2010年6月2日星期三

6月聖誕節 (2010年6月2日)


今日好鬼有聖誕feel 啊!6117-1315447325.gif image by veronica_tsim

因為禮物收完一份又一份 ,而且2份都係香港blog 友越洋寄來既呢~

 先來阿四既禮物......

  哇哇哇!!!

 日清手打烏冬小麥粉1包~ (應該係for 手打烏冬啦! 看圖段估嘛~ );

 水磨年糕1大包;

 好好味既牛頭牌豬骨湯塊; (上次果2盒剩返半盒咋! )

 李錦記星洲炒米醬 + 香茅豬扒醬; (睇到個香茅豬扒醬包裝已經好想食!  要快d試吓先!!)

 乳木果潤唇膏1枝;

 阿四DIY鐵書簽1枝;

 係我最鍾意既Paris 呀!

 Tiramisu Cream Cake 1盒~

上次見到彤彤帶茶點,我已經覺得個樣好吸引~ 真係好好食呀!!!!

所以......

 頭先一路食一路睇新收到既LV catalogue,不知不覺已經食鬼哂!  (哈哈~~ 幾鬼襯色! )

咁我都分咗1塊比老公既~~

阿四~ 真係多謝哂妳呀! 寄咁多野比我,仲咁鬼重呢~

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
剛剛執拾好阿四寄來既禮物後......

 郵差叔叔再次拍門送來一個包裹~

 今次係扑友Fian 寄來既湯包 (龍蝦湯包?? )

又係睇到個包裝已經流哂口水~~~~

老公最鍾意龍蝦架嘞! 佢見到個湯包好鬼興奮!!

依個湯包好似係Fian 既husband 從日本九州帶返來既~

真係好多謝Fian 妳同我一齊分享啊!

真係好多謝阿四 + Fian 2份窩心既禮物,令我愉快既一天再錦上添花啊! 6178-1315447290.gif image by veronica_tsim



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...