2010年6月29日星期二

The Trossachs (2010年6月27日)


是日去咗郊區 - The Trossachs 親親大自然!

The Trossachs 係著名風景旅遊區來~ 果頭有山有水,花花草草蟲蟲乜都有 - 啱哂我! 而且路程唔太遠,都幾方便!

周圍行吓玩吓影吓相,順便搵定個BBQ既好位置!!
7_2_103v.gif image by veronica_tsim


 上游有淺河溪澗~


 d水好清澈好乾淨架!

 下游係Loch Lubnaig~


 就依度啦! 喺依度燒野食一流!!

 老公掟石仔好叻架!

2008111213530154.gif image by veronica_tsim The Trossachs 除咗有靚風景,仲有好多野睇架......

 山邊發現有好多Wild Strawberry (野草莓)!

 野草莓每年4至7月開花,6至7月結果;

 結既果比一般普通士多啤梨細好多好多,每粒約1至1.5cm 大小,好鬼cute~~~~

berry.gif image by veronica_tsim 實物同依粒士多啤梨公仔差唔多大啦!  

十足十小人國既士多啤梨!! 哈哈~~~~ 2008111213534088.gif image by veronica_tsim

 小小士多啤梨多汁且帶強烈士多啤梨香味,而且無毒可食用~

網上好多人話野草莓非常香甜~ 不過因為果日我未知野草莓有無毒,所以無試到! 下次我一定要試吓!!

 原來野草莓喺英國屬好常見,喺全英國廣泛分佈~ 不過我第一次見咋!


 山邊有大棵Dog Rose~

 Dog Rose - 歐洲野玫瑰,又名狗薔薇; 花莖有刺,每年6至7月開花,花白色帶微微粉紅~

個名衰衰咁,但d花好靚吓架!!

行到山谷一處濕地,見到好多一球球既"棉花"散佈......

 原來係依種專生長喺沼澤濕地且耐寒,叫做Cottongrass - 羊鬍子草既植物~

舊時代Cottongrass 被用來製造蠟燭心或填充枕頭,同時亦有作藥物之用。

 去到郊區我先發現 - 原來Foxglove (毛地黃)喺山邊周圍都有好鬼多! 只係我以前無特別留意過......

野果野花野草,仲有大咋蟲蟲......

 依隻不知名蜘蛛雖然只得粒豆咁大,不過螢光黃實在太搶眼!!_1645.gif image by veronica_tsim


 顏色古怪,連個"網"都怪過人一pat 野咁......

依種蜘蛛我第一次見咋! 網上搵咗好耐仍然搵唔到佢叫咩名......

高人請指教!!

濕地唔止有Cottongrass......

 仲有好鬼核突,大大條兼滑潺潺,俗稱鼻涕蟲既蛞蝓~ (比佢嚇鬼死!! )

仲有辛勤小蜜蜂.......



118712980_c.gif image by veronica_tsim The Trossachs 真係一個好靚既地方啊~~~~

 而且又有好多obejects 任我影餐飽!

搵日要去果頭BBQ先!!



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...