2010年3月1日星期一

唔恐怖又唔刺激既英式Horror - The Wolfman - 狼人 (2010年2月28日) + Dorian Gray

尋晚(2月28日)係今年第二次入戲院睇戲 - The Wolfman - 狼人~


好睇嗎?

上次去睇Daybreakers 時,睇到The Wolfman 加長版既預告片,真係覺得好精彩 + 應該會好好睇......

不過尋晚睇完戲之後,感覺比我 + 老公預期差!

令我最意外既係 - 故事完全毫無新意!  真係果種由細聽到大 - 月圓之夜狼人變身四出殺戮既故仔......無新意得來亦毫無驚喜 - 戲做咗約1/3,128229327_c.gif image by veronica_tsim我已經知道邊個係最先既狼人!

女主角Gwen 行行企企可有可無,有種"夾硬要預一個女人角色"既感覺~

一路睇The Wolfman 一路有種唔對路既感覺  - 覺得好似一套我好討厭既戲...就係Bram Stoker's Dracula (驚情四百年)!_001.gif image by veronica_tsim
Dracula 當年真係悶到我嘔白泡~~~~_2129.gif image by veronica_tsim 我完全感受唔到Gary Oldman +  Winona Ryder 既"驚情"有幾咁蕩氣迴腸! 加上戲中Keanu Reeves 由頭到尾一副蠢相...成套戲睇到我好鬼忟!!!

不過其實The Wolfman 又不至於好似Dracula 咁差! 只係2套戲既感覺相似,可能因為2套戲既背景都係英國舊時代,而且拍攝手法都係平鋪直敘......

講真戲本身真係麻麻!  劇情雖未至於鬆散,但又唔係緊湊; 故事大路且平鋪直敘有些少沉悶,緊張刺激欠奉! 同精彩既預告片好有出入......
 

或者依種係英式Horror 啦!

The Wolfman 精彩版預告片: http://www.youtube.com/watch?v=VS02xaTIdRI&feature=related

不過我又覺得入戲院睇係值果喎 - 因為有Anthony Hopkins!

自從The Silence of the Lambs (沉默的羔羊) 開始,我被Anthony Hopkins 演既evil 得來有學識,有禮又charming 既變態食人博士Dr. Hannibal Lecter 深深吸引住!  而Anthony Hopkins 真人又真係好叻,畫畫鋼琴皆能~ 佢已經成為咗我其中一個偶像!

我 + 老公都覺得今次Anthony Hopkins 喺The Wolfman 裡面演既角色,充滿咗Dr. Hannibal Lecter 既影子!  依點呢係唔緊要既 - 因為最緊要配合角色 + 好睇~ 而佢既acting 確係好睇!

不過另一男主角Benicio Del Toro 唔多掂嘞! 其實成套戲佢都係演得OK既,不過最尾佢臨死時既演技實在太爆笑...本身已經麻麻地既戲再加多大枝敗筆!!!


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

睇The Wolfman 之前,上星期租DVD睇過另一套以英國舊時代做背景既電影 - Dorian Gray~


故事改編自Oscar Wilde 1890年出版既小說 - The Picture of Dorian Gray~

故事講述英國維多利亞時期一位當時享付盛名畫家Basil Hallward,為年輕俊美既Dorian Gray 畫咗一幅畫像 (well~
_1282.gif image by veronica_tsim  果個時代男人要乸乸地先叫做美男......),Dorian 睇到自己的畫像後,希望自己可以同畫一樣永保青春! (佢一定都覺得自己好索...幾咁自戀呀!! )

Dorian 認識咗一個損友Lord Henry Wotton,教Dorian 嫖賭飲吹樣樣齊,從此Dorian 一直過住荒淫墮落既生活~ 經過多年Dorian 外表真係完全無變過依然保持青春,但Basil 為佢畫既畫像變得越來越醜惡......

老公話果日video shop 無乜新戲所以先租Dorian Gray~ 我見到個cover 咁鬼cheap,個男主角又唔知係乜水 ,心唸依套野好睇極有限啦~~~~

不過世事就係咁架嘞 - 當你有期望時,可能會令你失望; 但當你完全無期望既話,又或者會有驚喜喎!

真係估佢唔到Dorian Gray 係OK喎!  唔係話好好,但故事幾有趣,拍得都OK~ 最少睇完唔會講粗口!

不過有少少詫異 - 戲中頗多sex scenes,而且仲有同性戀喎......
_359.gif image by veronica_tsim
唔明點解套戲係15歲??

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

_342.gif image by veronica_tsim   正如我之前講過 - 而家喺英國電影落畫後,好快就有DVD租! 所以如果我對某一套戲興趣只係一般的話,多數我都唔會去戲院睇......

不過今年上畫既大戲似乎特別多!  2-4月份喺英國上畫既電影,無論大大細細,幾乎套套都啱哂我 + 老公口味!  大咋上咗畫 + 快將上畫既電影,而且好多都係要去戲院睇果隻!

The Lovely Bones (屍中罪)

UK Release Date: 19 February

YouTube 預告片: http://www.youtube.com/watch?v=DCbzlTXIbeA

已經上咗畫但未有時間睇~ Peter Jackson direct,加埋Mark Wahlberg......咁既卡士一定要睇!

期待指數:  (5個哈哈笑為滿分!)

Ponyo (崖上的波兒)

UK Release Date: 12 February

等咗好耐好想睇!! 而且已經上咗,不過發現戲院既係配音版好turn off!!! 我睇戲寧願聽original language + 睇字幕,好憎配音版!!!   仲唸緊去戲院睇好? 還是網上order DVD好呢??

期待指數:

The Crazies

UK Release Date: 26 February

YouTube 預告片: http://www.youtube.com/watch?v=lEMZwQulT1Q

都已經上咗,又係未有時間睇! 重拍1973年既經典恐怖喪屍戲~

期待指數:

Alice in Wonderland (愛麗絲夢遊仙境)

UK Release Date: 5 March

YouTube 預告片: http://www.youtube.com/watch?v=LjMkNrX60mA

等咗好鬼耐 + 超期待~~~~~ Johnny Depp 一定要睇! 

而且一定要去IMAX 睇3D!!

期待指數:

Legion

UK Release Date: 5 March

YouTube 預告片: http://www.youtube.com/watch?v=u8lGCjd9W8U

喺戲院睇過2次預告片,好刺激好吸引!  不過同Alice in Wonderland 上畫日子撞期,會點都會先睇Alice in Wonderland~

期待指數:

Shutter Island (不赦島)

UK Release Date: 12 March

YouTube 預告片: http://www.youtube.com/watch?v=HYVrHkYoY80

Martin Scorsese + Leonardo DiCaprio 依對黃金組合,又係一定要睇!

期待指數:

Clash of the Titans (人‧神‧魔戰)

UK Release Date: 2 April

YouTube 預告片: http://www.youtube.com/watch?v=q6CJenNMsb4

從小聽到大既著名希臘神話故事,1981年已經拍過電影(魔島屠龍)~ 以現今電腦特技來拍攝一定會更加精彩!!

尋晚喺戲院睇咗預告片,哇~~~~~ 不得了!!!! 好正呀!!!!!!!!!!!! 尤其當中Perseus 屠殺蛇髮魔女Medusa 一段,超期待~~~~~~ 依套又係一定要IMAX 3D 之選!!

期待指數:  (依套爆哂燈!!! 要6隻公仔!!!!)




9 則留言:

  1. 我地依家都好少入戲院睇戲  除咗卡通片
    [版主回覆03/02/2010 19:15:00]聖誕果排有無帶彤彤 + 細細去睇"美食風球"呀?
     
     

    回覆刪除
  2. Dorian Gray個故事幾吸引喎,唔知香港有冇呢,有既租黎睇下都好喎
    [版主回覆03/02/2010 19:14:00]Dorian Gray 已經係2009年既戲來架嘞! 不過網上資料唔覺香港有上~ 始終依套唔係大戲......
     
    不過依套彤彤 + 細細都唔睇得架!
     
     

    回覆刪除
  3. Clash of the Titans ......I wanna watch this one too. It must be a good movie.
    [版主回覆03/02/2010 19:13:00]Clash of the Titans is def one of the biggest movies in 2010! cant miss it!!!!
     
     

    回覆刪除
  4. Gaileは林家歐巴桑2010年3月1日 下午4:12

    我都好期待Alice in Wonderland,不過老公好似唔多想睇,唔得,一定要叫佢陪我睇
    [版主回覆03/02/2010 19:07:00]點解妳老公唔想睇呀? 叫佢陪妳去啫~ 話之佢又到戲院裡面瞓覺!
     
     

    回覆刪除
  5. 我都係超級期待 Alice in Wonderland 呀 , 好開心買咗飛今個星期六就有得睇, 依套戲係一定要入戲院睇架, 超開心係因為竟然捕捉到我想睇既嗰間戲院啱啱開始可以係網上買飛既時候, 嗰時只係賣咗兩個位, 於是有成個院大把位比我選呀, 我買咗中間行既中開位呢, 依套戲係繼阿凡達之後我最最最想睇既 3D 戲呢.
    [版主回覆03/02/2010 19:05:00]
    我到而家都未睇Avatar! 興趣越來越少......等出碟先睇咯~ 不過Alice 呢,我等咗成年架嘞!!!! 要睇3D,而且仲要睇IMAX 超大銀幕既3D!
     
     

    回覆刪除
  6. alice in wonderland 我反而係極度唔明白+極度唔期待~ 明明係童話故事但拍到好似小丑戲咁~ 個個人既妝都極度驚嚇~咁叫童話故事?! 可能因為故事都係差唔多、所以真係除左johnny depp真係冇野好睇~ 但連佢個妝都搞成咁...=___________=" Clash of the Titans睇落唔錯bor~ 好似幾型咁(不過所有trailer睇落都好似好正咁架啦...) anyway~~我仲搵緊時間睇lightning theft牙~~ >v< d特技好正~(亦都好有睇緊harry potter feel~鬼叫係同一個人拍) 但上畫到現家我仲未去睇牙...><
    [版主回覆03/02/2010 19:03:00]
    我一直都好欣賞Tim Burton 既鬼才~ 覺得佢同Johnny Depp 係黃金組合好拍檔!
    如果唔習慣Tim Burton 拍攝手法既話, 真係會有妳咁既唸法~
    不過我就會話 - 妳所感受到果種所謂驚嚇, 可能反而更接近原本既故事!
    因為現代既所謂童話故事, 最初既原著根本並非咁純潔亦唔老少咸宜!
    e.g. 謀殺、食人、亂倫、戀童......乜都有齊! 依個係殘酷既事實,
    只係後人一相情願改編到個個都係完美結局既大團圓故事......
     
    Clash of the Titans 應該係今年既重點大戲之一! 依個trailer 已經唔算好睇嘞! 戲院版仲正呀~
     
    harry potter  一向非我杯茶! 所以我亦無打算睇lightning thief~
     
     

    回覆刪除
  7. 阿凡達一定要睇呀 .... 睇之前因自己一向對依個戲種係零興趣, 但另一半想睇於是就當陪佢啦, 但當睇完之後我都覺得好好好好睇呀
     
    [版主回覆03/03/2010 03:53:00]但係我另一半仲無興趣過我.......  我 + 老公睇戲口味都幾夾架! 所以我唸依套都係等出碟先租來睇~
     
     

    回覆刪除
  8. 唉呀﹗德國的戲上得好鬼慢呀﹗ 不過我今個禮拜去睇出肉丸卡通呀 ~
    [版主回覆03/03/2010 17:59:00]吓.................Cloudy with a Chance of Meatballs??? 咁真係慢得好緊要喎!!!!!  我舊年9月睇咗嘞: http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/article?mid=22780
     
    連DVD都出埋......
     
    妳係咪唸住睇3D呀? 睇3D吖~ 好過癮架!!! 德國睇戲...係咪配咗德文? 定係照返英文但有德文字幕??
     
     

    回覆刪除
  9. Hello, 初到貴境^^ 真係好啦, 我都好鐘意睇電影, 可以多位 blog 友一齊討論吓。 係呢, 你都係喺英國居住 / 工作呀? 真係 Q... 呀,  唔好去睇 Legion, 最好睇嘅三十秒你己經睇咗, 套戲無聊 + 無劇情 + 無刺激 + 無厘頭... 好彩我唔係入戲院睇, 唔係真係嘥錢嘥時間...
    [版主回覆03/12/2010 20:08:00]你好~ 歡迎你!
     
    我來咗英國十幾年架嘞! 當初來讀書,畢業後就結咗婚,而家係一名家庭主婦~ 我 + 老公都好鍾意睇戲,得閒大家討論吓吖!
     
    已經太遲嘞! 上星期日已經睇咗Legion,我連影評都post 咗嘞~ 的確好麻麻.........
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...