2010年5月4日星期二

Scotland Sakura (2010年5月3日)


 (唔知大家有無發現我個樣好驚? 因為我喺老公協助下都爬到幾高架......_1299.gif image by veronica_tsim)

天氣差別關係,蘇格蘭既櫻花一向比日本既櫻花遲盛開~

特別今年global climate change 變化更大,今年蘇格蘭既櫻花開得更遲!

 尋日(5月3日)喺Glasgow City Centre 一間office 既停車場外見到依棵,暫時係我今年見到開得最燦爛果棵!



  
櫻花開得好密,喺樹底下真係可以遮蔭架!

 
頭上一遍"櫻花海",感覺好似喺粉紅色既海底! 哈哈~~~~

_353.gif image by veronica_tsim  不過其實仲有好多櫻花樹仲未完全盛開架!
好似我屋企附近果咋......

 
上星期頭影既......(4月26日)

  
當時只見花蕾,未見有開花...... (4月26日)

  
過咗一個星期,尋日(5月3日)終於見到開花嘞!

 
但仔細睇清楚,其實周圍仲有好多花蕾未開架!

 
而且開咗既櫻花亦未完全開得盡......

 
所以唔似得上面盛開果棵櫻花一球一球咁靚~
往年依個時候已經滿地落櫻花瓣,不過今年暫時仲未喎......

 停車場果棵車厘子樹既花開到疏lun lun 好鬼奀......

 
(2008年7月攝) 唔知今年會唔會好似前年咁,樹上結咗好多車厘子呢?  (網誌)
舊年1粒都無啊!

 除咗櫻花之外,我好鍾意既Bluebells (藍鐘花)都開始開花嘞!



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...