2010年2月18日星期四

孖T翻啅意大利。羅馬2010 - 超浪漫提早情人節Dinner


第四天 - 2010年2月7日 (Part 2)

是日係我地留喺羅馬最後一晚......

因為1星期後既情人節適逢大年初一,唔可以二人世界,所以我地出發前已決定喺羅馬食餐飯提早慶祝情人節~

之前幾晚返到酒店,老公都用netbook 上網搵羅馬靚餐廳既資料,選擇有好多,但我地一直都決定唔到去邊度食依餐飯......

是日參觀完地下墓穴之後,我地搭車返出羅馬市中心~ 我地仲有幾個舊地想重遊,於是我地喺Termini 火車站落車,一路漫步去目的地......

 沿途一路影吓相講吓笑,感覺真係好寫意 + 好浪漫~~~_1345.gif image by veronica_tsim

 羅馬街頭馬路兩旁都種咗好多橙樹!

 (2007年6月) 2年多前既夏天,第一次見到橙樹覺得好得意! 喺鬧市竟然有咁多橙樹, 而且樹上仲有咁多橙喎!! 喺英國一早就比d"靚"仔摘到禿哂頭咯......

 唔知道橙樹係咪一年四季都會有橙既呢?

上次夏天時見到橙樹上結滿橙.....

 今次係冬天,樹上既橙一樣多到密麻麻!

 真係好想摘返個!  (作吓狀啫~ 你估我搏拉咩??? )

 突然行到一處熟口熟面...我都未出聲,老公已經話: HonHon~ 妳喺依度影過相架!_1301.gif image by veronica_tsim

 係呀! 2年多前我喺度影過相架!  (2007年6月)

 依張相Mr.T似唔似一個蕩失路喊緊既"靚"仔?? 哈哈~~~~

 第一個舊地重遊既地方~

 我地又黎嘞!!_1652.gif image by veronica_tsim

 查實我並唔知依個噴水池咩名堂?  反正依種靚靚噴水池成個羅馬周圍多的是......

 只係我記得honeymoon 時我地曾經喺度留影!  (2007年6月)

是日奇景......

 噴水池附近依間小食店認真巴閉 - 意大利pizza, 土耳其kebab + 日本sushi 都有得賣!!! 但感覺有少少9唔搭8......_1282.gif image by veronica_tsim

影完噴水池,我地繼續行去下一個目的地~ 不過........

   我: HonHon~ 我記得果間有人唱歌既餐廳好似喺依度附近!

 老公: 我都記得好近依度!

   我: 不過我唔記得exactly 喺邊度喎......你記唔記得呀?

老公: 我唔記得呀~ 只係記得喺一條橫街仔裡面......

於是我地再繼續行,突然我望入其中一條橫街........

 好似係依間喎!!!_1301.gif image by veronica_tsim

當時餐廳裡面有燈但仲未開門,我 + 老公喺門口裝裝吓..... 應該係依間嘞!!?!

再望望餐廳對面 - 肯定係依間嘞!!!  因為餐廳對面係一間好細既Internet Cafe!

當年我地未有netbook,雖然係honeymoon,但有日老公有工事要處理,要搵地方上網......就係咁意外地比我地發現Internet Cafe 對面依間餐廳!
我 + 老公對望咗一下,決定是晚返來依間餐廳食飯慶祝情人節!2008111213534088.gif image by veronica_tsim

再繼續行去下一站 - Piazza di Spagna (西班牙廣場)~

 又黎過! 嘻嘻~~~_1291.gif image by veronica_tsim

 位於Piazza di Spagna 既Scalinata di Spagna (Spanish Steps - 西班牙階梯)係歐洲最長 + 最闊既階梯!

2008111213534002.gif image by veronica_tsim Spanish Steps 共有138級; 由一個叫做Francesco de Sanctis 既人17世紀時設計,不過係由一個法國政府人員Stefano Gueffierwas 比錢興建~

點解喺意大利,但又叫做"Spanish Steps"呢?_1278.gif image by veronica_tsim

因為17世紀時西班牙領事館位於依個廣場! 順理成章叫做Piazza di Spagna~

我地背後既Twin Tower 係一座法國教堂 - Church of Trinita dei Monti~ 教堂係1502年由法國國王Louis XII 興建既!

緊貼住Spanish Steps 右面既建築物曾經係英國詩人John Keats 既住所~

John Keats 1821年死後,住所舊址現時成為咗John Keats 既紀念博物館!

西班牙廣場真係好國際化啊!!!!

 事有湊巧 - 我地honeymoon 時又係最後一晚留喺羅馬時去參觀Spanish Steps 喎!

可見當時既Church of Trinita dei Monti 正在修葺緊~ (大家搵唔搵到我喺邊呢? )

Spanish Steps 下面,仲有個出名既Fontana della Barcaccia (破船噴泉); 建於1627年~

_1282.gif image by veronica_tsim 我: HonHon~ 何解你一副"嘍打"咁既樣??

_1303.gif image by veronica_tsim 老公: 依度好多人打荷包架!!!

離開西班牙廣場後,我想起我地只日間到過Piazza di Trevi (許願池)~ 但我見到店既明信片有許願池既夜景,打哂燈好鬼靚......

反正都係喺附近,就過去及及啦!

 真係好靚啊!!! (我講緊我 + 老公!! )


 反正都來咗......再許多幾個願先!

 老公又唔執輸許埋一份......

  (設計對白)

去完許願池之後,我地就返去honeymoon 時去過既餐廳 - Il Giardino di Albino 食飯提早慶祝情人節!

Il Giardino di Albino 裡面好大,間隔分開3間大餐廳~ 一個老闆樣既阿伯招呼我地入座最大既"garden"廳,當時裡面大約有3、4枱客人......

依個時候老公同老闆樣講: 請問我地可唔可以坐隔離張枱? 我地2年前honeymoon 時來過依間餐廳,當時係坐果張枱~

老闆樣即時笑笑口比我地坐隔離張枱!

 餐廳同記憶中既完全一樣無變過! 只係有幾張枱椅既擺放位置改動咗少少......

 仍然有人現場彈唱意大利民歌! 不過我就唔記得唱歌既係咪同一個人嘞!!?!?

哈哈~~~ 佢唱既歌有幾首都比"軟硬天師"改編過!!

_2145.gif image by veronica_tsim 開餐嘞!!!!!!!!!!

我既頭盆 - Spaghetti alle Vongole Veraci (鮮蜆意粉)~

Honeymoon 時我地喺羅馬既一星期裡面,我每一日都不停食蜆~ 果次食咗好多次鮮蜆意粉,但以Il Giardino di Albino 最好食!_542.gif image by veronica_tsim

意粉煮得剛好al dente 得來唔太硬,只簡單地用橄欖油、白酒、香草來烹調,意粉有微辣配合鮮蜆既鮮甜味......實在太太太好味~~~~~ 而且佢地比好多蜆!

今次依碟味道同記憶中一樣! 依然好多蜆,味道依然係咁正!! 真係整多碟比我都食得哂呀~~~~~

老公頭盆 - Pappardelle a Modo Nostro (蜆肉忌廉闊麵)~

老公依個蜆肉先去咗殼 (可能因為有忌廉汁,先去殼會方便d~),香濃creamy 同樣帶微辣既忌廉汁,加埋白酒 + 香草,配合充滿蛋香既全蛋闊麵......what more can I say?

查實依2大碟pasta 應該係"First Dish - 第一道主菜"先啱!

意大利人進餐一般會先食Antipasti (Appetizer / 頭盆); 跟住Primi Piatti (First Dish / 第一道主菜); 再到Secondi Piatti (Second Dish / 第二道主菜); 最後先到甜品 / 咖啡或茶。

不過我地都係習慣平時頭盆 + 主菜只2個course 既食法,所以多數會skip 頭盆或第一度主菜!

 我既主菜 - Grigliata Mista (燒海鮮)~

雖然海鮮好新鮮好鮮甜,不過好細碟啊!!!!  好彩頭盆既意粉好鬼大碟補返數啫~

 老公主菜 - Maialino al Forno Con Patate (大舊燒豬配燒薯仔)~

好正呀~~~~~_1351.gif image by veronica_tsim 豬皮燒到卜卜脆香噴噴,而且成大舊都係淨肉來無骨架!

另外點咗一大碟Insalata Mista 沙律兩份分~ 兩大枝Balsamic Vinegar + Extra Virgin Olive Oil 任我淋幾多都得!

 睇返舊照,原來我上次點既頭盆 + 主菜同今次一模一樣喎! 我真係好鬼專一既啫~~

不過好似上次既海鮮 + 蜆肥美好多喎~  可能因為上次係夏天啦!

Il Giardino di Albino 既氣氛非常好,除咗有人現場彈唱之外,餐廳所有侍應都好好客活潑友善,整間餐廳充滿咗地道意大利人進食時熱鬧歡樂既氣氛!

Il Giardino di Albino 位於小橫街裡面,而且周圍並非重點旅遊景點,可能因為咁比較少遊客會留意 / 發現到依間餐廳! 我地見到進門既客人,幾乎全部都好似同餐廳既人好熟絡,一入門口就熱烈擁抱 + 互相問候過不停......

另外可能就係因為少遊客光顧,侍應們既英文非常麻麻~ 不過佢地就算明知自己講得唔好,都好肯嘗試用英文同我地溝通; 而當我地用意文講一聲"grazie"向對方道謝,佢地會誇張地露出開心驚喜既表情~ 超友善 + 熱情既服務搭夠,補返哂滿分!!

Il Giardino di Albino 地址: Via Zucchelli, 29 00187 Roma

"預告篇"出現過既佢,其實係今次serve 我地既侍應~ 上次我地來Il Giardino di Albino 時佢已經喺度,我一入門口已經認得佢!

點解我咁肯定呢?

因為我覺得佢個樣好似"小木偶奇遇記"Pinocchio 個老豆!!!

 上次並唔係"小木偶老豆"serve 我地,而係依位男士~ 不過..........

依張2年多前既相係由"小木偶老豆"渣機架!_1344.gif image by veronica_tsim

上次"小木偶老豆"渣完機,鬼馬地扮哂收埋我部相機; 今次同佢一齊合照完,佢又重施故技~

我地當然認為"小木偶老豆"會認得我地啦! 不過依種舊地重遊,重見故人既感覺好得意! 唔識點形容........

雖然並唔真正認識"小木偶老豆",但2年多後再次見到佢,佢仍然咁活潑友善,有種好warm 既感覺啊! 希望下一次再到羅馬時會再見到佢啦!

情人節前夕重溫honeymoon 時到過既地方,我 + Mr.T 第11個情人節真係過得超級浪漫啊~~~~ (2008111213530154.gif image by veronica_tsim我覺得!)



18 則留言:

  1. 真係好鬼浪漫好鬼 sweet 呀 !
    [版主回覆02/19/2010 18:12:00]Thanks feifei~
     
     

    回覆刪除
  2. 呢種 中日意雜兜 餐廳德國都好多呀﹗全部不知所謂﹗ 有得食洗咩怕大食啵﹖﹗ 我細佬個女朋友都好好胃口﹗ 其實食得係福~ 我都鐘意食鮮蜆意粉架﹗茄汁海鮮粉都鐘意~ 不過忌廉汁我就覺得會漏~ 你都鐘意食醋架﹖﹗我都係呀﹗ 無論中西餐都鐘意加醋~
    [版主回覆02/19/2010 18:12:00]我一睇果間野既門口好有聯合國既感覺.....
     
    食極唔肥一件事,不過都唔應該太放肆既! 尤其我鍾意食既野都係高膽固醇.....
     
    咁整法既鮮蜆意粉就最正! 最簡單既做法,食到每一種材料既鮮味!!!! 不過我反而鍾意忌廉汁多過茄汁......
     
    我好鍾意食醋~~~~~ 炸魚薯條麥芽醋要多到浸淋哂d薯條; 食雲吞無大紅浙醋就食唔落; 餃子要有鎮江香醋; 沙律或麵包要點意大利陳醋!!!!!
     
     

    回覆刪除
  3. 想羡慕+ 妒忌死人咩 您食極都咁瘦GEI & 您地兩公婆11年都仲咁SWEET SWEET GEI。。。
    [版主回覆02/19/2010 18:05:00]我地一齊踏入第11年啫,舊年9月先慶祝完拍拖10週年! 不過我地結咗婚3年咋~
     
     

    回覆刪除
  4. 你老公好有心思, 去返2年前的餐廳慶祝情人節, 吾怪得你笑得好"甜"~~
    [版主回覆02/19/2010 18:03:00]唔係佢有心思~ 我地本身完全唔記得哂間餐廳喺邊,之係果晚咁啱經過撞返依間餐廳架咋!
     
     
     

    回覆刪除
  5. Gaileは林家歐巴桑2010年2月18日 下午7:07

    你地係邊度呀???

    間餐廳好正,我好鐘意依d唔起眼既小餐廳仔,倫敦Finchley Road都有一間類似既意大利餐廳仔,老闆係意大利人,去食既又係熟客居多,我以前住果度差唔多個個星期去食...見到小木偶老豆,我都好miss果間餐廳既老闆,唔知幾時有機會去探佢呢
    [版主回覆02/19/2010 18:01:00]妳咁咋架~ 咁都搵我唔到!  (再搵過! 得我一個架咋~)
     
    英國有好多獨立意大利餐廳(即唔係連鎖店果種),大部份都係意大利人開架啦! 不過我喺英國食過咁多間意大利餐廳,就算係意大利人開既,全部都為咗迎合本土人口味 - 意粉都唔係al dente.......
     
     

    回覆刪除

  6. 真係好專一呀 , 是你記得還是巧合呢?
    [版主回覆02/19/2010 17:23:00]因為我好恨食返依個鮮蜆意粉,所以依個係記得既~ 不過個海鮮主菜就係巧合嘞! 返到來睇返舊相先知~
     
     

    回覆刪除
  7. 個頭盤好大碟喎 ~~~
    [版主回覆02/19/2010 17:20:00]因為依個其實係first dish,唔係頭盆囉!
     
     

    回覆刪除
  8. 你2年前同2年個樣都無咩點變過呀,都仲係咁後生呀!!!
    你地DAY 4果日真係巧浪漫呀,如果去旅行去番舊地既感覺真係巧正,仲要撞番以前見過既人,呢個世界真係好奇妙,通常我去旅行都好鍾意去番之前去過既地方,睇下有無變過,個感覺真係好正!!
    [版主回覆02/19/2010 19:29:00]只係2年多應該唔會差太遠既啫~
     
    感覺最得意係我地原本完全唔記得間餐廳喺邊,依頭提起過咗一陣咁啱撞見返! 我地無特登搵 - 因為根本唔知喺邊,想搵都唔知點搵! 更加無唸過會見返以前見過既人~
     
     

    回覆刪除
  9. 好sweet呀!!
    妳啜爆的相好鬼正,我決定喺黎緊的trip都抄妳影下呢d相先(有無版權架?不過唔理lu!!哈哈 )
    [版主回覆02/20/2010 22:22:00]影相唔一定要等去旅行先可以影既!  無話抄唔抄既~ 不過影時小心比人搶相機喎!
     
     

    回覆刪除
  10. What a wonderful trip! Thanks for your sharing.  
    [版主回覆02/20/2010 22:19:00]you're welcome!
     
     

    回覆刪除
  11. 你老公真係好SWEET. 絕晒種ga 啦...

    回覆刪除
  12. 嘩﹗我淨係想講話我地都鐘意食醋幾夾咋﹐ 不過個驗證碼好長呀﹗﹗
    [版主回覆02/20/2010 22:12:00]個碼整咗咁耐仲未習慣???
     
     

    回覆刪除
  13. 你就好啦~ 仲咁SWEET, 睇到你個BLOG我都好開心, 被你感染埋, 有個問題想問你, 你地KISS啲相係找人幫你地拍? 唔會怕難為情嗎?
    [版主回覆02/20/2010 22:11:00]我地去旅行會帶埋三腳架ga! 唔洗下下影合照都要麻煩人地嘛~ 只係有時多人既地方唔方便set 三腳架先會請人幫我地影相!
     
    我 + 老公都覺得無乜野好難為情喎! 我地成日都係咁既,並唔係為咗影幅相先扮哂懶sweet~ 其實只要出自真心唔造作,就唔會覺得唔好意思 / 難為情架啦!
     
     

    回覆刪除
  14. 真係超浪漫又SWEET 呢
    [版主回覆02/21/2010 02:12:00]我自己覺得係咁多年最浪漫既情人節dinner!
     
     

    回覆刪除
  15. 你2年前同而家都冇變過仲keep得好好,有d成熟美。嘻嘻
    [版主回覆02/22/2010 17:49:00]只2年應該唔會有好變化啩!!?!?   我夏天時仍然好"靚"妹架!
     
     

    回覆刪除
  16. 嗰兩個 pasta & seafood 望落好正呀 , 好啱我 ! 我都好想食呀 ~
    好得意, 有新舊照對比, 你哋都冇變, 仍然恩愛~
    [版主回覆02/23/2010 16:35:00]佢地既pasta 真係好正!  
     
    我都覺得舊地重遊既感覺好得意! 尤其依個係我地honeymoon 既地方~ 依種感覺如非身親嘗試好難感受得到!
     
    哈哈~~~~ 當然無變啦! 夫妻係應該越老越恩愛架嘛!
     
     

    回覆刪除
  17. 超級sweet啊...
    [版主回覆02/23/2010 16:22:00]Thanks!  真係發夢都估唔到會撞得返果間餐廳!
     
     

    回覆刪除
  18. 又真係好專一喎,2年後都係叫番一樣既野
     
    遲啲整番篇旅遊景點啜爆特輯黎睇睇,我地唔怕肉麻架
    [版主回覆02/24/2010 08:23:00]都幾搞笑架~ 因為返到來睇返舊相先知自己咁專一!  反而老公今次點果兩道菜都係新野來.....
     
    哈哈~~~ 啜爆相要慢慢儲架嘛! 妳等唔切既就用photoshop cut 我地個形出來,再paste 喺唔同背景咪得囉! paste喺妳屋企都得架!!!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...