2010年4月15日星期四

二人世界Summer Food - 2010年4月14日 (附食譜)



雞肉大蝦沙律 & 鹹鯷魚車厘茄黑橄欖薄餅

最近天氣暖咗好多~  天氣一暖我 + 老公都會想食沙律!

 尋日一早整咗一大兜!

 一撈完材料都未雪凍,我就為食即時食咗兜!

順便加隻之前果晚唔記得整既龍蝦拑......龍蝦沙律呀!!!!!

 老公放工返來,再整隻老翻Le Pizze Vesuviana......

加埋個沙律,就係一餐好味豐富,又啱哂夏天胃口既summer dinner 嘞!

尋晚用咗個新mixer 整pizza 來開光.....

明明上次試機時好鬼嘈架; 不過尋晚搞緊pizza 底時又覺得唔係太嘈喎!!

明明依部得300W; 點解力水好似仲好過之前果部400W kMix 既呢??

暫時我好滿意呀!!!!!   希望佢真係如其他用家所講係一部好mixer 啦!

 Le Pizze Vesuviana (鹹鯷魚車厘茄黑橄欖薄餅)食譜click here~

 雞肉大蝦沙律食譜click here~



8 則留言:

  1. 你果邊開始暖拿?已經食夏天餐﹌
    [版主回覆04/16/2010 02:48:00]依度有十幾度我叫做好暖架嘞!
     
     

    回覆刪除
  2. Gaileは林家歐巴桑2010年4月15日 上午6:33

    等我依個weekend又試下整pizza先,到時就可以用我既刀叉...用乜料好呢
    [版主回覆04/16/2010 02:48:00]咁等睇妳個pizza 嘞!
     
     

    回覆刪除
  3. 大蝦沙律好食,不過唔知點解我鍾意食泰國果D沙律,酸酸辣辣好醒胃!!
    [版主回覆04/16/2010 02:47:00]沙律我都係鍾意食西式既~
     
     

    回覆刪除
  4. 兩樣都整得好靚呀 ! 重有龍蝦添冇得彈 ,
    [版主回覆04/16/2010 02:46:00]多謝ak! 其實個龍蝦拑係之前果晚忘記咗整既剩餘物資來架~
     
     
     
     

    回覆刪除
  5. V小姐最後拿了龍蝦鉗來伴沙律呢...
    呵呵呵... 可能我比較喜歡吃熱的,
    所以都沒想到要當冷菜...
    突然想到潮州菜中的桔油,
    就可以用來伴凍龍蝦, 凍琵琶蝦, 凍蟹呢!!!
    [版主回覆04/16/2010 02:45:00]係呀~ 因為得果4隻咁大把嘛!  
     
    桔油我去打冷時見過人地張枱有,不過自己就未試過,唔知咩味!  有機會我都想試吓~~~~
     
     

    回覆刪除
  6. 龍蝦沙律~~~正呀
     
    見到妳個pizza,我都好想食呀
    [版主回覆04/16/2010 02:43:00]係"用 龍蝦 拑裝飾 沙律 "先啱!  
     
    妳又想食係咪因為見到妳都鍾意既鯷魚呢?
     
     

    回覆刪除
  7. 你好呀, 我是路過的!!
    我都係由香港來的, 剛剛在去年十月嫁來英國, 初來步到啊...
    我好鍾意你個pizza, 好正啊..
    [版主回覆04/17/2010 01:46:00]妳好吉蒂! 歡迎妳~ 我個pizza 好易整架咋,妳都試吓吖!
     
     

    回覆刪除
  8. 夏天咁熱真係唔係好想煮, 所以通常都係食pizza, 沙律, 意粉
    [版主回覆04/17/2010 01:45:00]不過......我兩三餐唔嗅米氣的話,就會開始吊飯癮架嘞!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...