2009年12月9日星期三

哦~~~ 原來係咁!!! (2009年12月9日)

_2404.gif image by veronica_tsim 尋日(12月8日)我有一個重大發現!!!

我係用hotplate 爐頭既 - 無火煮食; 我有好多隻鑊 - 幾乎全部都係輕身易刮花_1651.gif image by veronica_tsim,鋁或鋼造既28cm 易潔鑊;

我一直認為無火煮食係唔可能會有"鑊氣"既!_1340.gif image by veronica_tsim

一向用開明火煮食既V媽媽過來探我時,都曾經話過: 死囉~ 依d爐點炒野呀?? 煮到d野出哂水,好似"吽"熟d野咁...._1303.gif image by veronica_tsim

後來我買咗個Chasseur cast iron 22cm casserole (生鐵煲),炆牛腩時用來爆牛腩,我曾經生疑 - 咦...點解依個煲咁強勁"好似"有鑊氣既??_381.gif image by veronica_tsim

不過始終"無火煮食唔會有鑊氣"依個觀念太根深柢固,所以我從來都無奢望過追求鑊氣......

尋日我無意中睇到"笨B媽媽"一篇無火煮食易潔鑊 vs 生鐵鑊既blog,先知道原來有無鑊氣,重點並唔係明火定無火...而係隻鑊生唔生鐵!!!Shocked-Small.gif image by veronica_tsim
由我發現依個震驚既事實果一刻開始,我就一直心癢癢坐立不安! 1775465319.gif image by veronica_tsim
一來覺得自己一直錯怪咗個爐; 二來揼心口之前買咗咁鬼多隻易潔鑊_1332.gif image by veronica_tsim,仲要成日刮花哂!!!!
尋晚同老公呻咗成晚 Sigh-small.gif image by veronica_tsim......老公可能頂我唔順就話: 得嘞得嘞~ 妳睇啱邊隻就話我知啦! (奸計得逞! 嘻嘻~~~~_1475.gif image by veronica_tsim )

_342.gif image by veronica_tsim於是我就開始網上research......
 
因為中國式既生鐵鑊係圓底,所以唸都唔洗唸!

而我亦發現喺英國可供選擇既平底生鐵鑊不多 - 最易買到既只有Le Creuset, Chasseur + Bodum!

不過Bodum 果隻雖然又平又靚仔,仲包埋個玻璃鑊蓋...但佢有層易潔塗層! 所以第一個回合就比我篩走咗......剩底Le Creuset + Chasseur~


先前心水想買隻28cm frying pan~ 一來我習慣用開28cm易潔鑊; 二來雖然剩低既2個牌子都有傳統炒鑊型果種雙耳鑊,但37cm 實在太鬼大隻 + 太鬼重!!! 嬌小既我恐防拎唔起隻鑊......

最後我選咗Chasseur 28cm matt black frying pan! 一來Chasseur 外型 + 品質幾乎同Le Creuset 一模一樣,但價錢平少少; 二來我想襯返我個22cm casserole~

睇唔啱就由自可,一睇啱就仲鬼心急!!! 


不過網上order 又要等送貨 .......係時候洗出我既殺手鐧嘞~~~~_1273.gif image by veronica_tsim

老公放工時打電話比我......

我: Honhon~~~~~~~~~~~~~~~ Honhon~~~~~~~~~~~~~~ (懶嗲咁
13.gif image by veronica_tsim )

老公: Honhon~ 咩事呀? (好似氹"靚"仔咁
11.gif image by veronica_tsim )

我: Honhon......erm....erm.......(欲言又止 + 懶係楚楚可憐咁
_1302.gif image by veronica_tsim )

老公: Let me guess.....妳係咪想要隻新鑊呢?
26.gif image by veronica_tsim

我: 係~~~~ but........(再來欲言又止 + 懶含羞答答
_225.gif image by veronica_tsim )

老公: 仲有妳想一陣去TK Maxx 係咪?
_001.gif image by veronica_tsim

我: YES! YES!! YES!!!
_1344.gif image by veronica_tsim

老公: 點解我咁醒會知道妳唸乜既?
_1282.gif image by veronica_tsim

我: 係囉~ It's like you can read my mind!!!!!
6.gif image by veronica_tsim

老公: Yes I can!
_1284.gif image by veronica_tsim


_344.gif image by veronica_tsim就係咁老公返來後我地就去咗TK Maxx~ 不過其實我都係唸住碰吓運氣架咋,因為TK Maxx 係賣散貨既,所以唔一定會有我想要既野!

不過事實証明我既嗲老公殺手鐧用得合時!

 因為竟然比我買到佢 - 30cm 雙耳鑊連蓋~
_1351.gif image by veronica_tsim

依個其實係另一個我好啱心水,但網上價都太貴既款 - Le Creuset + Chasseur 網上價同樣係£90! 咁貴我唔捨得啊~~~~~~~~~~~~~
_1296.gif image by veronica_tsim

TK Maxx 只售£50! 雖然比我之前睇啱既28cm frying pan 貴少少,但真係好啱心水啊~~~

仲有雖然依個墨綠色襯唔返我個22cm 黑色煲......不過平咁多而且只得返2隻 - 另一隻係芥辣黃.......墨綠點都好過芥辣黃!!!
_1282.gif image by veronica_tsim

 大細啱啱好又夠深可以炒野,而且仲有琺瑯搪瓷塗層 - 唔洗開鑊啊!
_1272.gif image by veronica_tsim

有老公喺度,話咁快就到......手! 哇哈哈~~~~

_347.gif image by veronica_tsim 今日我喺依篇blog 度鄭重宣佈......

請在看各位見證 - 我以後都唔會再買鑊!
24.gif image by veronica_tsim

_348.gif image by veronica_tsim 開心既事仲未完喎......
買完心頭好後,我地去Morrisons 買牛扒做晚餐,見到大蝦好抵買
_1331.gif image by veronica_tsim  - 買一送一.....我以為!

 順手攞咗2盒去比錢~

 點知比錢時,和藹既收銀嬸嬸話我知: 妳知唔知大蝦係買1送2架?
69.gif image by veronica_tsim

_2262.gif image by veronica_tsim 即時跑返去攞多盒!




沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...