2009年11月25日星期三

半舊不新黏土書

最近斷續有網友問我關於袖珍樹脂黏土參考書既問題~

於是我就一口氣補返哂之前唔小心delete 哂舊網誌既相,順手post 埋買咗一段時間但未有出post 既"半新"黏土書......1775465298.gif image by veronica_tsim

 依咋幾乎全部都係舊年返香港時買既! 不過好耐無整過黏土手作,所以都無點睇過佢地......

 依7本全部都係日文; 裡面除咗教授用樹脂黏土整袖珍食物之外,仲會教埋你點用黏土手作來做日常物品製飾e.g. 製飾手機 + 梳~~~

 依本係昭和時代公仔屋書~ 裡面亦有教授用黏土做小配件!

依本台灣出版既書,大部份係作品欣賞~ 除咗有黏土袖珍食物之外,仲有專業1:1實物大小餐廳食物模型製作 + 一d食物型既gadgets!

_342.gif image by veronica_tsim 我其他袖珍黏土書相關網誌:

 小V珍藏品 - 袖珍黏土書

 我既袖珍黏土書(1) - 英文

 我既袖珍黏土書(2) - 日文

 我既袖珍黏土書(3) - 中文

 新鮮熱辣空運到英既日文黏土書!

 新書 - 黏土的袖珍世界(2)美食篇



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...