2010年1月22日星期五

狗公 (2) + (3)

續狗公(1)......

(2) 以前每年暑假返香港,我一定會相約同我一樣鍾意睇書既好友伴娘C一齊去行書展,每次都滿載而歸~


有一年我地又去書展,已經行到尾聲,我 + C兩手都抽住幾大袋書,突然行到一個好多人既攤位,C先行頭擠入人群當中,我跟住C後面,八卦地尖起腳伸頭張望......

依個時候我感覺到抽住兩大袋書本既右手,有一團暖暖既野"high"緊我手背! 我轉頭一望 - 係一個外表斯文帶金絲眼鏡,身穿裇衫西褲,兩手空空插住褲袋既狗公,隔住條褲用佢下體"high"緊我手背!!!!!

(正人渣~ 真係行書展既又點會兩手空空??)

我一轉頭佢即時轉身走!!! 我向C求救,但C從人堆中返出來後,狗公已於書展人群中消失得無影無蹤!

C唯有安慰我,陪我去洗手間,我不停洗咗好多次手.......

(3) 我第3次既遇狗公經驗,係個零月前一個深夜......

我屋企附近有間24小時既Tesco Extra,好多時我地唔想太多人時去買野,廢事排隊等比錢,我 + 老公會趁深夜無乜人時去買野~

依一晚我地好似平時咁 - 老公去雜誌counter 睇書,等我慢慢入貨!

我一個人行去洗頭水section,當時果行係完全無人既......正當我喺度逐枝洗頭水拎開蓋聞吓咩味時,有一個大約30零40歲左右,頭髮似啱啱瞓醒,著T恤 + 運動褲既男人,行入來洗頭水section......

點解我留意得佢咁仔細呢? 因為依個狗公條運動褲褲頭繩完全解開無綁! 佢條褲已經鬆到露毛! 只剛剛遮住最重要既部位!!!!

我即時打手機比老公,仲要大大聲同老公講: Hon~ Can you come over to the shampoo section?

狗公即時轉身走人 - 佢一轉身我已經見到佢大條pat pat 罅!!!

好人好者點會著到咁行出街? 點解連褲頭繩都唔綁??

老公來到洗頭水section 後,陪我行勻成間Tesco 搵依個狗公,但搵唔到佢,我唸佢已經一早走咗......

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

我希望籍自己依3次不快經驗,提醒各位女網友們 - 狗公真係處處有! 世界越來越多依種病態人! 大家出街時一定要小心 - 尤其有小朋友既家長們!!! 



14 則留言:

  1. 濃情朱古力碰上士多啤梨2010年1月22日 下午7:51

    OH. D人真係好變態呢, 你下次小心呀
    [版主回覆01/24/2010 00:12:00]依d狗公周圍都有,防不勝防! 除咗要小心之外,遇到事千其唔可以退縮,一定要搵人求救!
     
     

    回覆刪除
  2. 唔...我都試過...不過係係學校... 當時我剛arm黎左美國半年都冇、英文又唔識(當年我連手機既英文都唔識) 係學校有一堂成日都要去classroom入面既另一個細房仔~ assignment slot咁既櫃拎野、由於係全班一齊去、所以我一開始都冇為意... 直到有幾次(係...幾次...因為我大懵掛)我發現每次我拎野時、 就會有呢個墨西哥仔貼係我後面扮攞野!!直頭貼住我屁股! 我越向前縮佢就越跟埋黎... 再唔係就話我阻住佢條路、係好多人面前用隻手推向我胸部!! 我當年又細(14咋)又唔識諗...最後乜都冇做... 我只係識用英文同我當時既一個好朋友講「he did something bad to me」、就係咁、再多既都唔識講... (當時全間學校只有我一個華人) 就係咁放過左個賤人...現家諗返都好x嬲...嬲自己放過左佢... 又嬲自己當年乜都冇做... 其實亦都係因為咁我決定要學好英文...係好慘痛既經驗...
    [版主回覆01/24/2010 00:04:00]年紀輕時可能真係唔識點處理~ 而且我唸好多洋人會以為中國人好恰,遇事都唔會出聲!
     
    既然妳都有過不快經驗,以後就要小心d! 做女人真係要特別小心提防~
     
     

    回覆刪除
  3. 個d狗公係唔係外國人多?等我叫阿女小心d!
    [版主回覆01/24/2010 00:01:00]我上面已經講咗 - 狗公處處都有! 咩野人都會有可能係狗公,總之做女人就要小心提防.
     
     

    回覆刪除
  4. 我撐妳----無乜讚過妳, 真心講句-妳煮嘢好掂, 並祝妳不再遇狗公
    [版主回覆01/24/2010 00:00:00]多謝蟻兄既撐! 我當然唔想再遇到狗公~ 不過就算再遇到的話,我都一定唔會退縮,要比佢睇吓個"死"字係點寫!!!
     
     

    回覆刪除
  5. Gaileは林家歐巴桑2010年1月23日 上午3:47

    佢地好人好者真係變態!依d人真係拉去打靶
    [版主回覆01/23/2010 23:55:00]真係周圍都有好多依d變態人! 防不勝防!! 佢地可能見我細粒就以為我好好蝦,真係唔識死!!! 我遇到依d事一定會搞大佢等成街人都知佢地有幾衰!!!
     
     

    回覆刪除
  6. 有時係巴士我最憎d亞伯大把位係都要坐埋黎,行街又成日搵機會撞人
    [版主回覆01/23/2010 23:52:00]我都覺得好多阿伯恃老賣老先最衰! 以為自己老人地就唔會同佢計較~
     
    有次同老公一齊返香港,我 + 老公陪V爸爸食飯,條街人多,我摷手袋行慢咗少少,有個死人阿伯喺後面扮唔小心撞到我攬住我條腰,再成個頭哄埋來用鼻索我條頸! 跟住即時急急腳跑過對面馬路! 我大聲嗌前面既V爸爸 + 老公,佢地追上花園街街市捉住個阿伯,要個阿伯同我道歉!
     
     

    回覆刪除
  7. 睇完你既經歷,
    我以前係香港都遇過至小5次以上狗公,仲試過幾次比人非禮
    但果時細個無知又無膽, 竟然唔敢出聲....宜家諗返起真係好白痴!!!
    宜家我一定會報警+當場x爆佢.......
     
    仲有, 我勁憎香港啲死人麻甩佬用佢對死人眼色迷迷咁望住你上面
    頂佢個肺, 前世未x見過女人咩!!!!
    [版主回覆01/24/2010 23:43:00]我都知遇到依d事個人會慌張會亂,依點我絕相了解~ 但我真係好唔明有d受害人點可以死忍? 好似港鐵果單,個女事主竟然走咗......
     
     

    回覆刪除
  8. 幾日前坐地铁去尖沙咀 , 見到個樣衰衰的男人企係我前面 , 攞住本色情漫畫 ( 都好三級) 一路睇,一路用眼周圍望住的女孩子,一路陰陰笑 , 跟住又望住我、個死人樣乞人憎到呢、佢見我對眼噴火,就令轉面、真係想一大脚踢過去、佢雖然冇行動,我都覺得係 sexual harassment . Nothing you can do about it.
    [版主回覆01/24/2010 23:37:00]最少佢無有侵犯性既行動,咁我就話之佢吖!
     
     

    回覆刪除
  9. Wow....好多變態的人, be careful.
     
    有事一定要求救
    [版主回覆01/24/2010 23:35:00]狗公周圍都有,其實真係防不勝防! 做女人既唯有自己醒目d~ 遇事一定要出聲唔好怕,如果唔係盞壯大對方個膽!
     
     

    回覆刪除
  10. Mrs T, you know what. I think you are a very beautiful woman, so that's why many 狗公 like to approach you.
     
    BTW, you are right. We should be careful
    [版主回覆01/25/2010 20:50:00]i have a different thought - those bastards may think that im weak cos im kinda small, that's why they think i maybe a good target!
     
    they're so wrong!!!
     
     

    回覆刪除
  11. 我都試過係書展比人跟,當年年紀小,又唔敢出聲...
    [版主回覆01/25/2010 20:47:00]做女人出街幾時都要小心提防!
     
     

    回覆刪除
  12. 相信真係所女仕都有見過狗公,所以好同意妳話最緊要自己小心+一定要出聲
     
    我見過有個男人摸完個女人,個女人鬧佢,個男人賤到衝落巴士,然後鬧個女人樣衰,摸個阿婆都唔會摸佢,仲要講粗口,真係超賤,個女人想追落車,可惜巴士人多,趕唔切落車就已經開咗車
     
    有次我老公話坐巴士見到個男人,周圍有位唔坐,專登坐係個女仔身邊(個女仔訓咗),然後用手機影個女仔個心口,跟住我老公大聲喝佢,跟住個女仔嚇醒,我老公話個男人影佢心口,個女仔都唔出聲,淨係禁住個心口,然後個男人就坐上上層,我問我老公點解唔同司機講,我老公話個女仔根本都唔出聲,同司機講都冇意思~
     
    前日我坐巴士返屋企,彤彤同細細都訓咗,我抱住彤彤,可能條泡泡褲戚起咗,件阿伯企我地前面可能以為彤彤著裙仔,側晒頭側晒身咁裝彤彤,頂佢呀,佢望到有人落車有吉位坐都唔坐,我咪側住個頭由下向上抄咁啤住個阿伯,佢就扮冇事周圍望,然後先坐低個吉位度,依啲阿伯越老越咸
    [版主回覆01/25/2010 20:46:00]我都明白遇事時會慌張 + 亂! 但我就唔明點解好多女仔可以怕事到唔出聲??? 唔係懶偉大話要幫其他人等狗公無機會害下一個人,但佢自己蝕咗底,唔想狗公有應得既懲罰? 當事人唔出聲,旁人更加唔知以咩身份出聲.....
     
    d阿怕真係好Q衰架! 恃老賣老!!! 上次同老公一齊返香港,我 + 老公陪V爸爸食飯,條街人多,我摷手袋行慢咗少少,有個死人阿伯喺後面扮唔小心撞到我攬住我條腰,再成個頭哄埋來用鼻索我條頸! 跟住即時急急腳跑過對面馬路! 我大聲嗌前面既V爸爸 + 老公,佢地追上花園街街市捉住個阿伯,要個阿伯同我道歉!
     
     

    回覆刪除
  13. 而家香港D賤男成日用手睜撞你個胸架,佢地真係賤到無人有,成日借D"2"走過黎撞你,變態到死!!
    [版主回覆01/25/2010 20:39:00]
    唔賤既話都唔會做狗公啦!
     
    上次同老公一齊返香港,我 + 老公陪V爸爸食飯,條街人多,我摷手袋行慢咗少少,有個死人阿伯喺後面扮唔小心撞到我攬住我條腰,再成個頭哄埋來用鼻索我條頸! 跟住即時急急腳跑過對面馬路! 我大聲嗌前面既V爸爸 + 老公,佢地追上花園街街市捉住個阿伯,要個阿伯同我道歉!
     
     

    回覆刪除
  14. 依家好多男人好變態呀,你小心呀。
    [版主回覆01/25/2010 20:37:00]總之做女人大家都要小心!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...