140698388_c.gif image by veronica_tsim
 有人曾經覺得海鮮pizza 好怪,對海鮮pizza 非常抗拒! (網誌)

上次我堅持屎都要整一次海鮮pizza,結果我盡剝對方棚牙! 而家人地主動要求食海鮮pizza 喎!! 呵呵~~~~~
_1272.gif image by veronica_tsim


不過尋日我懶得行去Tesco 買海鮮喎! 所以食雞肉pizza 啦~

 香辣蒜味帶子意粉食譜click here~

 雞肉大蝦沙律食譜click here~

 V記巨有無霸薄餅食譜click here~



16 則留言:

  1. 我 ..... 6月30日都整左pizza呀 (跟妳recipe) , 不過我放得太多"涵" , 哈哈, 幾吋厚, 我聽日post過妳睇
    不過唔知點解, 我已經落少左30g水, 但都好痴手呀 ...
    叫個鬼仔寫中文好慘架, 咁多筆劃, 我覺得佢地似畫符多d囉
    塊牛扒打左格仔好靚, 不過妳地可以食咁多飯既, 勁 ~
     
     
    [版主回覆07/03/2010 07:42:00]post 咗未呀?
     
    搓批底唔可以咁心急架~ 要一路搓一路等麵粉吸水架嘛! 落少水焗出來可以會太乾架~
     
    我老公d中文字唔似鬼畫符~ 不過似幼稚園"靚"仔字囉!
     
    我係飯人來嘛! 左邊果碟多飯係我架,而且我仲有添飯........
     
     

    回覆刪除
  2. 長麵煮果時我成日怕落水先果一半會過熟﹌ 哈哈哈哈哈哈 ﹌ 你問你老公整咩批﹐然後佢講左你又唔整﹌
    [版主回覆07/03/2010 07:38:00]唔會架~ 我上次煮過一包又係咁長既墨汁意粉,意粉一掂到滾水就軟架嘞! 
     
    唓~ 鬼叫佢咁short notice 咁遲先出聲呀! 仲有呀~ 果時我話想整海鮮pizza,佢一直反對架!! 後來我反抗屎都要整,佢試過又話鍾意~ 而家要比吓教訓佢!!!!
     
     

    回覆刪除
  3. 香蒜青檸雞pizza好靚啊,望見想食
    蒜蓉九層塔闊麵我呢邊冇見過,煮左咪唔使加味囉
    [版主回覆07/03/2010 07:35:00]多謝Prime~ pizza 整過好多次咯,越來越上手易整!
     
    個麵我未試呀! 仲未知咩味......遲吓試咗話妳知吖!
     
     

    回覆刪除
  4. 我對個蒜蓉九層塔闊麵好有興趣呀! 如果我呢邊都有得賣就好喇!
    [版主回覆07/03/2010 07:34:00]個麵等我試過後話妳知好唔好食吓!
     
     

    回覆刪除
  5. 你個PIZZA整得好有水準WO!唔怪之得你老公一定要你整啦!
    PS:同埋你老公最少都要識得寫靚靚自己個中文名WO!話哂係自己個名,真係乜文都唔理得咁多,最緊要寫出黎唔失禮自己呀!
    睇黎你要得閒醒幾隻中文字佢學下啦~=V="(等佢知你個BLOG打緊關於佢既野~XDD)
    [版主回覆07/03/2010 07:34:00]老公問我可唔可以整之嘛~ 佢無話一定要我整呀! 哈哈~~~
     
    而家開始教佢中文我唸太遲嘞! 況且佢自己都無咩意欲想學.......中文字佢只識寫佢自己 + 我個名~ 寫到就由佢咯!
     
    佢雖然完全唔識中文,但佢成日都叫我讀比佢聽我blog 寫乜架啦~ 佢好鍾意"聽"我個blog 架!    
     
     

    回覆刪除
  6. 你的 seafood pizza 正,之前有在女儿的学校学cooking, 有教过做pizza, 但现在又忘记了,还好,你有recipe, 找日照着做希望可以成功。
    之前学做面包,不成功:(,我老公說是我在採 粉时做的不好。
     
     
    [版主回覆07/03/2010 07:29:00]整咗post 出來睇吓吖! 其實pizza 一d都唔難整架~
     
    麵包其實搓粉、發酵都重要~ 雖然我自己整麵包都唔係好精,不過妳都可以參考吓我整過既包包: http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/index?l=f&id=107
     
    我介紹妳用Waitrose 依隻高筋粉吖! 個人覺得係暫時我用過最好既高筋粉~
     

     
     

    回覆刪除
  7. 妳真係叻整得好靚呀 ! 流哂口水 .
    [版主回覆07/03/2010 07:25:00]唔叻~ 唔叻~ pizza 唔難整架!
     
     

    回覆刪除
  8. 我今個星期日都想整pizza呀
    [版主回覆07/03/2010 07:24:00]整啦~ 整啦~ 不過記住要預我一件喎!
     
     

    回覆刪除
  9. 我都決定唔理我兩老鍾唔鍾意喇!!!
    我都要整PIZZA呀
    靚姐姐你真係叻呀~~~
    個PIZZA真係好掂~~~
    我今個星期整話你聽掂唔掂
    [版主回覆07/03/2010 07:23:00]整啦~ 整啦~ 妳整餅咁叻,一定難妳唔到!
     
     

    回覆刪除
  10. 呢個新抱真係好乖又識大體,抵你老公咁錫你架!!
    [版主回覆07/03/2010 07:23:00]嘻嘻~~~~ 佢地鍾意食,我鍾意整,大家開心啫!
     
     

    回覆刪除
  11. 題目應該改為~  
    忙極都要食 好 野架! 2010年6月29 + 30日 (附食譜)
    [版主回覆07/03/2010 07:22:00]蟻兄你要求咁低架! 意粉pizza 依d粗野來之喎.......
     
     

    回覆刪除
  12. 濃情朱古力碰上士多啤梨2010年7月2日 上午2:24

    wo.真係好勁呀你..樣樣都煮得好掂呢..
    [版主回覆07/03/2010 07:19:00]過獎嘞! 唔勁~ 唔勁~ 工多藝熟,熟能生巧啫!
     
     

    回覆刪除
  13. 個pizza 靚到好似係街買咁 唔係... 直情可以攞出街買啦 V女廚房可以開鋪頭啦 ^^ k
    [版主回覆07/03/2010 07:02:00]多謝Katie~ 如果妳幫襯我既話,我唔收妳錢!
     
     

    回覆刪除
  14. 越睇越肚餓添!
    [版主回覆07/03/2010 06:59:00]嘻嘻~~~ 妳果邊都大把美食啦!
     
     

    回覆刪除
  15. 妳整既pizza真係好正呀~
    [版主回覆07/03/2010 06:59:00]多謝Andrea~ 整得多上哂手好易整架咋!
     
     

    回覆刪除
  16. 妳個topic好反映到我之前個topic"唔記得食飯" 真係應該要入多d貨仔在家~
    [版主回覆07/03/2010 06:58:00]存貨只係以備不時之需,盡可能既話都應該食新鮮食物既!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...