2009年9月2日星期三

酥炸南乳生蠔


1. 先調脆漿,可讓泡打粉有足夠時間發揮作用,令炸出來的粉漿薄而酥脆。

脆漿調法

- 麵粉1小碗; 泡打粉(即發粉 - Baking Powder)1茶匙; 糖、鹽和雞粉各少許拌勻。

- 凍水約2/3小碗慢慢加入麵粉中,一面加水一面用筷子輕輕順同一方向搞拌粉糊。

- 搞拌粉糊時要慢 + 輕!!! 避免麵粉起筋~ 搞拌至粉糊順滑,放在一邊備用讓泡打粉發揮作用。


2. 大生蠔瀝去水份,加入麵粉1湯匙用手撈勻 (麵粉可黏著蠔肉上的雜質!),用清水洗淨麵粉。

3. 燒滾一鍋水並加入少許紹興,加入蠔汆水片刻,撈起用廚房紙吸乾水份備用。

4. 將1小磚南乳壓碎搗爛,將生蠔加入拌勻醃一會。

5. 將蠔放入先前已調好的脆漿內略略拌勻,讓每隻蠔都沾上脆漿。

6. 中火燒熱油,用竹筷放入蠔炸至金黃色。

7. 撈起放在廚房紙上一會,吸去多餘油份即成。




5 則留言:

  1. 正呀! 用南乳來做調味真係第一次聽, 明日我都會試下先!
    [版主回覆09/02/2009 20:26:00]我隱約記得係N年前睇過唔知咩食譜書,有個炸蠔係用南乳來整~ 不過我冇記低食譜,依個係自我發揮既做法!
     
     

    回覆刪除
  2. 我以前對南乳有抗拒,自從食過南乳燘豬手之後,就愛上。
    不過用黎炸生豪真係第一次聽喎!
    [版主回覆09/02/2009 20:24:00]我由細到大都好鍾意南乳~  
     
    南乳同好多食物都好配合e.g. 我用來整南乳鴨、炆牛腩、炆齋、煎雞翼.......
     
     

    回覆刪除
  3. ☜♡ 肥貓♡☞2009年9月2日 下午7:28

    嘩, 好正呀! 炸生蠔真係出面食就食得多...等我下次又試下先!!
    [版主回覆09/03/2009 16:38:00]如果妳鍾意食炸蠔,就一定要自己試吓整! 一定平好多~~~
     
     

    回覆刪除
  4. 生蠔係我至愛呀 我又要學下呢個先
    [版主回覆09/04/2009 18:47:00]蠔都係我其中一樣至愛!
    我唔明點解有人會覺得核突?
     
     

    回覆刪除
  5. 唉~~我已經兩個星期冇食煎炸野,凍野都唔敢飲
    [版主回覆09/04/2009 18:46:00]依個妳萬萬不能食呀!!! 就算好返都要等一排先呀~
     
    忍吓口先啦,等好返哂時先補返數~~~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...