2010年1月5日星期二

我愛美腿~~~


我所指既"美腿",其實係風乾生火腿!

風乾生火腿以意大利Prosciutto + 西班牙Jamon 最為出名~ 我兩者佳愛!  不過我只係識食,基本上唔係好識分......

我從來出街食飯都唔會點風乾火腿,因為一來太容易買到,喺餐廳食會貴好多! 二來風乾火腿對我來講只係平時既零口來~~~

得閒無事突然口痕,我就會去超市買幾pack 來就咁空口食~ 連蜜瓜都慳返!

 Asda 自家出品既Prosciutto~ 雖然係超市自家出品,不過係正宗來自意大利架! (依pack 係我貪平買來試吓,不過真係好麻麻......)

_342.gif image by veronica_tsim Prosciutto 係意大利風乾火腿既統稱~ 而眾多種類Prosciutto 之中,以Parma 最為出名!

 同樣係Asda 來自意大利既自家出品,不過依個係"Extra Special" 系列~ 依pack parma ham 比樓上果pack prosciutto 貴2倍,不過已經食得出好大分別!

 我選風乾火腿時,會選有比較多白色脂肪部份既,因為我鍾意火腿既油香~~~~~
不過風乾火腿,其實我最鍾意既都係西班牙火腿!_343.gif image by veronica_tsim

西班牙Jamon 比意大利Prosciutto 顏色較深,但鹹味較淡~ 但論油香就遠勝Prosciutto!

2007年honeymoon 喺西班牙一間大型超市見到一個"火腿森林"!  火腿鹹香味一陣陣攻過來~~~

喺英國比較多見Prosciutto~ 到咗西班牙當然要試試當地既Jamon 啦!

 買咗一pack 返酒店,我即時創出5分鐘內清哂一pack 12片既紀錄!

_342.gif image by veronica_tsim 西班牙Jamon 大至分為2類 - Iberico (黑毛豬) + Serrano (白毛豬); Iberico 佳採用自由放牧方法飼養豬隻,而Serrano 係採用困養,所以Serrano 比Iberico 次一等,價錢亦較平! (我上面手渣果pack 只係Bodega,屬Serrano~)

 而高一等既Iberico 我都試過!

 08年去BBC Good Food Show 買咗依pack £12得6小片既Iberico~ (網誌) 至今仍然係我食過最好食既風乾火腿!29_3_16.gif image by veronica_tsim

i1.gif picture by veronica_tsim
止口痕當然唔可以時時都咁奢侈啦!

除咗風乾火腿之外,其他即食凍肉我都會用來攝牙罅......

 意大利風乾生牛肉~

 口感食味都同風乾火腿完全唔同~ 一般會淋上橄欖油、檸檬汁 + 黑胡椒來食,但我都係就咁空口食......


 好平既Lunch Tongue - 豬脷~ 通常用來夾麵包,不過我鍾意就咁食!



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...