2009年10月31日星期六

又來Halloween DIY! (2009年10月31日)


有無嚇親大家呢?_395.gif image by veronica_tsim

_344.gif image by veronica_tsim 依個唔係我來架~~~~

其實係老公今年既Halloween 造型!_1291.gif image by veronica_tsim

舊年老公臨時先決定出街,於是臨時臨急幾粒鐘內幫佢搞掂個變態殺手造型 (網誌~); 今年佢地已一早約好哂,所以我就幫老公唸咗依個變態殺手 + 受害者既造型!

_342.gif image by veronica_tsim DIY 過程大公開~~~~~~

 先去美術用品店買咗個發泡膠模型頭,自行油上肉色~ 

 跟住可以自由發揮有咁恐怖整咁恐怖! e.g. 挖咗佢雙眼、界花佢塊面、用線縫埋佢個咀......


 再買個假髮過佢,用釘將假髮釘喺頭上固定位置~ 搞掂!


 叫老公試帶假髮.......效果竟然超似姑仔!!! 哇哈哈~~~~~


係我既變態idea - 將受害人發泡膠女個死人頭連住變態殺手個膊頭,遊街示眾~~~


老公同朋友去既係rock club,造型不能搞笑嘛!

如舊年一樣 - 成班麻甩佬既night out 我無興趣參與~

我純粹義務性質做老公既美術顧問既啫!

不過依舊野太鬼恐怖~~~~

我叫老公玩完要揼鬼咗佢!!!!!




沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...