2010年4月15日星期四

Le Pizze Vesuviana (鹹鯷魚車厘茄黑橄欖薄餅)


我依個Le Pizze Vesuviana其實係A貨老翻來!2008111213534088.gif image by veronica_tsim

 依個係我2月時去羅馬一食傾心既Le Pizze Vesuviana~ (網誌)

2008111213530154.gif image by veronica_tsim實在太好食嘞~~~~ 我決定要翻一翻佢!

正版材料有 - 車厘茄、鹹鯷魚(anchovies)、黑橄欖、水牛芝士(mozzarella),仲有一種叫做Provola 既芝士~

Provola 係一種經過煙燻既芝士~ 不過普遍超市無得賣,所以我今次無用到!
不過A貨既味道都有95%相似架!!Smiling-Small.gif image by veronica_tsim


6"薄餅底一個:


1. 高筋麵粉60g, 中筋麵粉55g, 即用酵母3g, 細雞蛋1/2隻, 橄欖油2茶匙, 糖1茶匙, 鹽1/4茶匙, 溫水60ml~ 將所有材料拌勻,搓成光滑均勻的麵糰,弄成球形放在塗油的大碗內,用保鮮紙包好進行發酵。
2. 直至麵糰發酵至約3倍大 (e.g. 25C氣溫下需時約1小時15分鐘)。

3. 薄餅焗盆塗油。

4. 取出麵糰放氣,放在(3)的薄餅焗盆內,放入焗爐內靜置30分鐘。


5. 預備材料: Mozzarella、黑橄欖、Anchovies、新鮮Sweet Basil、車厘茄~
 
6. 車厘茄切半; 黑橄欖去核; Mozzarella撕碎; Sweet Basil 葉洗淨抹乾備用。

7. 薄餅上先塗上少許橄欖油,鋪上一層Mozzarella 芝士碎。

8. 隨意鋪上材料後,用海鹽和磨碎黑胡椒調味,再在材料上面灑上少許Mozzarella 芝士碎。

9. 放入已預熱焗爐200C,烤焗12至15分鐘即成。


11 則留言:

  1. Peter仔都整埋, 叻女
    我幾鍾意鯷魚陣味 (不過我屋企無一個鍾意)
    宜家等緊食晚飯, 又嚟偷食一啖先 ( yeah )
    [版主回覆04/15/2010 20:11:00]多謝Catherine!
     
    薄餅我唔係第一次整架嘞! (哈哈~~~Peter仔... ) 之前都整過幾次嘞~
     
    其實我老公都唔鍾意鯷魚架! 不過我要挑戰我自己 - 係都要令佢鍾意食! 因為我鍾意~~~~  
     
    唔洗偷食一啖咁可憐~ 成塊來啦!
     
     

    回覆刪除
  2. Gaileは林家歐巴桑2010年4月15日 上午6:38

    原來依個就叫車厘茄,最近我見到街市有賣,覺得好cute,但屋企突然多左好多蕃茄,未食得哂,未試得
    妳依個係厚底份量嗎?岩哂我+老公!!!
    [版主回覆04/16/2010 02:40:00]車厘茄就咁當零食來食都好好味架!
     
    厚唔厚底既分別請睇返依度吖: http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/article?mid=18545
     
     

    回覆刪除
  3. PIZZA正喎~~~~我而家間唔中都有整,整完之後我老公一定會幫我食曬,哈哈!!
    [版主回覆04/16/2010 02:38:00]老公一向都鍾意食pizza,反而我以前就麻麻地~ 自己學識整就愛上咗! (幾自戀呀~~~ 哈哈! )
     
     

    回覆刪除
  4. ~就咁睇你個食譜又唔覺得太難整個Pizza餅底,我都想試吓整番個!
    [版主回覆04/16/2010 02:36:00]係唔難架~ 有焗爐就整得到架啦! 不過如果妳第一次整的話,睇返依度: http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/article?mid=18545  
     
    有埋個汁點煮!
     
     

    回覆刪除
  5. 好正呀 不過我唔食得
    [版主回覆04/16/2010 02:34:00]間中食少少當鼓勵吓自己都得啩!!?!?
     
     

    回覆刪除
  6. 兩張相放埋一齊,真係95%似,5%唔似係妳嗰個搓得圓滑啲,仲靚過正貨嗰個
    [版主回覆04/16/2010 02:33:00]係真唔係架?  不過我鍾意佢地果種爐焗出來既質感多d!
     
     

    回覆刪除
  7. 整我好似
    [版主回覆04/17/2010 01:21:00]妳覺得個pizza 似妳咩?  (講笑~ 我知妳打錯字! )
     
     

    回覆刪除
  8. Mrs T你真係好嗱!我又學到嘢嗱!Thank YOU
    [版主回覆04/17/2010 01:20:00]妳快d整啦! 等睇妳果個~~~~
     
     

    回覆刪除
  9. I've just started to read your blog, your cooking skill is marvelous!
    [版主回覆04/17/2010 01:20:00]welcome and hank you very much for your compliment tigerbobo!
     
     

    回覆刪除
  10. 你個peter 仔好d   (學catherine)
    最少你果個有愛心, 同埋自由度大好多...
    [版主回覆04/17/2010 01:19:00]我無點發揮我既自由度喎!
    因為我好鍾意個正版,所有所有材料我照翻架咋~ 只係差Provola 買唔到!
     
     

    回覆刪除
  11. 又係交功課的時候了, 每日整一樣你BLOG入面D野食, 都有排整, 唔洗日日咁辛苦諗食咩, 哈哈......
    http://hk.myblog.yahoo.com/ckitty_waisze/article?mid=1926

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...