2009年7月15日星期三

中式點心 - 自製香滑腸粉


 1. 先預備一塊未經漂染的白洋布 (unbleached calico)作腸粉布~ 白洋布係好多點心師傅最常用既腸粉布,售價便宜,一般布店好容易買得到。

 2. 將白洋布洗淨,鋪在淺的長形金屬盆內(e.g. 我用焗爐焗盆)。

 3. 粘米粉200ml、清水600ml、粟粉2湯匙、油1茶匙和鹽半茶匙拌勻成粉漿。(粘米粉和水的比例為1:3~)

 4. 將調好的粉漿倒在白洋布上,粉漿要平均而薄薄地剛好足夠鋪上整個焗盆底部一層。

 5. 放入鑊中大火蒸約3分鐘。

 6. 將蒸好的腸粉連白洋布反轉倒在平滑的平面上。

 7. 襯熱快手撕開白洋布。(腸粉溫度越涼越難離布~ 不過快手得來要小心弄穿腸粉!)

 8. 將腸粉卷好切件上碟,淋上腸粉豉油和料即成。

9. 腸粉豉油 - 我用甜豉油加清水開勻; 或可用生抽、老抽和糖煮溶試味。

NOTE

- 我比較鍾意食乜材料都冇既齋腸! 但如要加入餡料e.g. 羅漢齋、鮮蝦、碎牛肉、豬潤、叉燒.....等材料,可在蒸腸粉一半時間後加入餡料,再蒸餘下時間;

- 食齋腸我會加腸粉豉油、芝麻醬和辣醬~

 我用既係依隻日式芝麻醬!





14 則留言:

  1. Mrs Williams 威廉C太太2009年7月15日 上午8:00

    好鬼耐都無食過腸粉啦...唔知我搵唔搵到呢d布呢, 你係chinese supamarket買呀?
    [版主回覆07/15/2009 23:14:00]白洋布好易搵架咋~ 我喺John Lewis 布匹部買既,我唸應該所有有布賣既地方都會有! 妳問售貨員要"unbleached calico"就得架嘞~~~~
     
     

    回覆刪除
  2. 睇見已想食
    [版主回覆07/15/2009 23:12:00]多謝~
     
     
     

    回覆刪除
  3. 妳好叻呀!腸粉都自己整
    大埔有一間腸粉好出名,佢地整到好薄,豬潤,叉燒,蝦米好正呢!
    [版主回覆07/16/2009 14:58:00]我唔叻~ 想食但冇得賣咪要焗住自己整囉.....
     
    我超鍾意豬膶腸粉!!! 不過越來越少地方有得食咯.....
     
     

    回覆刪除
  4. 好叻呀你
    [版主回覆07/16/2009 14:57:00]多謝~ 不過我唔叻!
     
     

    回覆刪除
  5. 嘩~你真係好心機!
    [版主回覆07/16/2009 14:56:00]我鍾意食腸粉但唔係隨時可以買到新鮮嘛! 唯有花少少時間自己整~~~~
     
     

    回覆刪除
  6. 嘩好似好好味咁!呢排鍾意整中式點心,尋日整左叉燒酥啊XDDDD 等我又買塊布整下先! (Btw本來睇緊呢篇野既時候都諗住問你John Lewis會唔會有得賣,原來你都係係John Lewis買!太方便喇!!)
    [版主回覆07/16/2009 14:56:00]一陣去妳果度睇叉燒酥! 我之前整過蝦餃、韭菜餃、菜肉包 + 菜肉雲吞......遲吓可能唔洗去酒樓飲茶!!!
     
     

    回覆刪除
  7. 多謝分享! 寫底咁個布名喇,去JL買先! 你的日本芝麻醬唐人超市買嗎?
    [版主回覆07/16/2009 14:50:00]唔洗客氣~ 我唸間間布店都應該可以買到!
     
    係呀~ 枝芝麻醬係中國超市買架! 不過我嫌佢太稀唔夠香濃.......
     
     

    回覆刪除
  8. 腸粉都自己做, 真係無得頂呀!!
    妳寫 粘米粉200ml, 係咪=200g呢?
    [版主回覆07/16/2009 14:48:00]多謝!
     
    唔係~ 我寫200ml粘米粉,真係200ml粘米粉! 因為粘米粉 + 水比例係1:3,所以我用量杯量; ml 係容量單位 + g 係重量單位,唔可以相通既~~~
     
     
     
     

    回覆刪除
  9. 你好叻!
    [版主回覆07/16/2009 14:42:00]多謝! 我唔叻~ 不過我肯試啫!
     
     
     

    回覆刪除
  10. 早晨啊~~~呢排中式野個list排到好長呢~不過就黎返香港,返到去又無咁多工具整,買又方便咁多,又唔似你咁食極唔肥喎…都唔知可以kill到幾多樣~~~~ 你有無興趣整油炸鬼啊~ http://gate.tycool.com:82/gate/big5/www.tycool.com/bbs/showthread.php?t=120944 睇落好似唔係好難咁,仲可以將腸粉變炸兩添啊! Oh forgot to ask...How big are your wok and baking tray? My baking tray doesn't seem to fit into any of the woks that we have!
    [版主回覆07/16/2009 21:56:00]哈哈~~~~ 原來妳同我一樣都有張list!  張煮食list 成幾張A4紙長,中西都有.......
     
    妳放暑假返香港渡假定畢業呀? 如果返去渡假既話,咪留返d再返來先整囉! 而且返香港咪仲容易買到好多工具! 又平~~~
     
    我有興趣呀~~~~ thanks for sharing! 我依度中式超市有現成油炸鬼粉買呢!!! 哈哈~~~
     
    我個鑊好細架咋,得30cm! 因為我用hot plate cooker,如果唔係我會用傳統中式生鐵鑊 - 大好多啊!!!! 至於我個baking tray,啱啱好入到鑊 + 蓋到蓋! 係喺Tesco 買最cheap 果隻"Value牌" baking tray set - 1 set 2件 (另一件係cookie tray!)
     
     

    回覆刪除
  11. Gaileは林家歐巴桑2009年7月16日 上午4:25

    正!我之前都係買現成既河粉皮整豬肉腸粉,不過整出黎既腸粉有d厚,唔係咁好食,我老公最鐘意食叉燒腸,但係你依個會唔會好易失敗架?我唔想成日失敗,今日整既流沙奶皇包都失敗左
    [版主回覆07/16/2009 21:42:00]河粉皮係預比人切河粉架嘛,當然厚過腸粉好多啦! 妳幾時見過好似腸粉咁薄既河粉?
     
    頭一兩張蒸好既粉皮好易失敗架! 我就係好例子嘞.....因為頭一兩張我懶靚咁慢慢撕開腸粉布,點知弄巧反拙 - 越耐越難離布!!!!
     
    其實就算粉皮穿咗少少都唔緊要架~ (咁緊係唔可以穿到爛哂果隻啦!!) 因為最後妳會卷埋一條,只要其他完整粉皮遮到穿窿部份,都可以卷得好靚~ 而且蒸多幾塊就掌握到技巧,可以越整越薄! (我果d都仲未夠薄,不過夠滑~ 下次我會嘗試再整薄d~~~)
     
     

    回覆刪除
  12. hi!
    我平時都有睇你教煮嘢食,不過冇回應,依家愈嚟愈覺得你好勁呀!真係忍唔住上嚟詘讚吓你,你好叻呀!乜都識整,你老公好幸福
    [版主回覆07/17/2009 14:52:00]太過獎嘞! 但我真係唔叻~ 只係好多時有好多食物睇落好似好難整,唔自己親身整過,根本唔會知原來並唔係想像中咁難架!
     
     
     

    回覆刪除
  13. 連腸粉你都自己整
    [版主回覆07/18/2009 00:52:00]突然想食但屋企樓下又冇得賣嘛......
     
     

    回覆刪除
  14. wah wah wah....V女酒樓、V女bakery, V女小食部、V女 cake shop....
    [版主回覆08/18/2009 06:33:00]
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...