2009年8月23日星期日

我們的新玩具 (2009年8月23日)

雖然距離我 + Mr.T 既拍拖週年仲有2個多星期 ,不過我地已急不及待預早交換禮物,互送對方一個新玩具! 去(相)片~~~~

 依個係我送比老公既!

好耐以前曾經同老公討論過對高爾夫球既睇法......當時我 + 老公都好膚淺地認為高爾夫球係一個"扮有錢人"既活動~ 尤其係英國既中國人!  (可能睇得港產片太多,認為高爾夫球只係d人想扮上等人先玩既玩意......)

而事實上我地有好多玩過golf 既朋友 - 初開始玩時會周圍同朋友講: 我去打golf! (語帶自豪自以為好高尚咁款~ ) 個個打唔夠幾個月,咪又係將套golf clubs 遺棄喺車房......

直至個幾月前,鬼仔伴郎Jeff 逗老公去嘗試玩golf~ 老公只去過一個傍晚,就打出興趣來! 雖未至打上癮果隻,但佢就對golf 改觀咗 - 原來真係要技巧架! (不過佢仍唔排除有人打golf 係想扮有錢人!),佢話遲吓會約Jeff 再打過~~~

 依大舊野放喺屋企阻鬼住哂,所以我要老公keep 喺車尾箱!  反正佢去打golf 都要渣車架啦~~~~

到我嘞......

 經過一大輪左睇右睇、問長問短 + 去shop 搞搞震......我終於揀咗佢 - Canon EOS 1000D!

我揀1000D有幾個原因:

(1) 夠平 - 附合我set 既budget;

(2) 我虛榮 - 因為係Canon!

 而且1000D被選為"Entry-Level DSLR of The Year 2009"~ yy7.gif image by veronica_tsim

(3) 外型靚仔夠輕手;

(4) 英國攝影雜誌 + 網上用家都一致好評; 而且同我當初同時揀選咗其他牌子型號e.g. Nikon D60, Pentax KM, Olympus E420 來比較,1000D都比佢地優勝!_1856.gif image by veronica_tsim

 不過後面一大堆不知名既符號 + 一大咋唔知做咩既制令我搲哂頭!  睇來我要好好研究一段時間先會有DSLR 作品......
Thanks Hon~ I love my pressie!_2287.gif image by veronica_tsim

Hope you love yours as well~~~



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...