2010年3月21日星期日

孖T超級黑仔日 - 五星級酒店既玻璃碎 (2010年3月21日)

今日(3月21日)真係我 + 老公既超級黑仔星期日!!

黑仔1

今朝老公打電話去Hilton book 枱食lunch buffet~ 不過接電話既侍應生幾乎一律唔識英文!!
(Hilton 好多侍應係來自其他歐洲國家既半工讀生~) 

最後老公斷斷續續打咗2通電話去Hilton,同最少6、7個人喺電話中交涉,足足搞咗45分鐘先成功book 到枱......

黑仔2
臨出門口我發現唔見咗1隻鑽石耳環!_365.gif image by veronica_tsim

不過估計應該喺屋企,所以希望會搵得返啦~~~~~

黑仔3
依隻黑仔係今日最大鑊果隻黑仔!thboo.gif image by veronica_tsim

去到Hilton 侍應帶我地埋餐枱,屁股都未坐落張櫈,我見到老公張櫈些少麵包碎,於是叫老公抹咗麵包碎先坐低......
前後都唔夠2秒......._377.gif image by veronica_tsim 老公成隻右手都係血!

老公即時攞起枱上既餐巾包住,成塊餐巾即時染滿哂鮮血!_1651.gif image by veronica_tsim  真係好勁果隻!!!

 罪魁禍首係依塊約1吋長既玻璃碎!  

 
張櫈 + 地下都有血跡!

(老公及時用餐巾包住傷口咋,如果唔係仲多血呀!!!_1300.gif image by veronica_tsim)
喺一旁既侍應即時嚇呆_1271.gif image by veronica_tsim,過咗幾秒先識反應叫經理來......

為免影響其他食客,佢地帶咗老公出酒店大堂消毒 + 包紮傷口~

我喺餐枱度影完相 (要保留証據嘛!)
_2077.gif image by veronica_tsim 有咩事追究起上來要講証據!!再出去大堂睇吓咩情況......
出到去見到有4個人圍住老公,有人舉起老公隻右手,用消毒藥水幫老公抹緊傷口!

 睇唔到個傷口有幾深 ,不過應該係關節位! 幫老公包紮既女經理問咗幾次: 點解唔止血既? (嚇得我吖!!!! )

搞咗成半粒鐘,老公填咗張form,佢地又幫我地換枱...我已經咩胃口都無哂!

(咪睇我成日睇恐怖片......查實我係好怕血既 - 真既人血!! 怕既程度係 - 就算喺香港間中喺街邊見到流動捐血車,我都會成身軟哂果隻!!!2008111213530169.gif image by veronica_tsim)
佢地不停道歉~ 仲攞咗枝唔知咩酒出來話要請我地飲,但我地婉拒咗!biaoqing053.gif image by veronica_tsim

我真係頂唔順d西方人!_1284.gif image by veronica_tsim 

平時見佢地食乜都無酒不歡......而家求其包住我老公隻手指先叫做勉強止到血,仲請佢飲酒?
_919.gif image by veronica_tsim係咪想佢d血行快d流死佢為止呀??
知道老公無咩事後,我稍為放鬆少少就頂唔順喊咗出來!2008111213530181.gif image by veronica_tsim

老公就烚熟狗頭,嬉皮笑臉 調返轉頭氹我笑......

monkey2027.gif image by veronica_tsim
 老公: Honhon 妳睇~ 妳睇~ 我無事呀! 都唔痛既!! (一路講一路不停郁包紮咗既手指......_1284.gif image by veronica_tsim)

_2040.gif image by veronica_tsim 我: 流咁多血點會唔痛呀? 你都唔知係唔係人來架??

_2084.gif image by veronica_tsim 老公: Honhon~ 講d野妳知吖 - 妳隻戒指大粒過頭先幫我包傷口個女經理果隻好多呀!

biaoqing036.gif image by veronica_tsim 我: 你一定好爽啦! 比個靚女摸住你隻手咁耐!!

_2020.gif image by veronica_tsim 老公: 妳覺得佢好靚咩? 佢好似無咗1隻牙果喎!

_2037.gif image by veronica_tsim 我: 你都唔知我幾擔心你!!!!

monkey2069.gif image by veronica_tsim 老公: 我知~ 如果係妳整親我都會好嬲! 不過我真係無事吖嘛~ 最多一陣食返多d野補返囉!

雖然我已經無哂胃口,但因為成日都未食過野140698392_c.gif image by veronica_tsim,所以最後草草食咗2碟燒牛肉......不過就完全無心情影相嘞!

 嚇到我連自己最鍾意食既雞肝醬都唔見到! 不過老公見到攞咗比我,勉強食咗2兜~
平時我點止食得2兜咁少呀?2008111213530190.gif image by veronica_tsim

今日個Crème Brulee 好鬼正!!! 唔太甜仲好鬼有蛋香~~~  (食咗一啖先記得影相!)

無胃口都食咗1兜! (我平時唔食甜品架嘛!! )

從未試過喺Hilton 食buffet 食得咁唔enjoy!

_1502.gif image by veronica_tsim 真係太危險 + 唔可以接受嘞! 

而且我真係比老公嚇壞咗,又擔心又心痛!!

不過酒店方面好有誠意道歉,搞到我都唔好意思發脾氣......事實上我由頭到尾都發過脾氣!

一來依種情況下發脾氣都於事無補;

二來未清楚老公隻手情況之下,我一定要保持冷靜同佢地交涉;

另一方面我亦唔想令任何西方人有所誤會 - 中國人有事發生時,會借故發爛咋想搏食霸王餐! 

我地好滿意酒店方面handle 今次意外! 我地都知佢地只係無心之失,唔通真係搏比人告到甩褲咩? _359.gif image by veronica_tsim

其實我地根本無期望過 / 打算要求酒店方面作出任何補償~ 所以我地食完野時係照叫埋單既!  而且我地一早都打算以後會繼續幫襯...... 不過當我地食完野埋單時,女經理再次同我地道歉1775465323.gif image by veronica_tsim,亦唔需要我地埋單!

黑仔4
黑仔呀呢? 不過仲未完喎.......2008111213534059.gif image by veronica_tsim


食完野後去泗和行買餸,買完餸後唸住返屋企啦! 點知老公行錯線......

咁老公就問我: 行錯咗線~ 想唔想順便去埋中英行?

咁就去啦!

去到中英行入口 - 一出一入既雙線行車,有條茂利阿叔偏偏要行中間!

老公及時避佢架車,左邊車身刮到入口度閘花鬼哂!!!! _1651.gif image by veronica_tsim



2008111213530145.gif image by veronica_tsim 架車又要入廠!!! (相都唔想影呀!!! )

乜mood 都無鬼哂! 返屋企嘞!!!
_1562.gif image by veronica_tsim




30 則留言:

  1. 而家你老公隻手無野嗎!! 間咁高級酒店咁大意!! 有時真係難估計!!
    [版主回覆03/22/2010 06:54:00]睇我老公個款應該無事既! 何媽有心嘞~
     
    人有失手,馬有失蹄......睇見佢地咁唔好意思,都唔想追究嘞! 不過我地有叫佢地留意多d囉~ 整親個大隻累累就話無事啫,如果整新小朋友真係可大可小架!
     
     

    回覆刪除
  2. 的血渣的出來﹐唔好發炎呀﹌
    [版主回覆03/22/2010 08:16:00]一早乜菌都流鬼哂出來啦! 怕佢唔止血咋......
     
     

    回覆刪除
  3. 睇清楚仲有無玻璃係手指入面先噃~~
    餐飯酒店唔收錢..不過架車入廠可能仲貴
    [版主回覆03/22/2010 08:15:00]頭先老公沖涼時拆咗塊膠布,check 清楚個窿裡面無碎~
     
    我老公架係公司車來,整車保養都唔洗比錢~
     
     

    回覆刪除
  4. 你老公冇事就好了...不過, 酒店真的係好大意, 如果冇睇到, 坐o係上面, 就危險了.
    [版主回覆03/22/2010 18:34:00]我知道佢地無心,不過佢地真係大意到唔可以接受囉! 雖然我地唔追究,但都提醒咗佢地一定要小心!
     
     

    回覆刪除
  5. 嘩 ... 你實心痛死啦
    唉, 咁大間酒店都會咁既, 你講得岩, 整親大人都事小, 如果整到小朋友就幣傢伙 ...
    [版主回覆03/22/2010 18:33:00]真係嚇到我死! 咁鬼多血,個女經理又不停問"點解唔止血"喎......
     
    大佬~ 真係好危險囉! 比在麻煩果d客,一定搞大件事告佢地承機搵著數!
     
     

    回覆刪除
  6. 嘩!你今日真係好黑仔呀!快d大覺訓,希望聽日起身又係美好既一日啦
    [版主回覆03/22/2010 18:31:00]最黑既唔係我,係我老公......
     
     

    回覆刪除
  7. 要黑起來真係好鬼黑,幸好你老公沒大礙,或者可以去打吓小人呀
    [版主回覆03/22/2010 18:25:00]依度邊有打小人依家野架?
     
     

    回覆刪除
  8. ~都真係幾黑喎!無大礙就好嗱!
    [版主回覆03/22/2010 18:24:00]手會好得返,車又整得返,係無大礙既~
     
     

    回覆刪除
  9. 塊玻璃係邊度呀 ? 餐巾 ?
    比我都嚇到啦, 留咁多血呀 !
    3-4年前有次帶Katrina 飲茶 , 叫了碗水餃食, 本來果粒係Katrina食既 ,見她飽咪我食囉 , 我一食裡面係有一小節的竹簽, 插到我鬼死咁痛咋, 好彩係我食到咋, 如果比囡囡食吞了後果都不知點算呀 , 雖然那餐都免費 , 但食物裡面係咁 , 我唔敢再去飲茶囉. , 我覺得不是不小心 , 有機會員工整惑公司都唔奇 , 等於美心西餅d蛋糕有頭髮, 廁紙碎牙簽一樣囉...  
    [版主回覆03/22/2010 18:24:00]喺張櫈度~ 老公想拍走麵包碎,一拍即時成手都係血! 肯定之前有人打爛杯,佢地又掃得唔乾淨啦!
     
     

    回覆刪除
  10. 濃情朱古力碰上士多啤梨2010年3月21日 下午11:35

    嘩, 真係好黑仔呢, 一日裡面發生咁多事, 好彩你老公冇咩事呢
    [版主回覆03/22/2010 18:22:00]如果我老公有事,我就無咁好人屎唔追究呀!
     
     

    回覆刪除
  11. 呢d係意外 .... 好在冇乜事 ...
    [版主回覆03/22/2010 18:21:00]依d係人為唔小心既意外,唔同打風冧樓,根本完全可以避免既~
     
     

    回覆刪除
  12. 最緊要平安渡過!
    [版主回覆03/22/2010 18:19:00]
    係既~ 係既!
     
     

    回覆刪除
  13. 最慘係你honey隻手, 真係聽到都肉痛, 幫我問候你honey啦
    架車..... 都好慘, 好彩係公司車
    [版主回覆03/22/2010 18:18:00]有心Meiji!   Mr.T 一向身體幾好,有咩傷口都好快heal,應該好快會好返架嘞!
     
    架車早排落大雪先刮花過一次入完廠咋! 3個月內第2單......
     
     

    回覆刪除
  14. 呢日妳哋兩公婆都好黑喎!
    又見紅,又整花咗架車,
    不過好彩大家冇大礙咋!
    [版主回覆03/22/2010 18:15:00]手會好返,車又會整得返好~ 不幸中之大幸!
     
     

    回覆刪除
  15. 真係地獄黑仔王呀! 好彩您地依家都無咩大礙jar.... 有時黑起上黎, 真係做咩都唔如意架! even 我係屋企, 都可以一樣黑到爆!  
    [版主回覆03/22/2010 18:12:00]手唔整已經整咗,好彩無咩事; 車唔花都花咗,好彩唔洗錢整; 耳環唔見又唔見咗,不過肯定喺屋企唔見既,睇吓幾時先搵到既啫.......
     
    咁睇都唔算太過份!
     
     

    回覆刪除
  16. 嘩, 我聽到 個心都寒一寒.........打個冷震..... (黑仔3)
     
    有冇落車 講粗口鬧個亞叔?? (黑仔4)
     
     
    [版主回覆03/22/2010 18:10:00]落車用粗口鬧個阿叔又點呀?
    架車又唔會自動好整返好既~
     
     
     
     

    回覆刪除
  17. 噢~真係好黑仔呀! ...好彩不幸中之大幸~只係刮花咗架車... ...無俾個盲炳撞埋嚟~發生嚴重車禍啊! ...
    [版主回覆03/22/2010 20:47:00]架車只係刮花,入廠好快就整得返~ 我最想係老公隻手快d好返!
     
     

    回覆刪除
  18. very 黑仔 ar....Is your husband's hand OK? Hope everything will be OK.
    [版主回覆03/23/2010 06:17:00]he's fine~ thanks YanYan! luckily Mr.T is quite healthy~ he heals fast!
     
     

    回覆刪除
  19. 又真係好黑仔~
    [版主回覆03/23/2010 06:16:00]
     
     

    回覆刪除
  20. 你老公沒事就好了 , 個傷口在關節位比較耐好D喎 , 好彩無坐落去唧 , 如果唔係就唔知点算咯 . 間酒店又係好離譜咁既事都會發生 .

    回覆刪除
  21. 你老公沒事就好了 , 個傷口在關節位比較耐才好的 , 好彩無坐落去唧 , 如果唔係就唔知点算咯 . 間酒店又係好離譜咁既事都會發生 .

    回覆刪除
  22. 你老公無事就好了 , 傷口在關節位仲痛添喎 , 好彩冇坐落去如果唔係都唔知点算好咯 ! 間酒店好離譜咁既事都會發生的 .
    [版主回覆03/23/2010 06:15:00]到咗張枱都完全未坐低,跟手就見老公成手血! 真係比佢嚇死!!! 但酒店方面已經非常唔好意思架嘞,我地雖然唔追究,但都叫佢地以後要留意多d + 小心d!
     
     

    回覆刪除
  23. MRS.T : 你整酵素未呀? 你如果整萍果, 最好加埋雪梨, 因為萍果好乾, 加雪梨多D水呀!! 這個是初學者做的配方呀!!
    [版主回覆03/23/2010 06:11:00]我未整呀! 頭先去咗買蘋果,但超市無雪梨~ 唸住聽朝先去蔬果店買! thank you 何媽提醒~
     
     

    回覆刪除
  24. 睇唔出妳女人仔一個,處事都好冷靜.適當的時候做適當的事.good!
     
    [版主回覆03/23/2010 17:41:00]
    多謝! 妳讚我依樣野我唔會唔認喎!  
     
    平時點嗲點喺老公 / 男友面前撒嬌都好~ 但當男人有事時個女人仍然係咁的話,男人只會覺得個女人陀手lun 腳 + 煩!
     
     

    回覆刪除
  25. 好彩MR.T無事咋,不過佢地咁唔小心就唔得喇,流咁多血肯定好痛啦,如果果個係我,我一定喊C呀,因為我好怕痛同埋好怕血,咁樣整一整真係咩心機都無曬呀,不過真係算係不幸中既大幸,最緊要無事就好了!!
    [版主回覆03/23/2010 17:35:00]Mr.T 應該好快無事既! 佢一向heal 得好快~ 如果係我整到既話,我唸我一早暈鬼咗嘞!
     
     

    回覆刪除
  26. 妳老公無事就好啦, 不過架車就傷d, 最緊要係妳地無事 
    [版主回覆03/25/2010 07:26:00]佢隻手無咩事嘞~ 等緊埋口! 架車都無咩既,反正都係公司車,整都唔洗比錢,不過要等老公得閒先攞到架車去整!
     
     

    回覆刪除
  27. 聽到都心寒,希望Mr.T快D好返啦 !以后都係用餐巾抹好啲。玻璃係透明 嘅,真係好難睇架!
    [版主回覆03/25/2010 07:25:00]多謝Little Cook! Mr.T 隻手已經無乜野,而家只等個傷口埋口~ 好彩仲未坐落去咋......
     
     

    回覆刪除
  28. MR. T冇事就好了, 我明你當日好無奈, 原本諗住老公婆一齊食BUFFET, 又咁掃興, 不過好彩MR. T冇事, 希望你快D找到隻鑽石耳環. 
    [版主回覆03/25/2010 20:12:00]驚魂過後真係咩胃口都無哂! 不過我都係覺得最緊要老公無事~ 耳環我仲未得閒搵,希望可以快D搵返~
     
     

    回覆刪除
  29. 真係嚇鬼死,又會有玻璃碎都有既
     
    如果唔係拍拍張櫈,坐落去既話咪分分鐘比塊玻璃碎拮到pat pat,咁大間酒店點可以咁架
    [版主回覆03/25/2010 20:10:00]我都覺得好離譜! 我老公大隻累累都流咁多血,若果整親小朋友真係唔知點算!
     
    希望經過今次酒店方面會留意多d啦!
     
     

    回覆刪除
  30. Gaileは林家歐巴桑2010年3月27日 上午5:39

    我見到血都係好驚...
    大拿拿一間Hilton都會有咁既牙煙既野既?!我地依d睇相都覺得痛,妳喊係妳真係唔知果時既情況Mr.T傷成點!!好彩皮外傷咋,諗佢地真係要更加小心,你地以後去邊度食野真係要睇清楚D同身體接觸既物品!
    [版主回覆03/29/2010 17:30:00]邊有唸到會有咁大塊玻璃碎咁離譜先得架....... 整到我老公係大人咋,整到小朋友都唔知點算? 希望酒店以後清理時小心d啦!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...