2010年3月5日星期五

無無聊聊既完美妻子方程式 (2010年3月4日)

尋日喺網上睇新聞睇到段咁既野......2008110915241762.gif image by veronica_tsim

完美妻子應小自己5歲

(明報) 2010年3月4日 星期四

[明報專訊] 想找完美妻子? 瑞士專家告訴一眾男士貼士: 未來的妻子應小自己5歲、較自己聰明、文化背景相同。若你能按此標準找老婆,白頭偕老的機率增加兩成。

妻要較丈夫聰明

日內瓦商學院的研究小組找來1074對年齡介乎19至75歲的夫婦,探討他們美滿婚姻的秘訣,並根據研究推研出上述公式。他們指出,要維持長久而愉快的夫妻關係,夫婦擁有相同文化背景最要緊。此外妻子最好比丈夫年輕5歲,但又較丈夫聰明至少27%; 丈夫無而妻子有學位就最好。研究負責人卡奧(Nguyen Vi Cao)說: "若大家跟足這些指引揀伴侶,擁有開心而持久的婚姻機會可增加20%。"

這樣看來,英女王與王夫似乎能印證這標準。英女王和菲臘親王自1947年結婚至今,已超過60年。83歲女王比王夫年輕4年又10個半月,他們均有王室背景,至於聰明度——儘管難斷,但王夫失儀鬧笑話的報道確是時有所聞。

專家菲格斯(Kate Figes)同意女性應是一段關係中較聰明的一個,因為決定感情關係的多是女方。但婚姻顧問諾瑟姆(Christine Northam)不同意妻子要聰明過丈夫。"現代婚姻關係夫婦彼此投入,關係團隊工作,而非一個人主導另一人。"

_351.gif image by veronica_tsim 睇完依個所謂研究報告......

第一個感覺係 - 瑞士專家~ 你(地)係咪好得閒無野好做 + 好悶?

第二個感覺係 - 究竟有咩人會肯花金錢 + 資源喺依種異常主觀兼且無聊、無稽、無代表性.......既研究之上?? (做完研究後仲真係夠膽死發表研究結果喎......_1284.gif image by veronica_tsim)

第三個感覺就係 - 咁我同Mr.T咪好大鑊???_377.gif image by veronica_tsim

_347.gif image by veronica_tsim According to上述研究報告既公式:

- 老婆要比老公後生5年 - 我比老公大3年零11個月......唔合格!29_3_15.gif image by veronica_tsim

- 要擁有相同文化背景 - 我喺香港出世長大,港女一名; 老公就喺英國出世長大,竹升一名......唔合格!!29_3_15.gif image by veronica_tsim

- 老婆要比老公聰明 - 大事上老公比我能幹; 小事則我較精明......唔合格!!!29_3_15.gif image by veronica_tsim

- 最好老公無學位而老婆有學位 - 我地2個都有學位......唔合格!!!!29_3_15.gif image by veronica_tsim

報告話若符合哂所有公式裡面既條件,擁有開心而持久既婚姻機會可增加20%!  

咁我同老公全部食哂零雞蛋......係咪代表我地擁有開心而持久既婚姻機會會倒扣20%呢???


_371.gif image by veronica_tsim 不過其實我覺得上述果咋研究得出來既結論非常咁無稽!

先講妻子應比丈夫小5年依點......

我唔會話年齡差別對情感關係 / 婚姻關係完全無影響, 只係 - 唔係男大過女,或女大過男依個範疇!

究竟係邊個去決定老公年紀要比妻子大,婚姻關係先會良好既呢?

點解咁多人一聽見個老婆年紀大過個老公就會大驚小怪? 相反老公大過老婆就覺得完全正常無問題??
坦白講當初老公追我,_359.gif image by veronica_tsim 我都有果種傳統男女年齡差別既不自然感覺! 不過依種感覺喺大家相處一段好短既時間後好快就完全消失~ 因為我 + 老公相處過程當中,根本完全感覺唔到果3年零11個月所謂女大過男既差別存在!

若調返轉係老公比我大3年零11個月,真係會更完美咩??

我地身邊都有好多同種族 + 唔同種族既朋友,夫妻或情侶關係當中都係女方年紀比男方年長,而且大家都相處得開心舒服恩愛~_1345.gif image by veronica_tsim

老婆年紀是否小過老公5歲有何咁重要??

擁有相同文化背景......

現今世界好多國家都越來越趨向國際化; 海外移民、留學生比從前普遍; 世界越來越關注種族歧視問題; 加上資訊發達......文化差異距離已經越縮越短~ 唔敢話一丁點差異都唔存在,但我會認為好多文化上既差異已經融合咗!

海外移民 + 異族通婚現今社會非常咁普遍! 竹升 + 混血兒週街都喺......

有異族通婚既朋友 - 蘇格蘭男娶港女,擺中式酒席不特止,蘇格蘭男仲穿起闊袍大袖既中式禮服跪地斟茶比長輩......

擁有相同文化背景真係咁重要??  最緊要唔係睇下大家肯唔肯接受 + 融入另一半同自己唔同既文化背景咩???

老婆要比老公聰明......

依點完全關乎個人選擇! 或者真係有女人會喜歡自己叻過個老公......

但對我個人來講就完全接受唔到一個比自己愚蠢既老公!!  感覺實在太唔man 嘞.......

若跟足此公式的話,我恐防遲早有一日會睇唔起自己老公!5F87A62DD4CE667130119F996E65246E.gif image by veronica_tsim

老婆仲要聰明過老公27% ......大佬~ 點頂呀???

另一位所謂專家菲格斯表示"女性應是一段關係中較聰明的一個,因為決定感情關係的多是女方。" - 依點我更加無法苟同!biaoqing053.gif image by veronica_tsim

感情關係 / 婚姻關係都係兩個人既事,應該係雙方既共同決定嘛! 點會只由女方作主架?? Takes two to tango 架嘛!!!

老公無學位而老婆有學位就最好......
完全唔理解依個結論係點樣得出來?_2020.gif image by veronica_tsim

感覺上依個結論同上面既年齡差異同樣存在性別歧視......

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

世界上有千千萬萬唔同種族、性格、背景既人,每個人都完全唔一樣,都會有自己一套待人處事既態度 + 睇法;

每對夫妻、情侶可能亦都有屬於佢地自己唔同既相處方式......點可能一概而論有一套特定準則說明書 / formula ?_2038.gif image by veronica_tsim

人係生,formula 係死既......
睇完依個研究報告,最大感想並非替自己既婚姻擔心~_2107.gif image by veronica_tsim

反而覺得依班所謂專家似乎真係讀死書讀到上哂腦!bb36.gif image by veronica_tsim



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...