2010年2月16日星期二

孖T翻啅意大利。羅馬2010 - 旅行團一定唔會帶你去既Quinto Quarto餐廳


第三天 - 2010年2月6日 (Part 2)

是日閒逛完羅馬市名勝後,我地就返去較早前既Testaccio 區食內臟晚餐!

_342.gif image by veronica_tsim 根據旅遊資料所講 - Testaccio 區喺1891年開咗一個歐洲最大 + 最有規模既屠宰場~ 當時屠宰出來既肉類產品會分為5類,分別供應比羅馬市不同階級:

第1類: 屬最高級 + 品質最好既肉,只供應比皇室人員享用;

第2類: 品質次一等既肉類,供應比當時政府 + 教會神職人員;

第3類: 品質再次一等,供應比當時上流社會貴族及有錢人;

第4類: 其實到咗依一類,牛牛 + 豬豬食得落肚既肉應該所餘無幾...依類會供應比當時既軍隊伙食;

第5類: 依類屬無人吼既蘿底橙,即我地而家稱為"下欄野"既頭頭尾尾 + 內臟! e.g. 頭, 尾, 心, 肺, 腸, 手腳.......等等~ 而依類就係供應比當時既平民嘞!  依類屠宰產品,有部份仲會當做糧金用來出糧比屠宰場既工人!

屠宰場由十九世紀一直運作至1975年正式關閉~ 不過因為依段歷史,深遠影響咗羅馬人既飲食習慣,形成咗依種當地人稱為"Quinto Quarto"內臟料理! (Quinto Quarto 係"Fifth Quarter"既意思~)

依段為食歷史除咗讓我認識"Quinto Quarto"料理既來源之外,仲可以睇得到當時社會階級權力分佈~ 係今次旅程另一個令我留下好深印象既回憶!

 依間就係我地是晚開餐既餐廳 - Da Oio A Casa Mia~

網上旅遊資料好多食過Quinto Quarto 料理既遊客,都係推介Da Oio A Casa Mia!

 餐廳門口貼滿一大堆涵頭,睇來真係好堅喎! 佢地應該無介紹錯~

不過意大利人生活習慣真係好laid back!  我地去到餐廳門口時已經7點幾,見到餐廳裡面著哂燈,但唔見裡面有人 + 門鎖咗!!!1775465285.gif image by veronica_tsim

於是我叫老公試吓禁門鐘......好彩有人來應門! 佢地即時比我地入去~


 餐廳裝潢好有傳統意大利feel - 尤其係圓拱形既門口!

 雖然舊時代內臟屬無人吼既下欄野,但時至今日演變出來既Quinto Quarto 料理價錢並唔算平!

 一個頭盆要14 euros~  (幾個euros 既頭盆並唔係內臟! 只係火腿或芝士.....)

我要咗第一個頭盆 - Antipasto alla Romana~ 係一個冷盆來!

分別有脷(唔知咩脷...), 筋(唔知咩筋!!! ) + 一種好似花生既豆類! (好有可能真係花生! 不過餐牌話係beans......)
淋上一種微酸既香草汁,超級好食 + 開胃!!!!!1775465333.gif image by veronica_tsim初時我以為塊脷先係主角,但其實果咋好似啫喱既筋先最正! 彈牙有咬頭得來,味道好鮮美~~~

大家會唔會覺得奇怪 - Mr.T唔食內臟果喎! 咁佢食乜呢?

老公既頭盆要咗個Minestra d' Arzilla con Broccoli - 蔬菜魚湯是也! (除咗內臟之外,餐廳都有"正常"食物供應架!! )
睇個湯既顏色......就知道好好好正啦!2008111213530154.gif image by veronica_tsim煲到爛哂既魚肉,加埋蔬菜碎 + 意粉條......一入口果陣魚香充滿整個口腔~~~~

依一小兜魚湯簡直充滿魚既精華!!!! 我唸自家好難煮到依種味道......老公好慷慨分咗大半比我~ 

 頭盆唔平; 主菜當然都唔會平啦!

本來主菜我好想試吓尾二果個"Coratella" - 有心, 肝, 胰臟, 雅枝竹 + 洋蔥~
不過問過佢地 - 係羊既內臟來!2008111213534022.gif image by veronica_tsim 我怕羊騷味太勁.......

所以都係要咗個穩陣又有傳統羅馬菜特色既Trippa alla Romana~

茄汁炆既牛肚,上面灑上大量芝士粉,上菜時已一陣香味攻過來~~~~~  牛肚咁食法真係第一次!

牛肚炆得淋得來又不失口感~ 汁既味道亦好香濃~ 雖然都係好味,但並無我預期中咁好! 可能我唔習慣依種食法?!!? 又或者我仍然留戀之前太好味既頭盆!?!??

 陪食既老公主菜點咗Pollo alla Cacciatora - 地道羅馬式燒雞~

個汁真係無得頂!!!! 用來點麵包真係一流!!!_106.gif image by veronica_tsim

雖然係雞胸部份,但雞炆得軟滑充滿肉汁! 仲有少少類似中國鹹雞既味道~ 正!!29_3_16.gif image by veronica_tsim

飯後光顧吓佢地個洗手間,洗手既水喉係腳踏出水果喎! 大鄉理既我覺得好得意~~~~

羅馬人好似習慣幾晏食晚餐......我 + 老公係是晚第一對入座既客人,當時已經7點幾~ 我地一路食野一路不停有客人入門,當我地食完主菜,成間餐廳已經坐滿哂客人!

Da Oio A Casa Mia 地址: Via Galvani, 43/45, Rione Testaccio, Roma

("mai di domenica" = 星期日唔開! )

Testaccio 區日頭非常平靜,並唔係旺區~ 不過一入夜依區會另有一番面貌 - 因為依區而家變咗night life 地區,酒吧、disco 林立,夜晚比日頭人流旺盛!

不過果頭橫街左穿右插,就算日頭都好容易迷路~ 而且夜晚亦無乜街燈,街道一片漆黑......無地圖喺身或單身一個人的話,並唔建議喺果頭亂闖!!!
餐廳咭片上"Vera cucina romana" 係正宗羅馬菜既意思~Smiling-Small.gif image by veronica_tsim

依種咁有羅馬地道特色既餐廳,跟旅行團係一定無可能試得到!  個人認為就算唔食內臟,有機會到羅馬既話都應該試一試體驗一下! 意大利並唔止得pizza + pasta 架嘛......

Quinto Quarto 料理對鍾意食內臟既我直頭係正中下懷!  唔同既烹調方法除咗好味之外,仲令我好有新鮮感~ 係今次旅行一個美味難忘既經驗!

除咗美味之外,仲令我對意大利菜有一個新體會 - 地道意大利菜唔似得法國菜咁精緻,並唔太注重presentation (幾乎完全無presentation 可言!! ); 

而且烹調方法粗枝大葉無任何"懶靚"造作既技巧,反而將重點更集中喺食物味道本身,煮出來既菜感覺好hearty! 完全志在好味道 + 大家食得開心~ 意大利人出街食飯氣氛好熱鬧架!
Coratella~ 你要等我呀! 下次我會做好心理準備返來食你架!!!Laugh-small.gif image by veronica_tsim



14 則留言:

  1. 內臟聽起黎好似好核突咁﹐ 不過諗諗下其實自己都成日食。 好似豬潤﹐豬胃豬雜咁﹐其實都係內臟~ 原來以前淨係平民先會食呢的~ 仲加鎖左門添﹗ 係呀﹗我都覺得歐洲的野貴架﹐ 除非食超平果的好求其既午餐啦﹐ 否則普普通通食一餐都唔會平得去邊。 原來個湯入面係意粉﹐咁咪好飽囉﹖﹗ 意大利的洗手間我都見識過﹐不過我好頂唔順呀﹗ 一入洗手間就好似返左大陸咁呀﹗
    [版主回覆02/17/2010 01:12:00]哇~ 大佬! 意大利人做生意好似好隨意咁 - 鍾意就開吓舖......果晚去到門口見佢鎖咗門幾驚呀! 果頭黑忟忟無乜街燈,如果佢地唔開門的話,都唔知等好唔等好?!?!!?
     
    妳果左邊d稅好勁喎! 英國17.5%我已經覺得好勁,妳果邊果要19%......
     
    之前我喺超市見到一隻好似斷開哂既短spaghetti,就係個湯果隻嘞! 我而家先知依隻意粉係用來煮湯~ 湯裡面唔係好多意粉架咋,所以唔會太飽!
     
    意大利既樓普遍都舊嘛~ 不過又無大陸d洗手間咁離譜! 我試過喺珠海去既係踎廁不特止,頂佢個肺都唔知邊個裝個沖水 - 唔係沖去個窿度喎! 係沖出個窿外面!!!!! 好彩縮腳縮得快,唔係既話真係一腳都係!! 我姨丈去完男廁出來 - 佢話男廁個沖水都係咁.....
     
     

    回覆刪除
  2. HAPPY CNY 呀...
    好耐都冇留意俾你, 之前好幾次都有留, 不過次咗N 次都PASS 唔到個驗證... 火都黎呀... 你呢排好嗎? 我仲係HK, 下星期一去領事館搞VISA, 希望順順利利la... 真羨慕, 我都好想去rome 呀.
    (第3次驗證*** =.='''')
     
    [版主回覆02/17/2010 00:55:00]新年快樂! 哇~~~~~ 妳返咗香港咁耐呀? 我都好羨慕妳呀~ 可以喺香港過年......
     
    點解妳會喺香港搞visa 既? 妳申請indefinite leave? 果時我係喺依邊搞果喎! anyway 祝妳順順利利啊~
     
    妳係咪決定搬返來Yahoo 呀? 不過最近好多問題.........而且妳要習慣個碼,最好每次打完留言先copy,如果唔係打錯碼就乜都無哂架嘞!
     
     

    回覆刪除
  3. 我都好喜歡食內臟. 去旅行最主要食得, 瞓得,玩得, 我見你由頭到尾都咁食得, 而是容光煥發!! 好野! MRS.T
    [版主回覆02/17/2010 01:49:00]去旅行食野對我來講好重要架! 因為英國基本上真係無乜飲食文化,所以只要有機會離開英國範圍,我都會盡情咁食食食~~~~~
     
    雖然我地大家都鍾意食內臟,而且好多內臟都好有益~ 不過大家都要適可而止啊~ 膽固醇都幾係野架......
     
     

    回覆刪除
  4. 我而家正在肚餓當中, 睇到我真係越來越餓呀 !
    你的介紹超掂呀 , 咁有特色的內臟料理真係好特別 , 我在香港都食, 但食唔多而且多數只是白灼, 豉椒為主, 西餐食到更少啦 .....
    有機會再遊羅馬我都會去試呀 , 特別d囉, 反正食pasta  , 意大利飯都未必適合我哋香港人口味, 因為當地是硬硬哋架  !  
    我覺得去旅行真係要試當地地道食物, 唔好太慳住, 我覺得買可以慳, 但係當地美食係回到香港都食唔番囉....
    我去法國一定要食法國餐  , 好唔好食都要試咗先...
     上次到美國一定要食好好味的美國牛扒 , 在Las vegas  bellagio  食牛扒USD 150  , 雖然係貴, 但好值得 , 因為環境及品質好好囉....
    [版主回覆02/17/2010 19:16:00]羅馬式既內臟煮法真係幾特別架!
     
    哈哈~~~ 意大利人果種硬硬地既意粉口感叫做"Al Dente"~ 我又幾鍾意喎! 我平時自己煮意粉都係煮到咁架~
     
    其實去旅行要食地道野又唔一定會貴既! 好似英國咁,食個炸魚薯條要幾多錢啫?
     

    回覆刪除
  5. Gaileは林家歐巴桑2010年2月16日 下午6:29

    我諗個羊內臟可能唔會騷,下次記得去試喇~~~
    依餐妳好似食得唔夠盡興喎,感覺冇酒店門口果間正,由第一日見到佢d雞雜我個腦一直幻想佢係咩味,有機會一定要試
    [版主回覆02/17/2010 19:07:00]我好耐之前食過羊潤好難食架!!!! 不過下次我會做好哂心理準備架嘞!
     
    緊唔係啦! 我唸相機影唔到碟頭盆 + 主菜真正有幾大份! 淨係碟頭盆已經食飽咗大半~ 而且碟牛肚底下有好多牛肚.....全部都係肉,其實係好飽架!
     
     

    回覆刪除
  6. 真的不講不知, 原來在歐洲的歷史上,人們食肉類都成幾個等級,可想而知,當時的階級觀念極重。
    反觀,在中國,人們對食內臟的要求,又有不同見解,因為他們相信以形保形,所以,食肉就不分各階層呢

    回覆刪除
  7. 濃情朱古力碰上士多啤梨2010年2月16日 下午8:53

    新年快樂呀, 祝你地繼續幸福快樂, 日日笑口常開, 心想事成, 事事如意
    [版主回覆02/17/2010 18:48:00]Thank you~ 大家咁話啊!
     
     

    回覆刪除
  8. 羊雜我老公岩喎~~ 佢like食羊, 又唔怕d"騷"味~ 抄底佢抄底佢~ 第時去歐洲要搵你推介美食啊~~ 不過呢, 我想問下, 係咪大部份歐洲非英語系既國家既menu都會有英文架? 唔係就要帶定個快譯通去啦~
    [版主回覆02/17/2010 18:47:00]我都like 羊啊! 不過好耐以前試過羊潤......  下次啦! 下次我會有哂心理準備架嘞!
     
    一般遊客區既大部份都有英文~ 不過要小心 - 有部份衰格餐廳意文餐牌 + 英文餐牌收費唔同架! 遊客會收貴d!! 所以最保險係好似上面依種餐牌,意英一齊既!
     
    另外好似我之前介紹果間快餐店呢種小店就無英文嘞,要靠自己睇 + 估食物嘞! (我第一日就估錯咗炆五花腩以為係魚柳......)
     
    意大利人好多都唔識英文,聽同講都好差吓! 不過佢地反而無法國人咁介意講英文~ 普遍來講意人比法國人友善,我間中用意文同佢地講聲多謝,佢地會好開心架!
     
     

    回覆刪除
  9. 靚豬嚟同孖T拜年啦........祝孖T身體健康, 生活愉快
    Mr T長揾長有
    Mrs T長煮長有.........
    記住今年去冰島!!!!! (靚豬都好想去羅馬呢~)
    [版主回覆02/17/2010 18:37:00]多謝哂靚豬!  大家咁話~
     
    查實我好怕凍~~~~ 見到妳去冰島著到咁就覺得"咪搞我!!!!",不過睇完妳個遊記,真係好吸引! 尤其係個噴泉好過癮!
     
     

    回覆刪除
  10. 因為我地係HK 結婚, 所以要係HK 搞....
    原本上年搞, 不過上年條例改咗, 要滿21歲先可以... 話咩要打擊false marriage wor!! 吹脹....
    希望快d 俾個visa 我la, 佢話要take 2-120 working days wor, 真係任佢UP.....
    [版主回覆02/17/2010 21:19:00]我都喺香港結婚啊! 我都係喺英國依邊搞喎~ 不過可能又改咗例啦......
     
    我果時搞最少要90日! 都唔知佢地收幾百鎊,揼個印點解要咁耐!!?!?!
     
     

    回覆刪除
  11. go summer time!!  you get 24 hours daylight!!!! and it's warm! :)
    [版主回覆02/18/2010 05:24:00]warm!!?!?!??! 係真唔係架?
     
     

    回覆刪除
  12. 睇到我都好想食呀,雖然我唔係太好,不過佢令我睇到好有口水流既感覺呀,正呀!!
    [版主回覆02/18/2010 05:23:00]咁事實又真係好正既~~~~
     
     

    回覆刪除
  13. 嘩~~ 我係超鍾意食牛肚0架~~ 不過除咗中式煮法外, 都未試過其他煮法嘅牛肚, 睇落好得呀~~
    [版主回覆02/19/2010 00:59:00]
    如果只可揀一種煮法,我會揀返中式! 因為惹味d~ 不過西式既整法另一有番滋味,都好值得一試!
     
     

    回覆刪除
  14. 內臟既料理又幾得意喎,羊腰我食過,我坐月嗰陣媽咪買番黎煮湯,ok喎,可能我鐘意羊羶味卦,其它就未食過唔知咩味
    [版主回覆02/24/2010 07:59:00]其實我都鍾意羊羶味~ 如果唔係食豬牛得啦! 不過試過羊潤真係好唔掂.......(可能果間整得唔好啩??!?!?) 下次啦! 下次我有心哂心理準備架嘞!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...