2009年9月17日星期四

二人世界的三餸一湯 - 2009年9月17日



粉葛赤小豆扁豆煲排骨; 啫啫雞煲; XO醬炒鮮魷 & 銀芽炒銀魚乾

平時會加埋紅蘿蔔去煲粉葛湯,不過買餸時唔記得買紅蘿蔔!  又懶唔想再出過去,於是將就吓就咁煲啦! 好彩都幾甜~~~~

_1856.gif image by veronica_tsim 真係要再讚吓孖人牌~ 批粉葛皮、切粉葛都易如反掌!!! 果然係名不虛傳既好刀!29_3_16.gif image by veronica_tsim

今次我一早話咗比老公知個啫啫雞煲裡面有豬膶,睇開我blog 既網友都知Mr.T係唔食內臟既~~~  

頭先食飯時就好好笑嘞.......

話說我同Mr.T一路食飯一路睇租返來既"The Butterfly Effect 3 Revelations"~ 

剛啱做到一段男主角 + 一個barmaid 既sex scene!_104.gif image by veronica_tsim 依個時候......

_381.gif image by veronica_tsim 老公: HonHon~ 依個係咪雞來?

_346.gif image by veronica_tsim 我: No! It's the barmaid!!!

_359.gif image by veronica_tsim 老公: 唔係呀......我問妳依個係咪雞來呀?


我一望 - 原來老公喺啫啫雞煲裡面夾咗舊豬膶,佢分唔到係雞定係豬膶......
所以問我"依個係咪雞來?"_2031.gif image by veronica_tsim
而我就太投入睇戲會錯意.......此雞不同彼雞!!! _1553.gif image by veronica_tsim

(Mr.T d中文又係衰過人既!!!_2209.gif image by veronica_tsim 明明"依舊係咪雞來?",偏偏講成"依個係咪雞來?")




沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...