2010年5月14日星期五

二人世界快手炒飯 - 2010年5月13日 (附食譜)



蕃茄銀芽肉碎湯 & 鹹魚雞粒炒飯

本來依餐係唸住食右上角"今晚食乜鬼?"個menu既!

不過想去煲湯時先發現,之前果晚既蕃茄湯仲有剩夠2個人喎! 咁不如煮餐簡單少少,飲埋剩返既湯啦......

之前果晚食咗魚香茄子,仍然好想食梅香鹹魚!  不如整個鹹魚雞粒炒飯啦......

不過無隔夜冷飯喎...... 咁即刻煲啦~~

只要有齊哂材料,依個飯好快手搞掂架咋!

經過連續2晚既梅香鹹魚攻勢,我終於成功令老公開始接受鹹魚嘞!Laugh-small.gif image by veronica_tsim

平時去泗和行飲茶時叫個鹹魚肉餅飯,佢掂都唔掂 - 連肉餅都唔食喎!!

但依餐炒咗一大砵飯,當我第一碗炒飯只食咗一半時,已經見老公"不"緊第二碗! 仲要慌死蝕底咁款,一路"不"一路壓實d飯大大碗果隻!   當時我心唸: 喂~ 我未添飯架!! 留返d比我好喎!!!
_1282.gif image by veronica_tsim

_2107.gif image by veronica_tsim 我: 好唔好食呀?

_2013.gif image by veronica_tsim 老公: 好正呀!!!!!!! (講時一路點頭一路"不"飯入口......)

_2112.gif image by veronica_tsim 我: 鹹魚喎~~~~~~~ 鹹魚你都覺得好正? 你食唔食到鹹魚味先??

monkey2085.gif image by veronica_tsim 老公: 食到呀! 好鹹呀~ 不過撈埋d飯就啱啱好!

_2036.gif image by veronica_tsim 我: 咁如果我下次整鹹魚雞粒豆腐,你會唔會食?

biaoqing018.gif image by veronica_tsim 老公: 會呀!

飯後老公攤喺梳化........

m203.gif image by veronica_tsim老公: 哎吔~~~~ 我好飽呀!! 哎吔~~~~

_2112.gif image by veronica_tsim 我: 你真係覺得個炒飯好味?

m205.gif image by veronica_tsim 老公: 我覺得唔好味都唔會食咁多食到咁飽啦!! 點解妳不停問??

_2108.gif image by veronica_tsim 我: 咁你一向至憎鹹魚架嘛!!

th52.gif image by veronica_tsim 老公: 係囉! 我咁憎鹹魚,妳都整得咁好味! 我Honhon 真係好叻呀~~~

好~ 下次我要挑戰令老公接受蝦膏!!_1554.gif image by veronica_tsim

 蕃茄銀芽肉碎湯(參考食譜)click here~

 鹹魚雞粒炒飯食譜click here~



11 則留言:

  1. Gaileは林家歐巴桑2010年5月14日 上午4:39

    妳咪咁長氣係咁問佢好唔好食啦, 一路"不"一路壓實d飯...Mr.T都盡在不言中
     
    [版主回覆05/14/2010 20:44:00]問清楚好d! 而家証實咗佢已經初步接受咗鹹魚,咁我可以開始 逐步逐步將鹹魚越來越重手嘛!
     
     

    回覆刪除
  2. yummy yummy
    [版主回覆05/14/2010 20:41:00]Thank you~
     
     

    回覆刪除
  3. 我都想食鹹魚呀﹗不過我係呢度好似冇見過﹌ 哈哈哈 ﹗原來你老公本來唔食鹹魚架?﹗ 咁咪蝦醬都唔食囉? 你明知你老公唔食鹹魚你都要叫鹹魚肉餅 ﹌ 哈哈哈 ﹗你望住你老公添飯仲留意佢壓實的飯﹌ 哈哈哈哈哈哈 ﹗原來真係唔食蝦醬架﹌
    [版主回覆05/15/2010 01:47:00]妳試吓d亞超搵唔搵到啦! 我果隻係泰國野來架,好似樽腐乳咁 (不過係膠樽!),有油浸住既,超梅香啊~~~~
     
    係呀~ 蝦膏鹹魚我老公一向至憎! 試過佢喺雪櫃摷到我盒蝦膏,佢話好臭 + 叫我快d揼咗佢.......我下次就係要挑戰佢蝦膏炒飯!
     
    去飲茶果個鹹魚肉餅飯好正架! 咁佢唔食我要食嘛~
     
     

    回覆刪除
  4. 你d鹹魚攻勢好勁呀 你老公都不得不愛上 
    [版主回覆05/15/2010 01:42:00]雖則我老公係竹升,但其實我覺得有好多野佢根本唔係唔鍾意食,只係99從來無整過,佢無機會試先話唔鍾意!
     
     

    回覆刪除
  5. 岩的, 係時候教下你老公, 咩叫中國傳統飲食.........
    [版主回覆05/15/2010 01:52:00]我一路都有教佢啦~ 淨係內臟我都不知又呃又氹昆咗佢食幾多次!  早排去羅馬旅行時,先叫做有少少成績令佢鍾意食雞肝~
     
     

    回覆刪除
  6. 係呀 ! 唔知點解d外國人唔鍾意食 內臟, 如果佢地去大陸旅行, 見到d人食牛什, 豬腸.......... 實嚇死佢地............  不過,你好似 整過 滷水豬雜 煲, 老公真係唔食  ? 甘咪一個人食晒.........  
    [版主回覆05/15/2010 02:16:00]唔係架~ 其實歐洲好多地方都有食內臟習慣架! 尤其法國 + 意大利; 英國又有kidney pie + stew; 蘇格蘭又有血腸, haggis......其實都好有食內臟文化架! 只係好多人硬係未試過就話核突 (好似我老公依種人!)
     
    豬雜暫時仲未令到老公鍾意呀! 試過喺台灣買咗串麻辣豬腰,我呃佢話係豬肉....點知佢食完就知我呃佢嘞!  所以係呀 - 煲滷水豬雜我一個人食哂呀!
     
     

    回覆刪除
  7. 哈哈,  真係好有成功感 !!  可以令到老公仔鐘意食一樣野 支持你下次試下 蝦醬 ^^ k
    [版主回覆05/16/2010 14:58:00]哈哈~~~~ 成功感都係其次,最好就係而家少咗樣佢完全唔食既野,煮野時要就住佢口味都可以就少d!
     
     

    回覆刪除
  8. 下次整蝦醬蒸豬肉俾妳老公食
    [版主回覆05/18/2010 07:02:00]依個對佢來講可能勁得滯,我唸都係由蝦膏炒飯入手好少少!
     
     

    回覆刪除
  9. Hey Mrs. T, haven't left you a message for a long time... I admire your effort in getting your hubby to try things he didn't like... my boyfriend doesn't like ANY seafood... he wouldn't try any even if I force feed him!
    [版主回覆05/18/2010 07:01:00]your BF doesnt like seafood? such a shame!
     
    well i always try my best to convince Mr.T to try something i like~ even if i fail, i would still cook them for myself!
     
     

    回覆刪除
  10. 我自己就好鍾意鹹魚同蝦醬嘞! 但我Honey話 D 蝦醬 好臭呀! 激死!
    希望你挑戰成功啦~
    [版主回覆05/18/2010 06:58:00]唉~ 試過老公喺雪櫃摷到我包馬拉盞,佢大叫: HonHon~ 咩來架? 好臭呀!!!!! 係咪變壞咗? 快d揼咗佢啦!
     
    所以蝦膏會係比鹹魚更有挑戰性既challenge!
     
     

    回覆刪除
  11. 咸魚都OK,我鍾意蒸"立"腸呀~~
    [版主回覆05/18/2010 06:56:00]腊腸我由細到大都唔鍾意!  我鍾意潤腸~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...