2009年7月22日星期三

The Curious Case of Benjamin Button - 奇幻逆緣 (2009年7月22日)

剛剛睇完"The Curious Case of Benjamin Button".......David Fincher 真係令我好失望!!!

先講講點解我想睇依套戲......

(1) 最主要係David Fincher...erm.......或者應該話係"Se7en"(七宗罪) + "Fight Club" (搏擊會)先啱! 個人覺得David Fincher 所執導既戲水準都幾參差 e.g. 高水準如"Se7en" + "Fight Club"好得好緊要; 但其後既"The Game" + "Panic Room" (房不勝防)就相當麻麻 ......不過每次我聽到David Fincher 個名,都會令我唸起"Se7en"有幾咁好,從而令我有興趣睇David Fincher 既其他作品!

(2) 題材新穎 - 一向大部份有關年齡既奇幻劇情片,都係講主角突然長大變老e.g. Tom Hanks 既"Big" + 劉德華既"童夢奇緣"; 但"奇幻逆緣"剛剛相反,主角Benjamin Button一出生外表反而係老年,越長越後生,甚至變回童年~ 但只限外表,而健康心智就如正常人一樣......依個"倒過來"既題材,就如當年我地港產既"無間道" - "古惑仔混入警隊做臥底"既idea 一樣咁新鮮!


有唔錯既題材,加上對導演有一定信心("Se7en"實在太好嘞!!!_1856.gif picture by veronica_tsim),所以我覺得"奇幻逆緣"應該都會係一部好戲......好可惜 - 期望越大,失望亦越大!

演員方面我覺得個個都演得好出色~ 咁究竟係乜野令我睇到恰眼瞓呢?

"奇幻逆緣"全套戲都令我感覺到好有其他戲既影子,似零碎拼布炒埋一碟既科學怪人! 例如.......

- 一開場用生命就來完結既老婆婆倒敘故事 - 令我唸起Tim Burton 既"Edward Scissorhands" (幻海奇緣)都係用同一手法;

- 不過最似都係"Forrest Gump" (阿甘正傳) - "奇幻逆緣"同"阿甘正傳"同樣以主角第一身來敘述遭遇,見證時代轉變時所發生既事~ 不過導演表達手法高低立見!

- "奇幻逆緣"既女主角Daisy,亦有少少令我唸起"阿甘正傳"裡面既Jenny - 有事發生時,先記起男主角既好......

- "奇幻逆緣"奇幻既程度,又令我唸起Tim Burton! e.g. 開場時果位Mr. Cake 造咗一個時間逆行既時鐘,時鐘一直掛喺車站直至2003年被電字鐘取代......不過Tim Burton既"怪",係有原因既怪~ 戲完結前一定會對原因有所交代; 但"奇幻逆緣"裡面Mr. Cake 依段故事,我睇唔出同Benjamin 有任何關係........(或者我蠢啦~~~ 不過我覺得就算有關連,表達得實在唔夠明顯!! )

之前喺網上見過有人用"奇幻逆緣"同劉德華既"童夢奇緣"作比較,由於題材類同,所以並唔出奇~ 但我記得睇"童夢奇緣"時,我可以感動到喊到成個豬頭咁; 相反我覺得"奇幻逆緣"完全冇感動位,而且劇情鬆散沉悶,節奏緩慢~~~ 全戲長2小時所表達既並不多,來來去去喺男女主角既關係上兜圈......
_371.gif picture by veronica_tsim
 我覺得David Fincher 真係難辭其疚! 如果唔係有Brad Pitt + Cate Blanchett 既演技撐場,相信"奇幻逆緣"會更加不堪......
_1860.gif picture by veronica_tsim


難怪此戲有13項金像獎提名,只贏得其中3項技術性獎項......
_347.gif picture by veronica_tsim




6 則留言:

  1. 非常感動﹗
    [版主回覆07/23/2009 17:53:00]我完全唔覺得感動! 只覺得套戲好悶......
     
     

    回覆刪除
  2. 奇幻逆緣我都睇咗, 個女主角又唔靚. 係睇 Brad Pitt 頂住咋!! (真係靚仔)
    [版主回覆07/23/2009 17:55:00]我又從來唔覺得Brad Pitt 靚仔喎~ 但我覺得佢演技好! 不過依套戲拍得唔好睇,係David Fincher 失手之作!
     
     

    回覆刪除
  3. 童夢奇緣好睇呀!
    記得有一場華仔話佢知錯喇,喊死我真係好感動套戲
    [版主回覆07/24/2009 07:37:00]我好鍾意童夢奇緣! 成套戲好有意思,有好多meanings~~~
     
     

    回覆刪除
  4. 我就最鍾意Robin Williams既"JACK", 果套既手法係好輕鬆既手法拍既...個主角一出世就老得好快...
    Benjamin Button 我睇左一半..就冇睇lu, 仲諗緊幾時先有心情睇埋佢...因為實在太悶喇~
    [版主回覆07/24/2009 16:52:00]其實題材相類同既電影,我只睇過Tom Hanks 既"Big", 劉德華既"童夢奇緣", 仲有只有少少似既"Somewhere in Time" (時光倒流70年)~ Robin Williams 一向唔係我杯茶,因為個人覺得佢既戲大部份都太小朋友.....
     
    我同妳對Benjamin Button 感覺完全一樣! 不過我睇在David Fincher 份上,先夾硬捱哂成套戲........
     
     

    回覆刪除
  5. 童夢 ending 嗰 part 我完全控制唔到 !
    我反而覺得 Se7en 麻麻地咋 !
    [版主回覆07/23/2010 17:52:00]"童夢奇緣"有好多部份都好感人~
     
    個人覺得Se7en + Fight Club 係DF 最好既作品! (我最鍾意意係Se7en) 根本DF 係擅長懸疑drama 依類電影~ 今次"奇幻逆緣"佢走去扮Tim Burton,我真係好頂唔順.......
     
     

    回覆刪除
  6. David Fincher既Zodiac都唔錯, 不過要俾啲耐性!
    http://hk.myblog.yahoo.com/wonka-1971/article?mid=356
     
    [版主回覆07/26/2010 21:06:00]雖然都係DF作品,但當年我睇完Zondiac 個plot 已經無興趣入場睇,而且唔知有JG份......
     
    見妳話Se7en 麻麻地,但竟然會話Zondiac 唔錯....我未回妳都估到 - Zondiac 應該有JG份! 果然不出我所料~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...